تصویری زنده از گوشی شیائومی MI MIX 2 منتشر شد

MI MIX 2

قبلاً یک ویدیوی کلی و مفهومی از گوشی شیائومی MI MIX 2 که توسط یک طراح معروف به نام فیلیپ استارک (Philippe Starck) ساخته شده را مشاهده کردیم و دیروز عکسی در مورد این گوشی، در فضای مجازی منتشر شد که ظاهراً نمایی از پشت گوشی را نشان می دهد. امروز هم یک عکس جدید از MI MIX 2 در فضای مجازی و خبرها منتشر شد که در مورد این تصویر ادعا می کنند، تصویری زنده و واضحی را از این گوشی به نمایش می گذارد و می‌توانید شاهد قاب نازک دور صفحه نمایش گوشی که شبیه به مدل کلی و مفهومی که در ویدیوی منتشر شده دیدید، باشید.

مشخصات قابل توجه MI MIX 2 شامل صفحه نمایش 6.4 اینچی Amo LED با رزولوشن 2560×1440 و با کیفیت  QHD می باشد و همچنین در زیر قاب گوشی یک چیپ ست Snapdragon 835 به همراه یک پردازنده ی گرافیکی هشت هسته ای Adreno 540 را شاهدخواهید بود که در نوع خود فوق العاده می باشد.

و گزارش ها حاکی از آن است که این گوشی در ۳ نسخه ی مختلف عرضه خواهد شد؛ مدل پایه دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای داخلی خواهد بود و از ویژگی های مدل دیگر این گوشی می‌توان به رم ۶ گیگابایتی همراه با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی اشاره کرد و همچنین بالاترین مدل آن دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی می باشد.

شایعه های اخیر در مورد این کمپانی حاکی از آن است که طراحی های جدید شیائومی شبیه به مدل و طراحی گوشی های ۲۰۱۷ آیفون می باشد که این کار دقیقاً شبیه به یک خودکشی می ماند! واقعا چنین کاری از شیائومی بعید است. لازم به ذکر است که اکنون MI MIX 2 گواهینامه ی C3 خود را از کشور چین دریافت کرده و این بدین معنی است در مدت کوتاهی گوشی نام برده به طور رسمی معرفی خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دستبند تناسب اندام Amazfit Band 7 بزودی از راه می رسد

نظرات در مورد : تصویری زنده از گوشی شیائومی MI MIX 2 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *