تصویری از رنگ بندی های جذاب هوآوی میت 10 پرو منتشر شد

هوآوی میت 10 پرو

کمپانی هوآوی قصد دارد در تاریخ 16 اکتبر از 4 گوشی هوشمن خود با نام های هوآوی میت 10، هوآوی میت 10 لایت و هوآوی میت 10 پرو رونمایی نماید و احتمالا یک نسخه ی پورش دیزاین نیز از این گوشی معرفی گردد. مدتی پیش تصویری از هوآوی میت 10 پرو منتشر شد و در آن بسیاری از مشخصات این گوشی لو رفت. حال یک رندر از این گوشی توسط ایوان بلس منتشر شده که نشان می دهد در سه رنگ قهوه ای ، آبی ، خاکستری عرضه خواهد شد. همانطور که می دانید، ایوان بلاس از گذشته تصاویر گوشی های معرفی نشده را در فضای مجازی منتشر می کرد و در بسیاری از موارد نیز این تصاویر صحیح بوده و اکنون نیز می توانیم به این رندرها اعتماد نماییم.

اگر به پنل پشتی این گوشی توجه کنید خواهید دید که بافت بخش دوربین دوگانه ی این گوشی با سایر قسمت ها متفاوت می باشد و سبک خاصی را در این بخش بکار برده است. دوربین دوگانه ی این گوشی هوشمند همانند هوآوی پی 10 توسط Laica توسعه داده شده و در آن از لنزهای Sumilux-H استفاده شده است و گشودگی دیافراگم دوربین این گوشی نیز f/1.6 می باشد.

صفحه نمایش جلویی این گوشی تقریبا همانند سایر گوشی های هوشمند جدید بدون حاشیه بوده و سنسور اثر انگشت آن برخلاف هوآوی میت 10 در پشت گوشی تعبیه شده است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح تصویر 2880 در 1440 پیکسل خواهد بود که نسبت ابعاد تصویر آن نیز 18 به 9 در نظر گرفته شده است. باتری این گوشی دارای یک ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی می باشد که بسیار قدرتمند عمل خواهد کرد.

به گفته ی خود کمپانی هوآوی، شما با یک گوشی هوشمند رو به رو نخواهید بود بلکه با یک ماشین هوشمند روبه رو هستید اما باید تا زمان معرفی این گوشی صبر کرد تا ببینیم چقدر ادعاهای این کمپانی درست بوده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نتایج DxO Mark هوآوی میت 10 پرو مشخص شد

نظرات در مورد : تصویری از رنگ بندی های جذاب هوآوی میت 10 پرو منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *