مشخصاتی از گلکسی اس 9 سامسونگ

گلکسی اس 9

اسمارت فون جدید شرکت سامسونگ، گلگسی اس 9 ، مدل پیشرفته تر سری قبلی یعنی گلگسی S8 است که در آن پردازنده ۷ نانومتری اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810 و دوربین دوگانه به کار رفته است. بر اساس اخبار و اطلاعاتی که شرکت سامسونگ در اختیار ما قرار داده، سامسونگ قصد دارد گلگسی S9 را به سیستم تشخیص چهره سه بعدی که در آیفون X مشاهده می شود، مجهز کند.

با توجه به پیشرفت های روز افزون در تولیدات گوشی های هوشمند , افرادی معتقدند سامسونگ از مدل های گوشی های آیفون کپی برداری می کند , ولی لازم به ذکر است تفاوت های چشم گیری در سیستم تشخیص چهره اپل و گوشی های سامسونگ وجود دارد. با سیستم تشخیص چهره در سامسونگ فقط می توان قفل صفحه گوشی را غیر فعال کرد , اما با سیستم تشخیص چهره آیفون می توانید از چهره خود ایموجی بسازید و از آن ها در انواع بازی و iMessage استفاده کنید.

این دو شرکت دو رقیب سر سخت تولیدات گوشی های هوشمند هستند و نمی توان گفت این شرکت ها از هم کپی برداری می کنند , آیفون در سیستم تشخیص چهره پیش تر از سامسونگ عمل کرده و سامسونگ در تولید صفحه نمایش لبه به لبه از آیفون سبقت گرفت. احتمال می رود عرضه آیفون X به بازار زمان بیشتری ببرد چرا که شرکت اپل سعی دارد محصولات جدید با طراحی منحصر به فرد  ارائه دهد , اما این تاخیر در عرضه و معرفی زودتر گلگسی S9  ممکن است فروش آیفون X را تحت تاثیر قرار دهد.

اکنون نیز بسیاری از طرفداران کمپانی سامسونگ منتظر هستند تا معرفی رسمی پرچمدار این شرکت انجام بگیرد تا ببینند نسبت به سری قبلی خود چه تغییرات شگفت انگیزی داشته است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی های Note5 و S6 edge پلاس سامسونگ با دنیای متفاوت در برج میلاد تهران

نظرات در مورد : مشخصاتی از گلکسی اس 9 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *