تصویری از ساعت هوآوی Watch GT Cyber

تصویری از ساعت هوآوی Watch GT Cyber

هواوی اخیراً یک ساعت هوشمند جدید به نام Watch GT Cyber ​​را معرفی کرده است که قرار است با تلفن هوشمند تاشو P50 Pocket S عرضه شود. اما قبل از اعلام رسمی، تصاویر عقربه‌ای از ساعت هوشمند آینده به بیرون درز کرده است. پس بیایید نگاهی بیندازیم.

این خبر از یک مشاور شناخته شده @RODENT950 می رسد که تصاویر را با Watch GT Cyber ​​در توییتر به اشتراک گذاشته است. با نگاهی به تصویر، می توانیم متوجه شویم که ساعت هوشمند جدید با ظاهری اسپرت عرضه خواهد شد. علاوه بر این، زبان طراحی آن را نیز کمی حجیم نشان می دهد. اگرچه، تصاویر زنده نشان می دهد که غول فناوری چینی هیچ چیز را در مواد بازاریابی اغراق نکرده است، بنابراین طراحی دقیقاً همان چیزی است که قبلاً مورد توجه قرار گرفته بود.

تصویری از ساعت هوآوی Watch GT Cyber

جالب ترین جنبه ساعت GT Cyber ​​صفحه قطع کننده آن است که می توان آن را از قاب خارجی آن جدا کرد. این تصاویر فاش شده نشان می دهد که این قسمت خارجی بسیار بزرگ است و حتی اپل واچ اولترا را نیز کوتوله می کند. این تصاویر همچنین یک تاج دیجیتال با محافظ تاج را نشان می‌دادند، اما هیچ دکمه فیزیکی دیگری قابل مشاهده نیست. همچنین مشخص نیست که آیا پوشیدنی هوشمند جدید از بندهای قابل تعویض و سایر لوازم جانبی پشتیبانی می کند یا خیر.

در حال حاضر انتظار می رود Huawei Watch GT Cyber ​​تنها در چین عرضه شود. بنابراین، مشخص نیست که آیا این برند این مدل را خارج از بازار داخلی خود عرضه خواهد کرد یا خیر. اما اگر این شرکت به عرضه جهانی بپردازد، حداقل چند ماه طول می کشد. Watch GT Cyber ​​قرار است در کنار تلفن تاشو P50 Pocket S عرضه شود و اعلامیه آن برای 2 نوامبر تعیین شده است. به هر حال باید منتظر ماند تا شاهد معرفی آن باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ MateBook X Pro 2022 هوآوی معرفی شد

نظرات در مورد : تصویری از ساعت هوآوی Watch GT Cyber

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *