افشا مشخصات کامل گوشی Moto G Stylus 2022

افشا مشخصات کامل گوشی Moto G Stylus 2022

سری Moto G Stylus در اوایل سال 2020 به عنوان یک محصول میان رده با نمایشگر بزرگ و پشتیبانی از قلم عرضه شد. به دنبال آن نسخه 2021 در ژانویه سال گذشته از راه رسید تا بتواند نظر علاقمندان را جلب کند. با توجه به اینکه سال 2022 در راه است، دوباره وقت آن رسیده شاهدمدل جدیدی باشیم. مدل بعدی که به عنوان Moto G Stylus 2022 شناخته می شود، مدتی است که شایعاتی درباره آن منتشر می شود و حال نوبت به اطلاعات کاملی رسید.

این اطلاعات از منابع XDA Developers آمده است که فاش کرده اند اسم رمز دستگاه میلان است و با اندروید 11 عرضه می شود. صفحه نمایش Moto G Stylus یک پنل LCD IPS با سایز 6.78 اینچی و وضوح FHD+ در کنار نرخ نوسازی 90 هرتز می باشد. در بخش سخت افزاری، تراشه هلیو G85 مدیاتک سال گذشته همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G52 در کار است که برای یک گوشی میان رده کفایت می کند.

 

افشا مشخصات کامل گوشی Moto G Stylus 2022

 

بدیهی است که این گوشی همانطور از نامش پیداست با یک قلم استایلوس عرضه خواهد شد و یک اسلات اختصاصی نیز برای آن در نظر گرفته خواهد شد. برای بخش دوربین، Moto G Stylus (2022) به دوربین سه گانه در عقب مجهز شده است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL S5KJN1، یک دوربین 8 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL S5K4H7 فوق عریض و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی GalaxyCore GC02M1. در قسمت دوربین سلفی، یک حسگر با فوکوس ثابت 16 مگاپیکسلی OV16A1Q وجود دارد.

انتظار می رود باتری این دستگاه 5000 میلی آمپر ساعتی باشد که از شارژر 10 واتی پشتیبانی می کند. دو نوع  پیکربندی برای گوشی Moto G Stylus 2022 تدارک دیده شده که باید به نسخه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. البته برای ارتقا ذخیره سازی می توان از کارت MicroSD بهره گرفت.

یکی از منابع همچنین اعلام کرده است که Moto G Stylus (2022) تنها یک ارتقای اندروید را دریافت خواهد کرد و آن هم به اندروید 12 که قرار بود این گوشی به آن تجهیز شود. انتظار می رود این دستگاه حداقل در آمریکای شمالی و اروپا عرضه شود، اگرچه در حال حاضر جزئیات عرضه مشخص نیست.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی موتورولا G84 5G

در نهایت، موتورولا Moto G Stylus (2022) همچنین دارای حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه پاور است. برای صدا، یک اسپیکر تکی در پایین و جک 3.5 میلی متری هدفون تدارک دیده شد. پشتیبانی از NFC در کنار دو سیم کارت نبوده و بنابراین باید به یک گوشی تک سیم کارت با NFC بسنده کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات کامل گوشی Moto G Stylus 2022

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *