تصاویر جاسوسی از نسخه ی جدید اتومبیل تویوتا RAV4

تویوتا RAV4

در طی چند روز گذشته به صورت غیر رسمی از ورژن یا نسل جدید اتومبیل تویوتا RAV4 که در جاده های عمومی در حال حرکت بود تصاویری به شکل جاسوسانه ثبت شد، ولی این تصاویر از لحاظ موقعیت عکاسی به طوری بود که نمی توان  طراحی کامل آن و یا شکل کامل بدنه ی این ماشین زیبا را بدون استتار مشاهده کرد.

تویوتا RAV4

متاسفانه کمپانی محبوب ژاپنی یعنی تویوتا با بهره گیری از یک نوع پوشش استتاری از آشکار شدن جزئیات طراحی بدنه ی این اتومبیل جدید جلو گیری کرده است، اما آنچه در تصاویر ثبت شده و پخش شده پیداست ژاپنی ها بر روی این ماشین تغییرات کامل و زیادی اعمال کرده اند، به طوری که این مدل جدید تویوتا راوو ۴ با مدل های فعلی اش بسیار تفاوت دارد و در این مدل جدید با جذابیت بیشتر در طراحی بدنه رو به رو می شویم به طوری که با یک مدل براق و صاف رو به رو نیستیم که بسیار ظریف باشد بر عکس با یک مدل کاملا جدید در طراحی و بسیار با وقار رو به رو هستیم.

تویوتا RAV4

همان طور که از تصاویر جاسوسانه ی این اتومبیل جدید با وجود پوششی که دارد پیداست، این مدل جدید تویوتا راوو ۴ دارای چراغ های جلو بزرگ تر است و به نسبت دیگر مدل های قبلی اش دارای جلو پنجره ی وسیع تر و عریض تری است. همچنین این مدل جدید تویوتا راوو ۴ از یک سقف کاملا مسطح و چراغ های پشتی افقی بهره گرفته است و به همین خاطر به نظر می رسد که این کمپانی عناصر کانسپت FT-AC را برای این شاسی بلند در نظر گرفته باشند.

تویوتا RAV4

برخی قسمت های این مدل جدید به شکل نا هموار بوده و می توان آن را یک مدل بیرون از جاده و آف رود در نظر گرفت. این نسل جدید تویوتا راوو ۴ بر روی شاسی TGNA کمپانی تویوتا قرار می گیرد که این نوع شاسی یک نوع شاسی ماژولار به نظر می رسد و محصولات و خودرو هایی همچون تویوتا کمری و تویوتا سی اچ آر وپریوس از این شاسی بهره می برند. اطلاعات مربوط به قسمت های فنی این اتومبیل جدید هنوز به شکل کاملا مخفی است اما ما انتظار داریم که علاوه بر موتور پیشرانه ی هی بریدی، گزینه های دیگری نیز برای این مدل جدید در نظر گرفته باشند.

بیشتر بخوانید  تویوتا راو4 مدل 2019

تویوتا RAV4

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصاویر جاسوسی از نسخه ی جدید اتومبیل تویوتا RAV4

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *