ایمن ترین خودرو های جهان کدامند؟

ایمن ترین شرکت خودروسازی جهان

ایمنی یکی از عمده ترین خصوصیات هر وسیله نقلیه ای می باشد که شرکت های معتبر خودرو سازی دقت ویژه ای به آن می کنند. چالش تولید ایمن ترین، بهترین و مطمئن ترین خودرو های دنیا سالانه به وسیله موسسات متنوع تست ایمنی در سراسر جهان برگزار می شود.

از عمده ترین ملاک های شناسایی خودرو با سطح کیفی عالی، سطح استقامت و ایمنی آن می باشد. یکی از شناخته ترین و پیشرفته ترین شرکت های تست امنیت ماشین ها در تصادفات و استقامت خودرو ها، موسسه NCAP در اروپا می باشد. همواره متخصصان جهت شناسایی ایمن ترین ماشین های دنیا هر ساله به نتایج این موسسه معتبر رجوع می نماید. خودرو های ایمن جهان معمولا زیاد می باشند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

ایمن ترین خودروی جهان ولو

ایمن ترین خودرو های جهان مربوط به موسسات خودرو سازی ولوو می باشد. ولوو یکی از مطمئن ترین موسسات خودروسازی دنیا که اکثرا آن را با ساخت ماشین های سنگین می شناسند. اما اشخاص متخصص و متبحر می دانند که ماشین های سواری ساخت این کمپانی جزء ایمن ترین ماشین های جهان می باشند. بهترین خودروسازان دنیا امروزه روال متمایزی در پیش گرفته اند و معتقدند که مسئولیت بیشتری در مقابل جان مالکین خودرو و سرنشینان ماشین دارند. شرکت خودروسازی ولوو امروزه در فکر بکارگیری تکنولوژی هایی می باشد که فقط به آسایش کاربران کفایت نکرده و سلامت جانی آنها را نیز ضمانت می کند.

ایمن ترین کامیون جهان

ایمن ترین کامیون جهان کدام است؟ ایمن ترین خودرو های جهان ساخت کدام کمپانی می باشند؟ کامیون ها عمده ترین خودرو های حمل و نقل جاده ای می باشند. بدون وجود این ماشین های غول پیکر، حمل و نقل بار های بزرگ و سنگین در جاده ها معمولا امکان پذیر نیست.

این خودرو های غول پیکر در طی زمان دستخوش تحولات بسیاری شده اند. در قدیم تنها به قدرت این خودرو ها و گنجایش حمل بار آنها دقت می شد ولی در حال حاضر ایمنی در تولید این وسیله نیز رعایت می شود. همچنین از لحاظ طراحی ظاهری هم ناظر پیشرفت های بسیاری بوده ایم.

در شرکت خودروسازی ولوو بهترین و ایمن ترین کامیون جهان به اسم VNL تولید شده است. این نوع کامیون شامل ۵ مدل متنوع است که به صورت ویژه ای برای جاده های آمریکای شمالی طراحی و تولید شده اند.

ایمن ترین خودرو های خارجی موجود در ایران

لیست ایمن ترین خودرو های جهان

ایمن ترین خودرو های خارجی موجود در ایران را می شناسید؟ در این مبحث به ۵ مدل از ایمن ترین خودرو های جهان در ایران می پردازیم. شما بعد از این با خیال راحت می توانید به انتخاب هر کدام از این ماشین های مطمئن بپردازید: این ماشین ها عبارتند از:

•خودرو BMW سری X در ایران یک خودرو وارداتی ایمن و مطمئن.

•رنو تلیسمان خودرو وارداتی معروف با مقدار ایمنی شگفت انگیز

•بکارگیری فناوری جذاب UMS بر روی خودروی Mitsubishi Outlander جهت امنیت هرچه بیشتر

•دستیابی به ۵ ستاره ایمنی به وسیله خودرو MEGANE تولید کشور فرانسه

•خودرو راو ۴، ساخت نوین جهت حذف سابقه بد تویوتا از نظر ایمنی

ایمن ترین خودرو چینی

ایمن ترین خودرو چینی کدام می باشند؟ در این سال ها خودرو های چینی بسیاری از جانب مونتاژ کنندگان داخلی به جاده های کشور ایران وارد شده اند. معمولا هر یک از این خودرو ها از سطح ایمنی متنوعی برخوردار می باشند. در این بین خیلی از آنها در هیچ آزمایش تصادفات رانندگی حضور نیافتند و کارنامه معلومی از نظر سطح ایمنی عرضه نداده اند. ولی بعضی هم با حاضر شدن در آزمایشات شرکت های معتبر در این حیطه موفق به اخذ کلیه ستاره های ایمنی این شرکت ها شده اند. از ایمن ترین خودرو چینی می توان به چری آریزو 6، چری آریزو 5، برلیانس h230 و آریو S300 اشاره نمود.

ایمن ترین خودرو های ایرانی

همانطور که به ایمن تر خودرو های جهان پرداختیم می خواهیم در این مبحث بهترین خودرو های ایرانی از لحاظ ایمنی را شناسایی و معرفی نماییم. تا در این صورت خیال آن گروه از مشتری ها که در پی خرید ماشین های داخلی هستند آسوده شود.

ایمن ترین خودرو های ایرانی

سطح امنیت یک وسیله نقلیه معمولا با چندین تست درست، دقیق، پیشرفته و استاندارد جهانی در سراسر جهان ارزیابی می شود که یکی از مشهور ترین آن ها از سمت موسسه NCAP اروپا صورت می گیرد.

هر ماشین ساخته شده در هر کشوری جهت ادعا داشتن در تولید یک ماشین ایمن بایستی حتما این آزمایشات را انجام دهد و از آنها موفق بیرون آید. متاسفانه در ایران اهمیت زیادی به اعمال اینگونه آزمایش ها داده نمی شود، با این وجود می توان از روی تجربه و مسلما پلتفرم ماشین ها، احتمال داد ماشین های ایرانی در چه شرایطی واقع هستند. خوشبختانه امید ها در برابر امنیت دو ماشین نو و جدید تارا و شاهین خیلی زیاد است.

تست تصادف ایمن ترین ماشین دنیا

یورو ان کپ یکی از موسسات تست تصادف ایمن ترین خودرو های جهان می باشد. این مرکز به رسم هر ساله لیستی از ایمن ترین ماشین ها را در بخش های متنوع معرفی می نماید.

تست تصادف ایمن ترین خودرو های جهان معمولا به ارزیابی حفاظت از سرنشینان بزرگسال، ایمنی سرنشینان خردسال، امنیت عابران و سیستم های کمکی ایمنی در این موسسه می پردازد. گزینه کمک راننده در این ارزیابی با وضعیت فعال و غیر فعال اهمیت خود را به نمایش می گذارد.

لیست ایمن ترین خودرو های جهان

ایمن ترین شرکت خودرو جهان

در سایت های معتبری در این حیطه لیست ایمن ترین خودرو های جهان را خواهید دید. این لیست عبارتند از:

•عملیاتی: فولکس واگن آرتئون

•آفرود بزرگ: ولوو xc60

•آفرود کوچک: فولکس واگن تی – راک

•مینی ون های شخصی کوچک چون اوپل کراس لند x در لیست ایمن ترین خودرو های جهان واقع شده است.

ایمن ترین شرکت خودرو سازی جهان

هر ساله موسسات تست سطح کیفی و ارزیابی نظرات کاربران به شناسایی ایمن ترین خودرو های جهان در سگمنت ها و قسمت های متنوع و همچنین خودروسازان برتر مبادرت می ورزند. در این طبقه بندی، هم رای متخصصان حیطه خودرویی و هم نظرات مشتری های هر برند و مقدار خشنودی آنها از ماشین خریداری شده مورد ارزیابی قرار می گیرد. بدین جهت بهترین و ایمن ترین شرکت خودرو سازی جهان فولکس واگن می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : ایمن ترین خودرو های جهان کدامند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *