تخفیف دوربین امنیتی داخلی و خارجی بی سیم Arlo Ultra 4K

تخفیف دوربین امنیتی داخلی و خارجی بی سیم Arlo Ultra 4K

این دوربین پیشرفته دارای زوم خودکار، ردیابی خودکار شیء و نمای دید 180 درجه ای است.
از بسیاری جهات ، Arlo Ultra از جمله دوربین های امنیتی است. این دوربین از قابلیت های زیادی برخوردار است – این یک دوربین بی سیم است که می تواند در داخل خانه یا خارج از آن قرار گیرد ، ویدیوی HDR 4K را ارائه می دهد و می تواند هنگامی که چیزی را در زمینه دید خود مشاهده می کند زوم و ردیابی خودکار را انجام دهد. و دارای حالت های تشخیص برای افراد، حیوانات، وسایل نقلیه و بسته ها است. هم اکنون آمازون Arlo Ultra را با قیمت 180 دلار به فروش می رساند. این 120 دلار تخفیف از قیمت لیست و ارزان ترین ما تاکنون دیده ایم.
برای استفاده از Arlo Ultra به یک Arlo Smart Hub نیاز دارید که جداگانه با 150 دلار فروخته می شود. و اگر تازه وارد Arlo هستید ، شایان ذکر است که Ultra کمی از پهنای باند است که از طریق شبکه Wi-Fi خانه شما اتصال می دهد. در بررسی ما درباره Arlo Ultra ، مگول ولرتتون ، سردبیر CNET خاطرنشان كرد: “وضوح 4k آن پهنای باند زیادی را به خود اختصاص می دهد و اگر اتصال شما كوچك باشد ، ممكن است با تنظیم Wi-Fi فعلی شما مطابقت نداشته باشد.”
اما اگر شما در حال حاضر یک کاربر Arlo هستید ، ممکن است زمان مناسبی باشد تا در نهایت آن دوربین اضافی را به شبکه خود اضافه کنید.
Netgear پس از تولید مجموعه ای از دوربین های امنیتی موفقیت آمیز Arlo Technologies را در سال 2018 به عنوان یک شرکت مستقل و با معامله عمومی بازگرداند.
به نظر می رسد که Arlo شایع ترین مشکلات ثبت شده را برطرف کرده است: اتصال بی سیم ناسازگار، عمر باتری کوتاه و عدم توانایی در پخش فیلم 4k . در هنگام ارزیابی دوربین ، هیچکدام از این موارد ظاهر نشد. به همین ترتیب، Arlo Ultra یکی دیگر از دوربین های امنیتی قدرتمند از یک برند است که در معرفی هر محصول جدید در صدر قرار دارد.
برای این بررسی ، Arlo یک کیت 400 دلاری را با یک Arlo Ultra و Arlo SmartHub مورد نیاز خود ارسال کرد. هر Arlo Ultra اضافی 300 دلار قیمت دارد. اگر می دانید بیش از یک دوربین از حالت دریافت برخوردار هستید ، می توانید با خرید یک کیت چند دوربینی، اندکی صرفه جویی کنید: یک بسته دو دوربین با هاب 600 دلار قیمت دارد ، بسته نرم افزاری سه دوربین 800 دلار و یک بسته چهار دوربین با توپی با قیمت 1000 دلار وجود دارد.

تخفیف دوربین امنیتی داخلی و خارجی بی سیم Arlo Ultra 4K 

مجموعه طراحی و ویژگی های Arlo Ultra

Arlo Ultra طراحی را ساده تر می کند. بدنه سفید، مارک دار و دوربین سیاه هنوز نشانه های اصلی طراحی هستند، اما Ultra از لحاظ ظاهری بسیار سنگین تر از Arlo HD یا Arlo Pro و Arlo Pro 2 است.
Arlo Ultra مجموعه ای از ویژگی ها رات برای بار اول در خط دوربین Arlo ارائه می دهد: فیلم 4k با HDR قابل توجه ترین است، اما این دوربین همچنین دارای یک میدان دید 180 درجه، دید در شب رنگی، زوم خودکار ، ردیابی و یکپارچه 100 نور لامپ LED. همچنین یک جفت میکروفن نویزگیر صدا و آژیر داخلی دوربین وجود دارد. در سایر دوربین های Arlo آژیر درون ایستگاه پایه ساخته می شود. سرانجام، مانیتور دوربین دوباره طراحی شده است و کابل شارژ مغناطیسی جدیدی وجود دارد که امکان ضبط مداوم 7/24 را فراهم می کند.
Arlo Ultra با اشتراک یکساله رایگان از برنامه ذخیره سازی ابر هوشمند Arlo – در غیر این صورت با قیمت 10 دلار در ماه – همراه است که به شما امکان می دهد تا از 10 دوربین Arlo را به مدت 30 روز فیلمبرداری کنید. اگر هنوز هم به حافظه ابری با انقضای آن برنامه تمایل داشته باشید، می توانید برنامه اصلی Arlo Smart را انتخاب کنید ، که 30 روز سابقه فیلم را برای یک دوربین واحد با قیمت 3 دلار در هر ماه یا برنامه Arlo Smart Elite فراهم می کند که 60 روز حداکثر 20 دوربین با قیمت 15 دلار در هر ماه. Arlo Ultra همچنین می تواند یک کارت حافظه microSD داشته باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تخفیف دوربین امنیتی داخلی و خارجی بی سیم Arlo Ultra 4K

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *