انتشار اطلاعات بیشتر از تبلت لنوو TAB EXTREME

انتشار اطلاعات بیشتر از تبلت لنوو TAB EXTREME

تبلت های اندرویدی مدتی است که در بلاتکلیفی فراموش شده اند. کاملاً فراموش نشده است، زیرا برندهایی مانند سامسونگ، لنوو و هواوی هرگز از این بخش دست برنداشتند. با این حال، در دو سال گذشته، با ورود بسیاری از برندها به این بخش، شاهد افزایش در این دسته بودیم. حتی گوگل «به یاد آورد» که تبلت‌های اندرویدی وجود دارند و اندروید 12L را با پیشرفت‌های زیادی برای دستگاه‌های صفحه‌نمایش بزرگ به ارمغان آورد. این شرکت تجربه را در اندروید 13 بیشتر بهبود بخشید. رقابت در حال افزایش است و برندهایی که “همیشه آنجا بودند” به تلاش بیشتری نیاز دارند. به همین دلیل است که لنوو با Lenovo Tab Extreme این بخش را جدی گرفته است.

این برند چینی قبلاً با عرضه لنوو P12 پرو بازی خود را بهبود بخشیده است. اما اسنپدراگون 870 درون آن اساساً تبدیل به یک دین برای برخی برندها شد. اکنون Lenovo با جدیدترین SoC Dimensity 9000 همه چیز را به سطح جدیدی می‌برد.

با وجود عملکرد بالا، Dimensity 9000 محبوب ترین چیپست در بخش پریمیوم نیست. واقعیت این است که بسیاری از برندها هنوز کوالکام را برای بخش رده بالا انتخاب می کنند. این در ماه‌های اخیر در حال تغییر بوده است، اکنون که در آستانه ورود به سال 2022 هستیم و Dimensity 9200 جدیدترین نسخه موجود است. لنوو در حال انتخاب مدل 2021 مدیاتک برای تبلت آینده خود است. و تبلت Lenovo Tab Extreme اولین تبلت با Dimensity 9000 می شود. از آنجایی که بخش خوبی از رقبا (زمانی که مارک های چینی را انتخاب می کنیم) از اسنپدراگون 870 استفاده می کنند، این احتمالاً یکی از سریع ترین تبلت ها در بخش اندروید خواهد بود.

هنوز هیچ تاییدی در مورد تاریخ راه اندازی وجود ندارد، دستگاه در کنسول Google Play مشاهده شد. به لطف آن، ما برخی از مشخصات آن را می دانیم. جدا از پردازنده، تب اکستریم لنوو دارای نمایشگری با رزولوشن 3000 در 1876 پیکسل است. ما مشکوک هستیم که این شرکت از “نمایشگر 3K” برای بازاریابی استفاده کند. اندازه یک راز است، اما با توجه به وضوح، ما انتظار داریم چیزی در قلمرو 11 یا 12 اینچی باشد. این گزینه دارای 8 گیگابایت رم است و اندروید 13 را مستقیماً اجرا می کند. ممکن است یکی از اولین تبلت هایی باشد که با اندروید 13 راه اندازی می شود. البته این بستگی به جدول زمانی راه اندازی دارد.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ کروم بوکی Chromebook 3 لنوو معرفی شد

Lenovo Tab Extreme دارای شماره مدل TB570FU است و یک رندر عمومی در لیست وجود دارد. عکس‌ها حاشیه‌های باریک و طراحی مدرن ساده را نشان می‌دهند. علیرغم نام “Extreme” آن، طراحی بازی لژیونی ندارد و مربوط به بخش خشن نیست.

این شرکت در ماه گذشته از فناوری های جالب زیادی رونمایی کرد. ما انتظار داریم که این محصولات در ماه های آینده ظاهر شوند، بنابراین Lenovo Tab Extreme ممکن است در میان آنها باشد. این شرکت به تازگی یک لپ تاپ جمع و جور در چین برای رقابت با شیائومی عرضه کرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعات بیشتر از تبلت لنوو TAB EXTREME

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *