صفحه پشتیبان گوشی Galaxy A24 آشکار شد

صفحه پشتیبان گوشی Galaxy A24 آشکار شد

شرکت سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند میان رده جدید از سری گلکسی A است که به عنوان گوشی Galaxy A24 شناخته می شود. اخیرا صفحه پشتیبان دستگاه در سایت Samsung India رویت شد.

در این سایت دستگاه با شماره مدل SM-A245F/DS آشکار شده و انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد. نکته جالب این است که صفحه پشتیبانی گلکسی A14 نیز از ماه فوریه در وب سایت Samsung India فعال بود. این نشان می دهد که هر دو A14 و A24 احتمالا در آینده نزدیک با هم رونمایی شوند.

گزارش های اخیر حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی A24 دارای مشخصات قابل توجهی بوده، از جمله صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ Super AMOLED Infinity-V با نرخ نوسازی 90 هرتزی که قابل توجه است. این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 680 شش نانومتری قدرت گرفته که با تراشه گرافیکی Adreno 610 همراه می شود.

این دستگاه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به فروش رسیده و امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت با استفاده از کارت microSD را میسر می سازد. گلکسی A24 که تحت اندروید 13 با رابط کاربری سامسونگ One UI 5.0 عمل می کند، تجربه کاربری روانی ارائه خواهد داد.

گلکسی A24  دارای حسگر اثر انگشت جانبی بوده و پشتیبانی از دو سیم کارت را رقم می زند. سیستم دوربین آن یک دوربین عقب 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، OIS و فلاش LED، همراه با یک دوربین 5 مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/2.2 و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است.دوربین جلو یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 بوده که کیفیت مطلوبی ارائه می دهد.

از دیگر ویژگی های گلکسی A24 باید به جک 3.5 میلی متری صدا، Dolby Atmos و شبکه 4G VoLTE اشاره کرد. همچنین مجهز به وای فای 802.11 b/g/n، بلوتوث 5، باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی و GPS + GLONASS است. وزن این دستگاه 195 گرم بوده و ابعاد آن 162.1 در 77.6 در 8.3 میلی متر است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند کره ای چه زمانی محصول خود را معرفی می کند. پیش بینی شده دستگاه جدید در بهار امسال از راه برسد زیرا سامسونگ خود تاییدیه ای نداد.

بیشتر بخوانید  سخنرانی پارک مدیر عامل دفتر کره سامسونگ در ایران در همایش راه کار های تجاری سامسونگ

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : صفحه پشتیبان گوشی Galaxy A24 آشکار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *