تبلت Tab 10 5G تی سی ال معرفی شد

تبلت Tab 10 5G تی سی ال معرفی شد

ایجاد تعادل در عملکرد و مقرون به صرفه بودن در بخش تبلت های بازار فناوری اغلب یک چالش است. با این حال، TCL Tab 10 5G جدید قصد دارد بر این چالش غلبه کند. تبلت جدید TCL با اتصال سریع از طریق پشتیبانی 5G و همچنین عمر باتری طولانی و قیمت مقرون به صرفه ارائه می شود. تبلت جدید دارای صفحه نمایش بزرگ FHD و عمر باتری طولانی است.

TCL Tab 10 5G یک تبلت ارزان قیمت بوده که به خوبی با سامسونگ Galaxy A7 Lite مطابقت دارد. این تبلت دارای صفحه نمایش بزرگتر، باتری بیشتر و قیمت پایین تر از تبلت قدیمی Galaxy A7 Lite است. نمایشگر این تبلت توسط گروه NXTVISION این شرکت ساخته شد. سیستم دوربین Tab 10 5G از یک دوربین عقب 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تشکیل شد. شناسایی چهره در Tab 10 5G مشخص شده و می توان از آن برای باز کردن قفل تبلت به عنوان یک اقدام امنیتی اضافی استفاده کرد.

TCL Tab 10 5G اتصال سریع شبکه را در حال حرکت ارائه می دهد و مخصوصاً در سفرهای طولانی مفید است. باتری آن را می توان بدون شارژ چندین ساعت در سفر استفاده کرد. این تبلت بر روی اندروید 12 اجرا می شود و دارای 4 گیگابایت رم + 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی است که بسیار محدودیت می باشد. این دستگاه از پردازنده مدیاتک Kompanio 800T پشتیبانی می کند. به دلیل ظرفیت کم رم، ممکن است برای برنامه های گیمینگ شدید یا انجام چند کار مناسب نباشد.

تبلت Tab 10 5G بر خلاف TCL Tab Pro کمی گران‌تر که در شبکه Verizon موجود است، در شبکه T-Mobile موجود می باشد. تب 10 5G با قیمت 300 دلار به فروش می رسد، اما مشخص نیست که آیا ارزش آن را دارد که یک تبلت با کارایی بالا و همه کاره باشد یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت کودکانه TAB Disney Edition تی سی ال معرفی شد

نظرات در مورد : تبلت Tab 10 5G تی سی ال معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *