انتشار بروزرسان امنیتی ماه فوریه برای Galaxy Note 10

انتشار بروزرسان امنیتی ماه فوریه برای Galaxy Note 10

سامسونگ آپدیت امنیتی فوریه 2023 را برای گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس در کشورهای مختلف منتشر کرده است. این به روز رسانی می تواند در چند هفته آینده به کشورهای بیشتری گسترش یابد.

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس دارای نسخه سیستم عامل N97xFXXS8HWA5 است. در آرژانتین، کلمبیا، گواتمالا، مکزیک، پاناما، پرو و ترینیداد و توباگو موجود است. این به روز رسانی شامل به روز رسانی امنیتی فوریه 2023 است که بیش از چهار دوجین آسیب پذیری امنیتی را برطرف می کند.

اگر کاربر گلکسی نوت 10 یا گلکسی نوت 10 پلاس در یکی از کشورهای ذکر شده در بالا هستید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، به‌روزرسانی جدید را دانلود کنید. همچنین می توانید فایل فریمور جدید را از پایگاه داده فریمور دانلود کرده و به صورت دستی فلش کنید.

سامسونگ سری گلکسی نوت 10 را در اواسط سال 2019 با اندروید 9 عرضه کرد. دستگاه های این سری آپدیت اندروید 10 را در اوایل سال 2020، آپدیت اندروید 11 را در اواخر سال 2020 و آپدیت اندروید 12 را در اواخر سال 2021 دریافت کردند.

برای کسب جزئیات بیشتر به بخش تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید اگر از چنین مدلی برخوردار هستید. سامسونگ هر ماه آپدیت امنیتی جدید منتشر می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy S23 FE بزودی معرفی می شود

نظرات در مورد : انتشار بروزرسان امنیتی ماه فوریه برای Galaxy Note 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *