هر آنچه باید درباره جیپ Wagoneer LWB بدانید

Jeep Wagoneer با طول 214.7 اینچ قرار است تاج را به عنوان بزرگترین SUV با اندازه استاندارد تمام اندازه بگیرد. در واقع ، جیپ با 4.7 اینچ کامل قهرمان فعلی ، کادیلاک اسکالاد ، بهترین است. تنها راه برای به دست آوردن یک SUV بزرگتر بزرگ ، انتخاب تکرار شاسی بلند کادیلاک و همچنین نمونه های Ford Expedition (لقب مکس) ، GMC Yukon (XL) یا Lincoln Navigator (L) است . سرسخت ترین سکوهای بلندتر هنوز 7.2 اینچ بیشتر از واگنر است. آیا جیپ قادر به ادامه کار خواهد بود؟

آره. جیپ قصد دارد یک واگنیر شاسی بلند را برای رقابت صحیح با خواهر و برادر بزرگتر رقبای تاجی خود معرفی کند. و اگر اندازه واگنیر با طول استاندارد چیزی برای دستیابی است ، مطمئناً جیپ شاسی بلند حتی بزرگترین این SUV های بزرگ یعنی Cadillac Escalade ESV با طول 226.9 اینچ را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

در حالی که جیپ در زمان رونمایی از SUV ، مادر خود را با موضوع یک واگنیر شاسی بلند درگیر می کرد ، این مارک قبلاً در زمان افشای کانسپت Grand Wagoneer اذعان داشت که قصد دارد نوع فوق العاده طولانی SUV را پس از تولید مدل با طول استاندارد کاملاً بالا می رود. ما شرط بندی می کنیم که واگنیر حتی بزرگتر ممکن است از سال 2022 به عنوان یک مدل 2023 نور روز را ببیند.

به همین ترتیب، ما انتظار داریم که جیپ خانواده واگنیر را با پلاگین هیبریدی هیبریدی 4xe پلاگین ارائه دهد. اگرچه این برند رسماً در مورد چنین پیشرانه ای سکوت می کند ، اما رئیس جیپ، کریستین مونیر با MotorTrend به اشتراک گذاشت که این برند “برنامه ای برای الکتریسیته” برای واگنیر دارد. با توجه به اینکه مفهوم Grand Wagoneer برای ایجاد انگیزه به یک پیشرانه هیبریدی بنزینی-الکتریکی متصل بود ، منطقی است که در نهایت چنین مجموعه ای در زیر واگن تولیدی خانه ای پیدا کند.

اینکه دقیقاً چه چیزی یک واگنر 4xe احتمالی را تأمین می کند ، یک معما باقی مانده است. این احتمال وجود دارد که جیپ با تنظیم 375 اسب بخار Wrangler 4xe فراخوانی کند که از یک موتور چهار سیلندر توربو و دو موتور الکتریکی استفاده می کند. با این اوصاف ، ممکن است این مارک همچنین از توربو چهار Wrangler 4xe برای یک موتور گازی بزرگتر V-6 در Wagoneer 4xe چشم پوشی کند تا بهترین یا مطابقت با 392 اسب بخار موتور استاندارد V.8 5.7 لیتری Wagoneer را داشته باشد.

بیشتر بخوانید  هک خودرو جیپ کروکی

صرف نظر از این، ما پیش بینی می کنیم که Wagoneer (از جمله گراند واگنیر مجلل) در 4 سال آینده درمان 4xe را دریافت کند – احتمالاً پس از فروش مدل شاسی بلند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هر آنچه باید درباره جیپ Wagoneer LWB بدانید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *