تبلت Galaxy Tab S9 Ultra با مشخصات پرچمدار

تبلت Galaxy Tab S9 Ultra با مشخصات پرچمدار

سامسونگ نامی شناخته شده در صنعت فناوری است و تبلت های آن به دلیل قدرتمند بودن، قابل اعتماد بودن و همه کاره بودن شهرت پیدا کرده اند. سری گلکسی تب مخصوصاً به دلیل طراحی زیبا، نمایشگرهای با وضوح بالا و عملکرد چشمگیر در بین کاربران محبوبیت زیادی داشته است. اگرچه اپل به طور کلی تسلط قوی بر صنعت تبلت دارد، اما سامسونگ از ارائه طیف گسترده ای از گزینه های تبلت، از جمله سری Galaxy Tab A مقرون به صرفه، سری Galaxy Tab S میان رده و مدل های بالا ابایی ندارد. پایان سری Galaxy Tab S7 و S7+. تبلت‌های آن‌ها دارای اندازه‌های مختلف صفحه نمایش، ظرفیت‌های ذخیره‌سازی و گزینه‌های اتصال هستند که آنها را برای مصارف مختلف، از سرگرمی و بازی گرفته تا بهره‌وری و کار، مناسب می‌سازد. طبق آخرین اطلاعات فاش شده، برخی از مشخصات Galaxy Tab S9 Ultra آینده در توییتر فاش شده است.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که تبلت‌ها ممکن است از مقاومت در برابر آب و گرد و غبار برخوردار باشند، ویژگی که در میان تبلت‌ها به دلیل استفاده کمتر سخت‌گیرانه آن‌ها در مقایسه با گوشی‌های هوشمند غیرمعمول است. علاوه بر این، اطلاعات جالبی از tech_reve@ در توییتر در مورد ویژگی‌های داخلی Galaxy Tab S9 Ultra منتشر شده است.

طبق گفته @tech_reve، گلکسی تب اس 9 اولترا از اسنپدراگون 8+ نسل 2 کوالکام، نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 2 و همچنین باتری عظیم 10880 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. قبلاً اعتقاد بر این بود که این تبلت به آخرین نسل اسنپدراگون 8+ Gen 1 خواهد ماند، اما سامسونگ ممکن است رویکردی دو جانبه داشته باشد و از تراشه نسل قبلی برای گلکسی تب اس 9 و گلکسی تب اس 9 پلاس استفاده کند و آن را رزرو کند. سیلیکون پرچمدار برای Galaxy Tab S9 Ultra. شرکت‌ها معمولاً این رویکردها را با سری گوشی‌های هوشمند خود دنبال می‌کنند، بنابراین این چیز جدیدی نیست.

علیرغم سر و صدایی که پیرامون اسنپدراگون 8+ نسل 2 وجود دارد، اطلاعات کمی در مورد این تراشه جدید وجود دارد. تراشه‌های با برند Qualcomm “Plus” معمولاً بهبودهای جزئی در عملکرد ارائه می‌دهند، که برخی را به این استدلال می‌کشاند که اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی ممکن است با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 2 قابل مقایسه باشد. SoC برای محصولات خود به جای استفاده از یک جدید به طور کلی.

بیشتر بخوانید  بهترین دستگاه های تصفیه هوا سامسونگ برای مبارزه آلودگی هوا

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت Galaxy Tab S9 Ultra با مشخصات پرچمدار

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *