تصاوير و مشخصات گوشی اچ تی سی وان X9 فاش شد

تصاوير و مشخصات گوشی اچ تی سی وان X9 فاش شد

بعد از معرفی گوشی A9 از سوی کمپانی اچ تی سی، شایعات باز هم ادامه داشت و اینبار گوشی دیگری از اچ تی سی بر سر زبان ها افتاده است. طبق گزارشاتی که قبلا راجب این محصول منتشر شده بود با یک میان رده ی جدید رو به رو هستیم. این دستگاه به تازگی گواهی سازمان TENNA‌  چین را دریافت کرده و مشخصات آن منتشر شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات موجود، این گوشی هم همانند A9 بدنه ای فلزی دارد. به نظر میرسد که  اچ تی سی وان X9 در ابعاد 153.2*75.9*7.99 میلی متر قرار گرفته است و وزن این دستگاه 174 گرم میباشد.

تصاوير و مشخصات گوشی اچ تی سی وان X9 فاش شدگوشی مذکور، با صفحه نمایش 5.5 اینچ ساخته شده با تکنولوژی IPS دارد و رزولوشن آن 1080 در 1920 پیکسل است. در بخش پردازش شاهد پردازنده ای هشت هسته ای خواهیم بود که فرکانس 2.2 گیگاهرتز دارد، هنوز مدل پردازنده ی آن گفته نشده است.

تصاوير و مشخصات گوشی اچ تی سی وان X9 فاش شداین گوشی از شبکه ی LTE پشتیبانی خواهد کرد و احتمالا به جز NFC تمامی شبکه های ارتباطی را در خود جای داده است. از دیگر ویژگی های این میان رده ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربینی 13 مگاپیکسلی در پشت دستگاه است. همانطور که در تصویر هم مشخص است، دوربین پشت این دستگاه فلش دوگانه دارد.

جزئیات در مورد مشخصات فنی این محصول در آخر به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه ی داخلی به اتمام میرسد. اما در بخش نرم افزار هنوز چیزی مشخص نیست، احتمالا اندروید 5.1.1 به شکل پیش فرض برای آن در نظر گرفته شده است و البته این احتمال وجود دارد که به نسخه ی 6.0 مارشمالو به روز شود.

در رابطه با زمان معرفی آن، همانطور که قبلا هم اعلام کرده بودیم در اوایل سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد و پس از آن هم گوشی پرچمدار اچ تی سی با نام وان ام 10 رونمایی میشود.

منبع: tenaa

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  عکس های جدید از گوشی اچ تی سی Aero

نظرات در مورد : تصاوير و مشخصات گوشی اچ تی سی وان X9 فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *