تبلت جان سخت هایسنس P50 5G معرفی شد

تبلت جان سخت هایسنس P50 5G معرفی شد

تبلت‌های اندرویدی در آستانه نابودی قرار گرفتند و تنها چند برند مدل‌های جدیدی را عرضه کردند. اما به لطف همه‌گیری، بازار این دسته از محصولات به دلیل تقاضا افزایش یافت. اگرچه تقاضا با پایان همه گیری کاهش یافته است، OEM ها همچنان به معرفی محصولات جدید ادامه می دهند. در واقع، چندین برند جدید وارد این دسته شده اند.

بنابراین، ما از راه اندازی یک تبلت جدید توسط Hisense شگفت زده نمی شویم. این تبلت نه تنها از نظر طراحی مقاوم است، بلکه اتصال 5G را نیز ارائه می دهد. هایسنس به خاطر تلویزیون هایش در سراسر جهان شناخته شده است. با این حال، این شرکت تبلت ها را در کشورهای منتخب نیز می فروشد.

اکنون یک تبلت اندرویدی جدید را در بازار خانگی خود چین عرضه کرده است. این دستگاه رسما «تبلت مقاوم هایسنس P50 5G» نامیده می شود. این تبلت جدید این شرکت حول یک صفحه نمایش 10.1 اینچی FHD IPS LCD ساخته شده است. این پنل از یک قلم خازنی پشتیبانی می کند.

بدنه دستگاه دارای هر دو گواهی IP68 و IP69 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. این برند ادعا می کند که این تبلت ضد انفجار است. می توان از آن در معادن، نفت، مواد شیمیایی و سایر مکان های شدید استفاده کرد.

علاوه بر این، این محصول توسط یک SoC UNISOC Tiger T760 تامین می شود. این یک نرم افزار کاملا سفارشی شده برای صنایع مبتنی بر Android 11 را راه اندازی می کند. چندین گزینه اتصال مانند 5G، WiFi، بلوتوث و GNSS را ارائه می دهد.

این دستگاه توسط یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود و دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است. آخرین اما نه کم اهمیت ترین، این است که می توان آن را در هر دو پیکربندی حافظه 6 گیگابایت + 128 گیگابایت یا 8 گیگابایت + 256 گیگابایت استفاده کرد.

متأسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و در دسترس بودن محصول وجود ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  این تلویزیون هایسنس برای دکور هم کاربردی است

نظرات در مورد : تبلت جان سخت هایسنس P50 5G معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *