چگونه ارز دیجیتال کاردانو با بانک‌ها همکاری خواهد کرد؟

چگونه ارز دیجیتال کاردانو با بانک‌ها همکاری خواهد کرد؟

هنگامی که در سال 2009 بیت کوین ظهور کرد ما با نسل اول ارز‌های دیجیتال آشنا شدیم. در سال‌های بعدی و تقریباً می‌توان گفت با تولد ارز دیجیتال اتریوم ما توکن‌های ارز دیجیتال نسل دومی را شناختیم. ولی مثل هر چرخه حیاتی، دنیای ارز دیجیتال حالا وارد نسل بعدی شده است؛ نسل سوم ارز دیجیتال و کاردانو. ارز آدا که با نام ارز کاردانو شناخته می‌شود در سال 2015 و به عنوان یک شبکه رمزارز و پروژه منبع باز کار خود را شروع کرده است. در سال 2017 چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) خالق کاردانو این ارز را وارد بازار کریپتوکارنسی کرد.

در طول چند سال خرید قیمت کاردانو یا همان قیمت آدا افزایش داشته است و افراد زیادی که علاقه به خرید کاردانو دارند از طریق صرافی‌های مختلف و معتبر اقدام به خرید می‌نمایند. این پروژه اهداف مختلفی را دنبال می‌کند که از جمله آن‌ها همکاری با بانک‌های سراسر جهان است. این همکاری می‌تواند برای ارز آدا سودمند باشد و قیمت آدا را افزایش دهد. اما این همکاری چطور قرار است اتفاق بیفتد و ما در آینده آدا شاهد چه چیزی هستیم؟ در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

همکاری با بانک‌ها از اهداف ارز کاردانو است

یکی از مهم‌ترین اهداف کوتاه مدت این شرکت، همکاری با ۵۰ بانک برای استفاده از رمزارز آدا است. اگر بتواند به این اهداف دست پیدا کند، کاربران آدا با استفاده از بلاک چین شبکه می‌توانند توکن‌های خود را به ارز‌های مختلف فیات یا توکن‌های دیگر تبدیل کنند.

ارز آدا در طول چند سال اخیر تلاش کرده است که جایگاه خود را در میان بانک‌ها بهبود بخشد. همین موضوع علاوه بر مسائل دیگری که در اهداف ارز کاردانو وجود داشته‌اند سبب شده‌اند که قیمت کاردانو افزایش پیدا کند و کاربران و علاقه‌مندان و همچنین سرمایه‌گذاران زیادی در دنیای ارز دیجیتال از طریق صرافی‌های معتبر دست به خرید آدا بزنند.

اگر شما نیز از جمله کسانی هستید که دوست دارید در سبد توکن‌هاتان ارز کاردانو داشته باشید می‌توانید از طریق صرافی معتبر و مطمئن والکس خرید کاردانو را انجام دهید. حال باید بپرسیم که استفاده از بانک‌ها چه سود و منفعتی برای ارز کاردانو خواهد داشت.

منافع همکاری با بانک‌ها برای ارز آدا چیست؟

همان‌طور که گفتیم از اهداف پروژه آدا این است که با بانک‌ها همکاری کند. اما در این همکاری چه منفعتی وجود دارد؟ ارز کاردانو با این کار می‌تواند سود و منفعت زیادی ببرد که به طور خلاصه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

کسب اعتبار بیشتر برای رقابت با اتریوم

اولاً پروژه آدا یکی از کار‌هایی است که در قرارداد‌های هوشمند عمل می‌کند یعنی به نوعی شما با استفاده از کاردانو می‌توانید در بستر قرارداد‌های هوشمند فعالیت کنید یعنی رقیب اصلی این ارز اتریوم است نه بیت کوین. حال برای رقابت با اتریوم، ارز آدا نیازمند کسب اعتبار در بازار‌های مالی است و یکی از بهترین راه‌های کسب اعتبار این است که با بانک‌ها همکاری کند. قطعاً همکاری با بانک‌ها روی قیمت کاردانو اثر می‌گذارد.

چگونه ارز دیجیتال کاردانو با بانک‌ها همکاری خواهد کرد؟

کسب شهرت بیشتر و دستیابی به خودکفایی

از دیگر منافعی که پروژه کاردانو از همکاری با بانک‌ها به دست می‌آورد این است که می‌تواند شهرت بیشتری کسب کند و از طریق آن کاربران زیادی به خرید کاردانو ترغیب می‌شوند و این پروژه می‌تواند سیستم خود را خودکفا کند که از اهداف دیگر این پروژه است. ارز کاردانو برای این‌که بتواند بلاک چین خصوصی خود را داشته باشد نیازمند این است که حداقل یک میلیارد کاربر داشته باشد. این رقم کمی نیست پس کاردانو باید تلاش خود را بکند.

آیا همه کیف پول‌ها از ارز کاردانو پشتیبانی می‌کنند؟

فرض کنیم که شما همین الان از طریق صرافی والکس توانستید به آسانی دست به خرید آدا بزنید. تصور کنیم که قیمت کاردانو مناسب بود و به نظرتان خرید کاردانو می‌توانست سرمایه‌گذاری مناسبی باشد و والکس گزینه عالی‌ای برای خرید بود. کجا قرار است توکن‌های آدا را نگه دارید؟ باید به این موضوع توجه کنید که ارز آدا را نمی‌توانید در همه کیف پول‌ها نگه‌داری کنید.

کیف پول رسمی ارز کاردانو، ددالوس نام دارد و از آن می‌توانید برای نگهداری آدا استفاده کنید ولی به طور کلی باید بدانید این یکی از مسائلی است که ارز کاردانو دارد تلاش می‌کند تا آن را در کوتاه مدت برطرف کند و کاری کند که کیف پول‌های مختلفی در دنیای ارز دیجیتال از ارز کاردانو حمایت کنند.

جمع‌بندی

اگر شما نیز نام کاردانو به گوشتان خورده بود، الان باید اطلاعات بیشتری درباره برنامه‌های آینده این ارز دیجیتال به دست آورده باشید. جمع‌آوری اطلاعات پیش از سرمایه‌گذاری از قدم‌های ضروری برای مشارکت در خرید کاردانو یا هر ارز دیجیتال دیگری است. بنابراین شما باید با دقت و توجه این موضوع را دنبال کرده تا شاید بتوانید در آینده‌ای بلندمدت با خرید آدا، سود و منفعت کافی به دست بیاورید.

 

منبع: همکاری ارز کاردانو با بانک‌ها چگونه است؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه ارز دیجیتال کاردانو با بانک‌ها همکاری خواهد کرد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *