حذف تلگرام و تلگرام X از App Store

App Store

یکی از اپلیکیشن های پیام رسانی که تنها چند ساعت پیش برای اندروید نیز معرفی شد تلگرام X بود که به طرز عجیبی از App Store حذف شد! عجیب تر از این موضوع، خود اپلیکیشن تلگرام نیز از App Store حذف شد که در ابتدا دلیل این موضوع مشخص نبود اما پس از این رویداد طی یک توییت که توسط خود شخص پاول دورف منتشر گردید اعلام کرد که این حذف به دلیل برخی مشکلات کوچک صورت پذیرفته و به زودی برطرف خواهند شد.

اما پس از گذشت چند ساعت یک توییت دیگر از ایشان منتشر گردید که در پاسخ به یکی از کاربران که علت را جویا شده بود، اعلام کرد که این حذف به دلیل وجود محتوای نامناسب صورت پذیرفته است و همکارانش در تلاش هستند که این مشکل را برطرف نمایند، این جور که مشخص است گویا آنقدرها هم این مشکل کوچک نبوده و قول داده است که پس از برطرف سازی این مسئله دوباره این اپلیکیشن ها برای اپل ارسال گردند.

App Store

تا کنون که در حال خواندن این خبر هستید، هنوز تلگرام و تلگرام X در اپ استور موجود نشده است و تنها نقطه ی ابهام این مسئله این است که منظور از محتوای نا مناسب در آن ها چه بود است؟

 

اکنون خبری به دست ما رسید که گویا دوباره این دو اپلیکیشن باز هم در اپ استور قابل دانلود می باشند و می توانید از آن ها در دستگاه های اپلی خود استفاده نمایید.

 

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حذف تلگرام و تلگرام X از App Store

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *