بیوگرافی قاسم افشار

بیوگرافی قاسم افشار : قاسم افشار یکی از گویندگان با سابقه شبکه اول صدا و سیما می باشد که از سال 1357 به گویندگی اخبار سیاسی در صدا و سیما مشغول بوده است اما بعد از انتخابات 88 دیگر او در تلویزیون دیده نشد  و همین موضوع سبب شد تا شایعه های زیادی در مورد ایشان دست به دست شود و اخبارمتعددی در مورد ایشان شنیده شود.

قاسم افشار

قاسم افشار متولد 13 آبان سال 1330 می باشد که تحصیلات ابتدایی اش در تهران و تحصیلات متوسطش را در قصرشیرین گذرانده است و برای گذراندن تحصیلات پایانی خود به پارس رفته و در رشته روانشناسی تحصیل کرده است.

قاسم افشار

او در همان دوران کودکی و مدرسه نیز به اجرای برنامه علاقه داشته است و همین علاقه سبب شده تا او در دوران دبیرستان به سوی گویندگی سوق پیدا کند. البته او علاوه بر این شغل ، در سازمان پژوهش های علمی نیز به عنوان کارشناس ارشد همکاری های داشته است. قاسم افشار را می توانیم یکی از با سابقه ترین گویندگان صدا و سیما بدانیم که حدود سال58-60 کارش را شروع کرده است.

خبرگزاری های داخلی ایران  در اردبیهشت 87، اعلام کرده بودند که قاسم افشار آخرین روزهای حضورش را در صدا و سیما تجربه می کند ولی در دی ماه سال 90 فانیان اینگونه می گوید که قاسم افشار 2 سالی می باشد که به همکاریش با تلویزیون پایان داده است.

خبر رفتن آقای افشار صحت داشت؟

بعدها اخبار متعددی و شایعاتی مبنی بر رفتن قاسم افشار از ایران منتشر شد که این خبرها توسط همکار او محمد رضا حیاتی تکذیب شد.آقای محمد رضا حیاتی به روزنامه شرق این چنین گفته بود “واقعیت این است که آقای افشار به دلایلی از دنیای خبر رفته است و مسئله اتفاقات گذشته هیچ ربطی به او نداشته است و در رابطه با کار او نقشی نداشته است،البته آقای افشار خود می دانست که در چنین شرایطی ترک کردن دنیای خبر می تواند موجب شود که شایعاتی از قبیل برایش ایجاد شود و می توانست این رفتن خود را به تاخیر بیاندازد”.

با زوم تک همراه شوید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپليكيشين خبري جالب

نظرات در مورد : بیوگرافی قاسم افشار

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *