به ChatGPT در دستگاه های اپل با MacGPT و watchGPT دسترسی پیدا کنید

به ChatGPT در دستگاه های اپل با MacGPT و watchGPT دسترسی پیدا کنید

هوش مصنوعی (AI) دنیا را طوفانی کرده است و شرکت ها در حال یافتن راه های جدیدی برای گنجاندن آن در محصولات و خدمات خود هستند. یکی از بهترین نمونه‌های آن ChatGPT OpenAI است، یک مدل زبان که بر روی حجم عظیمی از داده آموزش دیده است. این ابزار می تواند شیوه کار و ارتباط ما را متحول کند. اکنون، کاربران اپل می توانند قدرت ChatGPT را با کمک دو برنامه جدید، MacGPT و watchGPT تجربه کنند.

MacGPT یک برنامه بومی ساده و رایگان برای macOS است که به کاربران اجازه می دهد به سرعت از نوار منوی خود به ChatGPT دسترسی پیدا کنند. با MacGPT، می‌توانید وارد حساب OpenAI خود شوید و بدون خروج از دسکتاپ خود با ChatGPT گفتگو کنید. این برنامه رابط چت ChatGPT را در یک مرورگر وب بارگیری می کند، بنابراین می توانید به راحتی سؤال بپرسید، پاسخ بگیرید و پیام های طولانی تری ایجاد کنید.

حتی می توانید یک میانبر صفحه کلید برای فعال کردن برنامه اختصاص دهید و استفاده از آن را راحت تر می کند. اگر برنامه را دوست دارید، می توانید با پرداخت هر آنچه که فکر می کنید منصفانه است، از توسعه دهنده حمایت کنید. WatchGPT برنامه ای برای اپل واچ است که به شما امکان می دهد مستقیماً از مچ دست خود با ChatGPT تعامل داشته باشید. با watchGPT، می‌توانید به سرعت پاسخ سؤالات خود را دریافت کنید یا پیام‌های طولانی‌تری را بدون تایپ ایجاد کنید. همچنین می توانید نتیجه تعامل خود را از طریق متن، ایمیل یا رسانه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید.

دسترسی به برنامه آسان است و حتی می توان آن را به عنوان یک عارضه تنظیم کرد، به این معنی که می توانید تنها با یک نگاه سریع به مچ دست خود از آن استفاده کنید. قیمت آن در اپ استور 4.99 دلار است. این دو اپلیکیشن قدرت هوش مصنوعی را به روشی راحت و در دسترس به اکوسیستم اپل می‌آورند. چه به پاسخ‌های سریع نیاز داشته باشید یا بخواهید پیام‌های طولانی‌تری ایجاد کنید، MacGPT و watchGPT دسترسی به ChatGPT را بدون نیاز به آموزش یا دانش خاصی برای شما آسان می‌کنند. همانطور که هوش مصنوعی در زندگی روزمره ما رایج تر می شود، برنامه هایی مانند MacGPT و watchGPT مطمئناً محبوب تر می شوند.

بیشتر بخوانید  محصول جدید اپل در اوایل سال 2018 عرضه می گردد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : به ChatGPT در دستگاه های اپل با MacGPT و watchGPT دسترسی پیدا کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *