انتشار اطلاعاتی از گوشی iQOO 10 Pro

انتشار اطلاعاتی از گوشی iQOO 10 Pro

عکس زنده ای از گوشی هوشمند iQOO 10 Pro بر اساس سیستم تک تراشه کوالکام Snapdragon 8 Plus Gen 1 در وب منتشر شده است. این تصویر جدید ماه جولای بوده و به یکی از اولین مدل های جهان با این چیپست مدیاتک است.

عکس یک واحد دوربین مختصر از این مدل را نشان می دهد که از سه ماژول تشکیل شد. نوشته دوربین یک حسگر فوق العاده حساس با OIS را دربرگرفته و این نشان می دهد که حداقل سنسور تصویر اصلی بزرگ خواهد بود و قادر به گرفتن مقدار زیادی نور است. اما جزئیاتی در مورد اجازه دادن به ماژول ها وجود ندارد و گفته می شود که زوم 20 برابری دارد.

iQOO 10 Pro یک صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED با وضوح 3200 در 1440 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد داشت. همچنین باتری 4700 میلی آمپر ساعتی، بلندگوهای استریو، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیز وجود دارد. ابعاد گوشی 164×75×9 میلی متر بوده و وزن 216.2 گرمی دارد.

انتشار اطلاعاتی از گوشی iQOO 10 Pro

در دیگر خبرها شرکت ویوو یکی از برندهای موفق تولیدکننده گوشی هوشمند چینی بوده که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و در بازار عرضه می کند. حال گزارش جدیدی نشان داده که Vivo قصد دارد بزودی یک فناوری شارژ فوق سریع 200 واتی را معرفی کند، شارژی که بی شک می تواند در مدت زمان بسیار کوتاه تلفن هوشمند را شارژ سازد.

ویوو همیشه سعی داشته نسبت به دیگر رقبا عملکرد بهتری از نظر صنعت گوشی داشته باشد و تاکنون نیز مدل های متنوعی را معرفی و در بازار عرضه کرده است. حال باید در انتظار رونمایی شارژ سریع 200 واتی این کمپانی چینی باشیم.

Vivo با شارژر فوق سریع 200 واتی خود آماده است تا صنعت گوشی را تحت تاثیر قرار دهد. به گفته منابع نزدیک این کمپانی، فناوری شارژ به مقادیر 20 ولت و 10 آمپر است. متأسفانه، مشخص نمی کند که چه زمانی باید شاهد معرفی این  فناوری نوین شارژ باتری باشیم. تنها نکته قابل توجه در مورد آن این است که باتری گوشی هوشمند منتخب با این فناوری بیش از 4000 میلی آمپرساعت ظرفیت دارد و قرار نیست این نوع فناوری را روی گوشی شاهد باشیم که ظرفیت باتری بیشتر از 5000 میلی آمپرساعت دارد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کامل گوشی S15 ویوو در تنا

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی iQOO 10 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *