گوشی ویوو Y15s در پاکستان عرضه شد

گوشی ویوو Y15s در پاکستان عرضه شد

Vivo سال گذشته ویوو Y15s را با مشخصات اقتصادی مانند چیپست Helio P35 ، دوربین دوگانه و سیستم عامل Android 11 GO رونمایی کرد. اکنون، این دستگاه بی‌صدا به پاکستان رسیده است و ما آن را در وب‌سایت رسمی Vivo مشاهده کردیم.

Vivo Y15s برای تنها نسخه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در پاکستان، 23999 روپیه (136 دلار) قیمت دارد. این دستگاه در دو رنگ سبز و آبی عرضه می شود. برای خرید از فروشگاه های Vivo در کشور پاکستان باید اقدام کرد.

Vivo Y15s دارای بدنه پلاستیکی با صفحه نمایش 6.51 اینچی HD+ و طراحی نمایشگر ناچ است. این یک پنل IPS LCD با نسبت تصویر 20:9 و طراحی با حاشیه نازک محسوب می‌شود.  گوشی هوشمند مورد اشاره دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو و سیستم دوربین دوگانه در عقب است. دوربینی که متشکل از یک حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است.

ویوو Y15s از تراشه هلیو P35 مدیاتک به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قدرت می گیرد. همچنین به اسلات کارت microSD برای ارتقا ذخیره سازی مجهز است. این گوشی دو سیم کارته دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی است. متأسفانه، دارای پورت micro-USB سنتی برای شارژ بوده و USB-C در کار نیست. دستگاه 4G همچنین از جک 3.5 میلی متری هدفون بهره می برد.

سیستم عامل آن Funtouch OS 11.1 مبتنی بر اندروید Android 11 GO بوده و از حسگر اثرانگشت جانبی برخوردار است. همچنین ضخامت 8.28 میلیمتری داشته و با وزن 179 گرمی بزرگ یا سنگین نیست.  در اخباری مرتبط طبق گزارشی که توسط 91Mobiles منتشر شده است، تلفن هوشمند ویوو Y75 5G آینده با 8 گیگابایت رم وارد بازار خواهد شد. این گوشی همچنین یک قابلیت 4 گیگابایت رم مجازی دارد و حافظه رم بیشتری را دربرمی گیرد.

علاوه بر این، منابع نزدیک ویوو می گویند که این گوشی از طراحی پریمیومی برخوردار خواهد بود. در نهایت، این گزارش همچنین می گوید که دستگاه واقعاً قبل از پایان ماه جاری معرفی می‌شود. علاوه بر این، همچنین تایید شده که گوشی Y75 5G از چیپست مدیاتک دیمنسیتی بهره می‌برد. با توجه به گزارش قبلی، ویوو Y75 5G با شماره مدل V2142 دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 700 خواهد بود. گذشته از آن باید به دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی در قسمت عقب شامل حسگر ماکرو و سنجش عمق خواهد شد، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  گوشی S15e ویوو به اگزینوس 1080 مجهز است

مانند سری ویوو V23 که اخیراً معرفی شده است، این نسخه نیز با اندروید 12 عرضه خواهد شد. همچنین باید به باتری 5000 میلی آمپرساعتی با شارژ سریع 18 واتی هم اشاره کرد که در این مدل وجود دارد.

ما انتظار داریم که Vivo در روزهای آینده شروع به معرفی ویوو Y75 5G در رسانه های اجتماعی کند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا در روزهای آینده جزئیات بیشتری منتشر شود و در نهایت روز موعود رونمایی صورت گیرد تا مشخص شود چه گوشی را ویوو به عنوان میان رده جدید معرفی می کند. انتظار داریم بزودی مدل های بیشتری از سری Y این شرکت شاهد باشیم که برخی اقتصادی و با مشخصات مناسب هستند و برخی دیگر میان رده های هیجان انگیز. بنابراین تنها باید منتظر محصولات آتی بود.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ویوو Y15s در پاکستان عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *