گوشی Galaxy S22 حاشیه بسیاری کمی دارد

گوشی Galaxy S22 حاشیه بسیاری کمی دارد

سامسونگ در اوایل سال 2022 نسل جدید پرچمداران خود را تحت عنوان سری Galaxy S22 معرفی خواهد کرد. اسمارتفون هایی که مشخصات کلیدی برجسته ای دارند و بهترین ویژگی‌ها را در آنها شاهد هستیم.

طبق گزارشات اخیر ، جدیدترین و بزرگترین Qualcomm – Snapdragon 898 – در اواسط دسامبر برای اولین بار معرفی می شود. انتظار می رود که Xiaomi 12 یکی از اولین مدلهایی باشد که از آن استفاده می کند ، اگر نه اولین ، اما هنوز انتظار می رود که Samsung Galaxy S22 جزو اولین دسته ها باشد.

و در حال حاضر ، یک راهنمای قابل اعتماد، به ما اولین نگاهی به آنچه در جلوی سامسونگ گلکسی S22 و گلکسی S22 +انتظار داریم ، داده است. تصویری که آنها به اشتراک گذاشته اند از عینک های مقاوم برای این دو مدل است که توسط سازنده لوازم جانبی از قبل آماده شده است. همچنین برای مقایسه ، عینک های مشابهی را برای مدل های S21 نشان می دهد.

همانطور که از عکس به اشتراک گذاشته شده مشخص است ، انتظار می رود که Samsung Galaxy S22 و S22 + دارای گوشه های گردتری نسبت به مدل های سال گذشته باشند. اما چیزی که جالب تر است این است که گوشی ها در همه جا به حاشیه برابر رسیده اند. این چیزی است که اپل از همان ابتدا در مدل های آیفون شکاف دار خود حفظ کرده است. اما پرچمداران اندرویدی ترجیح داده اند که حاشیه های باریک تری در سه طرف با چانه ای در پایین جفت شود.

با این حال ، اگر آنچه شیشه حرارتی بر آن دلالت می کند حقیقت داشته باشد ، مدل های S22 دارای حاشیه های مساوی در اطراف هستند و همچنین بسیار باریک هستند.

انتظار می رود که سری گلکسی S22 سامسونگ اوایل سال آینده آغاز به کار کند و قبلاً دارای گواهینامه 3C در چین بوده است. این نشان می دهد که مدل ها به فناوری شارژ سریع 25 واتی مجهز خواهند شد.

در کنار عملکرد ، طراحی و بهبود صفحه نمایش ، سری گلکسی S22 سامسونگ نیز مانند هر بار دیگر با دوربین های ارتقا یافته عرضه می شود. سامسونگ گلکسی S22 و S22 + به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز هستند که از فناوری باینینگ چهار در یک پیکسل پشتیبانی می کند.

سامسونگ گلکسی S22 Ultra نیز به طور مشابه فاش شد. اما برخلاف سایر مدل های S22 ، این گوشی با طراحی مستطیلی و جعبه ای یادآور سری گلکسی نوت خواهد بود. همچنین از قلم پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Galaxy S22 حاشیه بسیاری کمی دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *