ویژگی های توییتر 2 مشخص شد

ویژگی های توییتر 2 مشخص شد

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر اخیرا در این شرکت سخنرانی کرده است. او اسلایدهایی از سخنرانی منتشر کرد که برخی از ویژگی‌هایی را که ماسک قصد دارد به توییتر 2.0 اضافه کند را نشان می‌دهد. اسلایدها همچنین حاوی برخی از آمارهای مربوط به شرکت از زمان تصدی او هستند. به زبان ساده، توییتر 2.0 چشم انداز ماسک برای پلت فرم رسانه های اجتماعی است.

طبق داده‌های فاش شده توسط ماسک، تا 16 نوامبر، تعداد ثبت‌نام‌های جدید توییتر به بالاترین حد خود رسیده است. به طور خاص، در 7 روز گذشته به طور متوسط ​​2 میلیون در روز رسیده است. این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 66 درصد افزایش داشته است. تعداد دقیقه های فعال کاربران به طور متوسط ​​در 7 روز گذشته به 8 میلیارد دقیقه در روز رسیده است. این نیز نسبت به سال قبل 30 درصد افزایش داشته است. هر دو عدد رکورددار هستند.

علاوه بر این، اسلایدها نشان می‌دهند که سخنان نفرت‌انگیز اکنون در توییتر کمتر شده است. با این حال، اکانت های جعلی ابتدا افزایش یافتند و سپس سقوط کردند. این برای موارد جعل هویت گزارش شده است. این اسلاید همچنین کارکردها و اهدافی را که ماسک برای توییتر 2.0 فرموله کرده است فهرست می کند. این شامل ویژگی‌هایی مانند توییت‌های طولانی‌تر، ویدیوها، پرداخت‌ها، DM‌های رمزگذاری‌شده، راه‌اندازی مجدد تأیید آبی و تبلیغات به‌عنوان یک سرویس است. با قضاوت بر اساس نمایش اسلاید، توییتر نیز پس از اخراج و استعفای دسته جمعی، استخدام را از سر می گیرد.

به یاد بیاورید که بعد از اینکه ایلان ماسک مدیریت توییتر را به دست گرفت، او دست به کار شد. او با مدیران ارشد شروع کرد و چهار نفر از آنها را درست روزی که پا به توییتر گذاشت، اخراج کرد. چند روز بعد، کمتر از 3500 کارمند توییتر اخراج شدند. در حال حاضر امنیت شغلی در توییتر وجود ندارد و همه نمی توانند با این تنش کنار بیایند. حدود 1000 کارمند توییتر در نهایت استعفا دادند. این امر نیروی کار شرکت را از 7000 به کمی بیش از 2500 کاهش داد. اکنون به نظر می رسد که ایلان ماسک تعدادی متخصص را استخدام خواهد کرد تا توییتر دوباره کار کند.

بیشتر بخوانید  آپدیت جدید توییتر چه تغییراتی دارد؟

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ویژگی های توییتر 2 مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *