بهترین گوشی های هوشمند و مقرون به صرفه سال ۲۰۱۷؛ گلکسی اس 8 و موتو جی 5 پلاس

گوشی های هوشمند

امروزه کاربران به دنبال خرید گوشی هایی هستند که با قیمت مناسب، کارکرد گوشی های هوشمند قیمت بالا را بتواند انجام بدهد. تعداد زیادی از کاربران به این عقیده هستند که می شود گوشی ای خرید به قیمت ۳۰۰ دلار که ۹۰ درصد از کارهایی که یک گوشی ۶۰۰ دلاری انجام می دهد را انجام دهد.

امسال را مطمئناً باید سال گوشی‌های 1000 دلاری نامید!

گلکسی اس 8 حدود 100 دلار از مدل سال گذشته سری خودش گران‌تر است طوری که گلکسی نوت 8 با قیمت 930 دلاری عرضه شده است و همچنین مدل 128 گیگابایتی پیکسل 2 ایکس ال 949 دلار قیمت گذاری شده و البته اپل هم آیفون ایکس خود را به قیمت 999 دلار عرضه کرده است. در چنین دوره و زمانه‌ای و با وجود این گوشی‌های گران قیمت پیدا کردن یک گوشی مقرون به صرفه و مناسب که ارزش خرید بالایی داشته باشد از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار می‌باشد.

گوشی جدید موتو جی 5 پلاس (Moto G5 Plus) با قیمت پایه 230 دلار برای مدل 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و 300 دلار برای مدل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی یکی از بهترین گوشی‌هایی است که در این رنج قیمت می‌توانید به سراغش بروید.

صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویری 1920 در 1080 پیکسل و همچنین دارای چیپ پردازشی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 625 و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی از جمله ویژگی‌های سخت افزاری خوب این گوشی جدید است. البته شاید بخواهید بدانید که چرا نسجه ی جدید این گوشی را در این لیست نگفته ایم! باید در پاسخ بگوییم که دوربین دوگانه جی 5 اس پلاس از قابلیت فوکوس خودکار دوال پیکسل برخوردار نبوده و به علاوه، اندازه بزرگ‌تر و قیمت بالاتری هم دارد.

با اینکه قیمت ایسوس زنفون 3 زوم کمی بالاتر از 300 دلار است اما با در نظر گرفتن ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی باتری آن و همچنین دوربین دوگانه‌ای که عملکرد تقریباً خوبی دارد این 29 دلار اضافی واقعاً ارزشش را خواهد داشت. این گوشی هوشمند دارای ویژگی‌هایی نظیر لنز تله‌ فوتو با قابلیت بزرگنمایی دو برابری و طول عمر بالای باتری و بدنه ظریف و باریک با وجود دارا بودن یک باتری بزرگ قابلیت ضبط ویدیو با وضوح 4K و فوکوس خودکار دوال پیکسل است. همان طور که اشاره کردیم دوربین زنفون 3 زوم از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و حتی در شرایط نور کم هم می‌تواند تصاویر خوبی ثبت کند.

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy S24 Ultra با دوربین 50 مگاپیکسلی همراه است

با وجود این جزئیاتی که برای شما توضیح دادیم خودتان می توانید بین این دو گوشی یکی‌ را انتخاب کنید و از آن به خوبی و راحتی استفاده کنید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین گوشی های هوشمند و مقرون به صرفه سال ۲۰۱۷؛ گلکسی اس 8 و موتو جی 5 پلاس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *