طرح کاملا مفهومی از گوشی جدید کمپانی هوآوی P11 با دوربین سه گانه

P11

حدودا مدت زمان زیادی نمانده است تا پرچمدار جدید کمپانی هوآوی یعنی P11 عرضه شود اما با این حال افراد مختلفی دست به پدید آوردن کانسپت هایی از این گوشی زده اند. در همین راستا به تازگی ویدیویی در شبکه ی اجتماعی یو تیوب منتشر شده است که تلاش کرده است تا چهره ی گوشی شاخص سال بعد این شرکت محبوب چینی را که با نام هوآوی P11 X خوانده می شود را نشان دهد. این ویدیوی مفهومی دقیقا بر طبق شایعات و مشخصاتی است که تا به امروز درباره ی این گوشی منتشر شده است.

ین گوشی جدید که متعلق به کمپانی محبوب چینی هوآوی است دارای لبه های کاملا گرد بوده که شبیه به گوشی آیفون ایکس در بالای صفحه نمایشش فضای کوچکی وجود دارد ولی ظاهرا این فضا ی موجود کوچک تر است از فضای موجود در گوشی پرچم دار شرکت آمریکایی اپل، اما از این بریدگی ما در این گوشی شاهد یک صفحه نمایش کاملا بدون حاشیه هستیم.

همچنین از ویدیو یی که به تازگی منتشر شده است تا حدودی معلوم است که جنس این گوشی جدید کمپانی هوآوی از شیشه و فلز است که به گوشی طراحی منحصر به فردی اعطا می کند. این گوشی در سمت راستش دارای ۴ دکمه ی فیزیکی است که یکی از آنها برای روشن خاموش کردن گوشی از آن استفاده می شود و دو دکمه ی کنار آن نیز برای کنترل صدا ی گوشی مورد استفاده هستند و دکمه ی باقی مانده برای دوربین این گوشی اختصاص یافته است که به دلیل وجود دوربین قویی که این گوشی جدید هوآوی دارد اصلا دور از انتظار نیست.

پشت این گوشی همانند یک آیینه است که در قسمت بالا ی آن دوربین سه گانه ی گوشی جای گرفته است و به صورت عمودی روی هم سوار هستند، همچنین فلاش ال ای دی دو گانه و فوکوس لیزری نیز از دیگر جزئیات این مجموعه ی زیبا است. همچنین همان طور که خودتان هم ممکن است بدانید در اخبار پیرامون این گوشی این طور گفته شده است که دوربین این گوشی قدرتی معادل ۴۰ مگاپیکسل داشته باشد که برای یک گوشی با این کارایی خیلی خوب و جذاب است.

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی هواوی آنر ویو 20

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : طرح کاملا مفهومی از گوشی جدید کمپانی هوآوی P11 با دوربین سه گانه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *