بهترین گوشی های هوشمند با پردازنده قوی

اکنون زمان آن فرا رسیده است که مجموعه ها را جمع بندی کرده و تلفن هایی را که بیش از همه تحت تأثیر سالی پرحادثه قرار گرفته اند ، لیست کنم. بیشتر رویدادها از تنوع خوبی برخوردار نبودند ، اما وقتی نوبت به تلفن های هوشمند می رسد ، همه چیز قوت می گرفت. در حقیقت این معتاد گوشی های هوشمند در سال های خوب بهترین نسخه را در زمان انتشار نسخه های جدید اعلام کرد.

این آخرین ورودی در یک سری نسبتاً طولانی است که به ناچار شامل برخی چهره های آشنا خواهد بود ، اما برای اینکه کمی سعی کنید همه چیز را با هم مخلوط کنم ، من همچنین تلفن ها را رتبه بندی می کنم ، از شماره 6 شروع می کنم و به تدریج به بالای صفحه صعود می کنم. اوه ، این 5 لیست برتر است؟ خوب ، خوب ، یک ذکر محترم.

اشاره به گزینه محترم: هواوی میت 40 پرو

اوه چه می توانست باشد – Huawei Mate 40 Pro تلفن بسیار جالبی است که اگر نبود خدمات Google Play و عرضه محدود تراشه نبود مطمئناً به پرفروش ترین جشن تعطیلات تبدیل می شد. این چهارمین تلفن زیبای امسال در کتاب من است ، دارای یک دوربین باور نکردنی خوب و صفحه نمایش شگفت انگیز است. بدیهی است که این گوشی همچنین دارای بقیه موزها و سوت های گل سرسبد مانند نرم افزار عالی ، عملکرد سریع و شارژ فوق العاده سریع است ، اما این سه مورد همان جایی است که برجسته است.

بیشتر افراد به Mate 40 Pro فرصتی نخواهند داد زیرا ما موجوداتی عادت هستیم و از عادت به چیزهای جدید متنفر هستیم. با این وجود بسیاری از این افراد غایب خواهند شد ، زیرا با پیشرفت هایی که App Gallery انجام داده است ، تلفن کاملاً قادر به سرویس دهی به آنها با چند تنظیم جزئی است.

5. Realme X50 Pro

این فقط پاییز نیست که تلفن های شگفت انگیزی را به ارمغان می آورد – اوایل ماه چند سنگ قیمتی به ما داد از جمله شماره 5 من و چه چیزی استثنا در کل لیست است. از آنجا که اعضای دیگر در اینجا به لطف نوآوری شگفت انگیزی که در یک منطقه یا منطقه دیگر به ارمغان می آورند ، این مورد را انتخاب کردم زیرا به عنوان زنگ بیداری برای سازندگان و مشتریان است.

مجهز به یک نمایشگر عالی ، تنظیم دوربین متنوع (جلو و عقب) و اسنپدراگون 865 این یکی ثابت کرده است که شما می توانید هر آنچه را که نیاز دارید، بدون پرداخت چهار رقمی تهیه کنید. در بررسی ما نیازی به جستجوی بیشتر از لیست معایب ندارید تا بدانید که ما در تلاش برای یافتن هر مشکلی با X50 Pro بودیم.

مطمئناً ، اگر خواننده مکرر GSMArena هستید تا حدی که شروع به دنبال کردن این سری کرده اید ، احتمالاً شما بیشتر مردم نیستید بلکه یک کاربر برق هستید که مایل است دلار بالایی را بپردازد مادامی که تجربه فن آوری پیشرفته را داشته باشید ، بنابراین بیایید ادامه دهیم.

4. Oppo Find X2 Pro

این یکی به راحتی برنده جایزه پرچمدار کم ارزش ترین سال می شود، ازدواج با ColorOS که من به سختی دوست دارم به سخت افزار شگفت انگیز و سومین طراحی برتر در تجارت ، با احترام از چرم وگان پشت ، Find X2 Pro بهترین تلفنی است که اکثر مردم هرگز نداشته اند شنیده شده

شناخت ناکافی نام تجاری ، حداقل کمپین بازاریابی و محدودیت در دسترس بودن باعث شده است که تعداد کمی از افراد صاحب X2 Pro در غرب شوند ، اما حتی اگر من نوع قمار نیستم ، من می خواهم مبلغ مناسبی را شرط بندی کنم که افرادی که در واقع صاحب آنها هستند آن را به درستی آن را دوست داریم.

3. اپل iPhone 12 mini

آیفون 12 مینی تلفن اخلالگر دیگری است – این مورد به چالش کشیدن روند رشد همیشه تلفن ها نسبت به قیمت های مداوم در حال افزایش است. البته این واقعیت که ارزانترین عضو خط آیفون 12 است ، صدمه ای نمی بیند ، اما مهمترین چیزی که مینی برای آن در نظر گرفته است ، تا کنون نیست.

فقط هیچ تلفنی مانند آن در بازار وجود ندارد – یک بسته کوچک که در واقع یک پرچمدار مناسب است. تمام آنچه که در مقایسه با 12 Pro یا 12 Pro Max از دست رفته است ، یک دوربین تله فوتو است ، اما در 2x و 2.5x ، به نظر نمی رسد که این دو به هر حال به مراتب پیشرفت کنند. در همین حال ، 12 مینی در جیب هایی جای می گیرد که هیچ گوشی دیگری در آن فشرده نمی شود و بسیار سبک است.

من حتی نمی توانم عمر باتری کمتر از شگفت انگیز را در برابر 12 mini قرار دهم زیرا همانطور که گفتم در بازار فعلی بسیار منحصر به فرد است و هیچ چیزی وجود ندارد که بتوانید به درستی آن را مقایسه کنید. یا وجود دارد؟ بیایید نگاهی به شماره 2 بیندازیم.

2. سامسونگ Galaxy Z Flip

جالب ترین نکته در مورد صحنه فناوری در سال 2020 ورود مناسب تلفن های تاشو بود. مسلما Z Fold اصلی و Mate X در سال 2019 وارد بازار شدند ، اما آنها همیشه کمی بیشتر شبیه نمونه های اولیه صیقلی بودند تا تلفن هایی که به صورت روزانه آماده خدمت رسانی به شما هستند. از طرف دیگر ، نسخه های 2020 شگفت انگیز هستند – فقط به Galaxy Z Flip نگاه کنید و به من بگویید که زیبا نیست. تنها چیزی که زیباتر از آن است ، موتورولا Razr 5G است ، اما این یکی دیگر از مصالحه ها در مکان های دیگر است ، که مانع از ثبت آن در لیست من می شود.

اما این فراتر از نگاه است – در واقع بسیار فراتر از آن. Z Flip تا 87.4 میلی متر برابر می شود ، یعنی فقط دو سوم از ارتفاع آیفون 12 مینی و تقریباً همان صفحه نمایش قابل استفاده با 12 Pro Max را دارد که شما در آن بریدگی ایجاد می کنید.

بیشتر بخوانید  شرکت بزرگ اپل پنجمین نسخه ی بتا ی عمومی ios 11.2 را به زودی منتشر می کند

طراحی تاشو برخی از کاربردهای جالب را نیز امکان پذیر می کند – این لولا به شما اجازه می دهد تا نیمه بر روی میز بماند تا Z Flip به عنوان سه پایه خود برای سلفی ها و تماس های ویدیویی عمل کند. و در حالی که صفحه نمایش خارجی کوچک است ، هنوز به اندازه کافی خوب است که به شما امکان می دهد با دوربین اصلی سلفی بگیرید و از کیفیت تصویر برتر آن استفاده کنید. بنابراین در پایان روز تلفن های صفحه ای تاشو نه تنها به شما امکان می دهند بهترین ها را از هر دو جهان داشته باشید ، بلکه بیت های خود را نیز اضافه می کنند.

من همچنین به سرعت موضوع دوام را لمس می کنم ، زیرا وقتی بحث در مورد قابل انعطاف است ، ناگزیر این موضوع مطرح می شود. مردم به این نکته اشاره خواهند کرد که چگونه زاک از Jerryrigeverything با فشار دادن ناخن به سختی صفحه را خراشید ، در حالی که گزارشات کاربران واقعی را که پس از ماهها استفاده کاملاً خوب نگه داشته شده ، نادیده می گیرند. من قصد ندارم با سازوکارهای مقابله ای آنها بحث کنم – همانطور که گفتم ما مردم موجوداتی از عادت ها هستیم و پاسخ اولیه ما به تغییرات سریع رد است.

برای آنهایی که فکر بازتر دارند فقط به دو چیز اشاره می کنم. اول ، صفحه نمایش در واقع در هنگام استفاده بلکه در جیب ها و کیف پول در معرض آسیب پذیری خود قرار دارد و در آن موارد صفحه Z Flip بسیار بهتر از هر گوشی دیگری است که در آن محافظت می شود. در مرحله دوم ، تلفن پس از گذراندن چند ماه در دست همسرم به نظر می رسد جدید است و اگر بتواند از طریق آن زندگی کند ، احتمالاً می تواند از طریق هر چیزی زندگی کند.

1. سامسونگ Galaxy Z Fold2

بعد از ورود قبلی ، انتخاب شماره یک من بعید است کسی را شگفت زده کند ، حتی اگر به طور تصادفی اسپویلر عظیمی را که عنوان تصویر بود ، از دست داده باشید. Galaxy Z Fold2 فقط Z Flip را لبه دار کرده است زیرا در موارد استفاده خودم بهتر قرار می گیرد در غیر این صورت من به این دو و آنچه که آنها نشان می دهند به طور مساوی امتیاز می دهم. این دو مورد متفاوت است که شما می توانید با فناوری به دست آورید – یک صفحه نمایش غول پیکر با بهره وری بی نظیر و پتانسیل مصرف رسانه یا یک تلفن معمولی که به اندازه جعبه پودر برای ذخیره سازی جمع می شود.

با استفاده از Z Fold2 به عنوان راننده روزانه من در چند ماه گذشته ، من به یک چیز اطمینان داشتم – مگر اینکه کاملاً باید بهترین تنظیمات دوربین را در اطراف داشته باشید ، ارزش بهتری نسبت به سایر پرچمداران برتر دارد. حتی در MSRP بهتر است 2000 یورو برای یک محصول واقعا هیجان انگیز هزینه کنید تا 1500 یورو برای یک Galaxy S21 خسته کننده یا iPhone 12 Pro Max. اما در حال حاضر معاملات در اروپا به شما امکان می دهد یک معامله با قیمت 1300 یورو داشته باشید ، که این باعث می شود هیچ مشکلی نداشته باشید.

این قطعه کمی بیشتر از آنچه در ابتدا تصور می کردم به پایان رسید و شرط می بندم بسیاری از شما در حال حاضر مشتاق هستید که به قسمت نظرات بروید و به من بگویید که من چقدر اشتباه می کنم و من باید بلافاصله تعطیلات طولانی مدت را انجام دهم و سپس آن را ترک کنیم.

Samsung Galaxy Z Fold 2 نه تنها از Galaxy Fold اصلی بهتر نیست بلکه جهش کوانتومی آن بهتر است. و باید 2000 دلار باشد. نمایشگر جلو بسیار بزرگتر است ، 5G استاندارد است و بریدگی ناخوشایند داخل آن از بین رفته است. به علاوه ، این تاشو دوام بیشتری نسبت به Fold اول دارد. مهمتر. سامسونگ به لطف حالت Flex جدید ، نوآوری بیشتری در ساخت این مدل ترکیبی-تبلت ترکیبی بسیار کاربردی تر ایجاد کرده است. به علاوه ، انجام چند وظیفه برای اجرای همزمان سه برنامه حتی بهتر است و چندین برنامه برای افزایش بهره وری دارای نمای دو صفحه هستند.

تاریخ عرضه سامسونگ Galaxy Z Fold 2 هجدهم سپتامبر بود و برای فروش از طریق اپراتورهای متعدد و همچنین قفل در دسترس است. سامسونگ گلکسی Z Fold 2 را با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت RAM با قیمت 1،999 دلار قیمت گذاری می کند. توجه داشته باشید که اسلات کارت microSD در آن گنجانده نشده و ظرفیت دیگری در دسترس نیست. دارندگان اصلی Galaxy Fold می توانند تا سقف 800 دلار در دستگاه خود معامله کنند.

اگر به دنبال معاملات Galaxy Z Fold 2 هستید ، این تلفن تا 999 دلار تخفیف خورده است و این باعث می شود ارزش بسیار بهتری داشته باشد. بنابراین می تواند هزینه کند تا به دنبال فروش در این تلفن تاشو باشد. Galaxy Z Fold 2 از طریق همه شرکت های بزرگ مخابراتی و همچنین قفل در دسترس است. نمایشگر داخلی نیز در گلکسی Z Fold 2 با 7.6 اینچ بزرگتر است ، در حالی که برای مدل قبلی 7.3 اینچ است. حتی بهتر ، بریدگی زشت در صفحه اصلی از بین رفته است ، و یک برش کوچک برای یک دوربین سلفی جایگزین شده است.

سامسونگ همچنین چندین پیشرفت در Galaxy Z Fold 2 برای بهبود دوام و قابلیت استفاده ایجاد کرده است. این شامل یک صفحه نمایش جدیدتر محکم و محکم Ultra Thin Glass است که برای ایجاد صفحه لمسی بهتر از صفحه پلاستیکی Fold و یک لولای Hideaway استفاده شده است که از فناوری رفتگر برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و خاک به گوشی استفاده می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین گوشی های هوشمند با پردازنده قوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *