بهترین هدفون‌های گیمینگ سال 2022

بهترین هدفون‌های گیمینگ سال 2022

شاید در نگاه اول برای یک بازی مهیج و جذاب فقط احتیاج به یک دستگاه بازی خوب و مناسب داشته باشید؛ اما این تازه شروع کار است!

گیمرهای حرفه‌ای به‌خوبی می‌دانند که یک حواس‌پرتی کوچک در هنگام بازی‌های کامپیوتری چقدر می‌تواند آزاردهنده باشد. آن‌ها به دنبال تجربه‌ای فراگیر از شنیدن صداها، موسیقی قوی بازی و عملکرد فنی مناسب در بازی هستند. شاید برای شنیدن صدای بازی یک جفت بلندگوی خوب در دست داشته باشید؛ اما مطمئن باشید که کافی نیست. تنها زمانی که هدفون مرغوبی به دستگاه بازی متصل کرده باشید، به‌خوبی می‌توانید صداها را شفاف، عمیق و واقعی درک کنید و تجربه بهترین از بازی کامپیوتری به دست بیاورید.

قطعا مهم‌ترین فاکتور در هنگام خرید هدفون و هدست، برخورداری آن از صدایی باکیفیت پخش بسیار خوب است. این موضوع در گیمینگ اکشن اهمیت زیادی پیدا مکند و یک گیمر حرفه‌ای دوست دارد صداها را حرفه‌ای‌تر بشنود. تنها زمانی متوجه این موضوع می‌شوید که یک گیمر واقعی باشید و نشنیدن صدای پای دشمنان شما در بازی آزارتان بدهد!

در حال حاضر برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع هدست و هدفون گیمینگ فعال هستند و هرکدام از هدفون‌ها عملکرد و قیمت متفاوتی دارند. اگر شما هم به دنبال گزینه‌ای ایده آل برای بازی مهیج و بهتر هستند، تا پایان این مقاله همراه من بمانید. در ادامه قصد دارم چند نمونه هدفون گیمینگ مرغوب و باکیفیت را بررسی کنم.

بهترین هدفون‌های گیمینگ سال 2022

HyperX Cloud Alpha Wireless

این هدست مرغوب در دسته بهترین هدفون‌هایی قرار دارد که نیاز گیمرها را به‌خوبی برآورده می‌کند. داشتن صدایی عالی در پخش مهم‌ترین ویژگی این هدفون است. علاوه بر آن گوش دادن مداوم به موسیقی با این هدفون، شارژ زیادی از باتری قدرتمند آن نخواهد گرفت و مجبور به شارژ کردن مداوم دستگاه نیستید.

این هدست بی‌سیم بهترین گزینه برای گوش دادن به موسیقی است و گیمرها با داشتن آن می‌توانند از صدایی باکیفیت و دقیق در زمان بازی لذت ببرند. علاوه بر آن کارایی راحت و وایرلس را باید به مزایای آن اضافه کرد. میکروفون هدست قابلیت جدا شدن دارد و برگشت فرکانس آن 21000 هرتز است. در کنار تمام این ویژگی‌های مثبت توجه داشته باشید که میکروفون آن کمی ضعیف است و درعین‌حال برای خرید آن باید قیمت بالایی پرداخت کنید.

Razer BlackShark V2  

حالا که قصد دارید ساعاتی از روز را در دنیای خیالی بازی‌های کامپیوتری سرگرم کنید، بهتر است به دنبال یک دستگاه مرغوب باشید. همچنین بعد از خرید قسطی PS4  نیاز به یک هدست خوب در کنار آن دارید تا بیشترین لذت را از بازی‌های کامپیوتری دریافت کنید. هدست Razer BlackShark V2  یکی از بهترین نمونه‌ها برای شنیدن صدایی شفاف محسوب می‌شود که به دلیل طراحی زیبا و کاربرپسند خود، توجه شما را جلب خواهد کرد.

البته کابل USB به هدست متصل شده و به همین دلیل ممکن در است در هنگام بازی کمی دست‌وپا گیر باشد. این هدست با قیمت مناسب خود دارای برگشت فرکانس 28000 هرتز است و میکروفون آن قابلیتی عالی در نویز گیری دارد.

Beyerdynamic MMX 100

شرکت سازنده این هدست، ویژگی‌هایی مانند عملکرد صوتی عالی در پخش صدا، استفاده راحت برای تمام طول روز و طراحی زیبا و کیفیت مناسب را برای دوستداران هدفون‌های مرغوب به ارمغان آورده است. علاوه بر آن می‌توانید از کیفیت میکروفون آن اطمینان حاصل کنید. البته در کنار این مزایا دقت داشته باشید که تنظیم‌کننده صدای این هدست کمی اختلال در عملکرد دارد. اما قیمت مناسب و برگشت فرکانسی معادل 30000هرتز دارد و از درایورهای 40mm Beryllium, Dynamic برخوردار است.

درنهایت اینکه متریال و مواد به‌کاررفته در ساخت این هدست از مواد مرغوب است و وزن کمی دارد تا در هنگام استفاده از آن احساس راحتی بیشتری برای کاربر فراهم شود. همچنین با استفاده از فوم مرغوب آن تنها صدایی که خواهید شنید، صدای محیط بازی است و از تمام محیط اطراف خود برای ساعاتی دور می‌مانید.

بهترین هدفون‌های گیمینگ سال 2022

Epos H6PRO

هدست Epos H6PRO چند ویژگی ایده ال در هنگام شنیدن موسیقی و بازی برای کاربران فراهم می‌کند. این هدست عملکرد صوتی عالی در پخش صدا دارد و میکروفون جداشدنی و بی‌سیم آن باعث می‌شود که در هنگام بازی دست‌وپا گیر نباشد. همچنین کارایی راحت و وجود طرح‌های زیبا پشت هدست را باید به جذابیت‌های آن اضافه کرد.

البته کابل این هدست کمی کوتاه است و شاید در موقع بازی و شنیدن فایل‌های موسیقی فکر شما را درگیر کند. همچنین قیمت آن نسبت به کیفیت محصول کمی زیاد است و باید مبلغی در سطح محصولات پرچم‌دار برای خرید آن پرداخت کنید. البته دلیل این قیمت زیاد به خاطر طراحی ویژه و زیبای ظاهری هدست است. درنهایت اینکه در این هدست اتصال با کابل USB برقرار می‌شود و برگشت فرکانسی معادل با 20000 هرتز دارد.

Razer Kraken X

یکی دیگر از هدست‌های حرفه‌ای و مرغوب برای دوستداران صدایی عالی در زمان گیمینگ، هدست Razer Kraken X است که قیمت مناسبی دارد و صدای مجازی آن با شفافیت بالایی شنیده می‌شود. همچنین به دلیل اینکه متریال چرمی باکیفیتی در ساخت و طراحی گوشی‌ها به‌کاررفته، هنگام استفاده طولانی‌مدت، احساس آزار در گردن و گوش نخواهید داشت. این محصول متناسب با آناتومی گردن و گوش طراحی شده و وزن سبکی دارد.

اتصال به این هدست با کابل USB امکان‌پذیر است و صدای فراگیر و برگشت فرکانس 8000 هرتز را باید به قابلیت‌های دیگر آن اضافه کنیم. درنهایت اینکه از درایورهای  40mm, Neodymium magnets برخوردار است.

این هدست با کیفیت مرغوب خود پردازش صوتی مناسب همراه کیفیت در پخش صدا را ارائه می‌دهد تا تمام نیاز شما در هنگام گیمینگ برطرف شود. بنابراین می‌توانید دنیای اطراف را برای ساعاتی کنار بگذارید و در محیط بازی دلخواه خود سفر کنید.

 

Corsair HS80 RGB

 

آخرین هدستی که به بررسی آن می‌پردازیم، هدست Corsair HS80 RGB است که به دلیل برخورداری از طرح سربند شناور، صدای بسیار خوب با وضوح و شفافیت بالا و میکروفون مرغوب خود، قابل‌توجه است. البته این هدست دارای ابعاد بزرگی است و ممکن است برخی از کاربران این موضوع را دوست نداشته باشند. همچنین میکروفون آن به‌صورت متصل طراحی شده و شاید در هنگام بازی کمی دست‌وپا گیر باشد. درعین‌حال اتصال این هدست به‌صورت وایرلس طراحی شده و برگشت فرکانس آن تا 30000 هرتز است.

هدفون‌های بررسی‌شده در این مقاله تنها بخش کوچکی از مجموعه هدفون‌های گیمینگ در سال 2022 است. هرکدام از این موارد نقاط قوت و ضعف متفاوتی دارند. اما درصورتی‌که به دنبال هدست‌هایی عالی برای گیمینگ هستید، این گزینه‌ها تا حدود زیادی می‌توانند یک بازی ایده آل و جذاب را برای شما به ارمغان بیاورند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین هدفون‌های گیمینگ سال 2022

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *