معرفی دستگاه تصفیه هوا و استفاده از آن در محیط به منظور پاکسازی فضای داخلی

معرفی دستگاه تصفیه هوا و استفاده از آن در محیط به منظور پاکسازی فضای داخلی

متاسفانه وجود بیماری کرونا موجب شده تا بسیاری از کسب و کارها با مشکل مواجه شوند و به دلیل آلودگی فضای درون محیط این افراد نتوانند به صورت گروهی تجمع کنند و به کسب و کار خود ادامه بدهد و در نهایت با آسیب ها و ضررهای بیشماری روبرو می شوند؛ اما آیا راهی به منظور پاکسازی هوا در محیط های داخلی وجود ندارد؟ در پاسخ باید بدانید که با وجود دستگاه تصفیه هوا و دستگاه ضدعفونی کننده هوا دیگر جای نگرانی برای وجود ویروس باقی نمی ماند.

امروزه بورس دستگاه تصفیه هوا و اکسیژن ساز سبب شده تا این مشکل برطرف گردد و می توان گفت برای محیط های داخلی یکی از بهترین و موثرترین راه ها به منظور پاکسازی هوا استفاده از دستگاه تصفیه هوا می باشد.

دستگاه تصفیه هوا و دستگاه ضدعفونی هوا یک دستگاه کاربردی محسوب می‌شود که در آن از فیلترهای مختلف استفاده شده و موجب از بین رفتن آلاینده‌های موجود در هوا می گردد و در نهایت با تمیز کردن هوا سبب پاکسازی محیط داخلی خواهد شد.

معرفی دستگاه تصفیه هوا و استفاده از آن در محیط به منظور پاکسازی فضای داخلی

هدف و کارکرد دستگاه تصفیه هوا

اصلی‌ترین هدف برای دستگاه تصفیه هوا کاهش میزان ذرات خطرناکی بوده که می‌توانند موجب تشدید بیماری های تنفسی همچون آسم و حساسیتهای متفاوت در افراد گردد  البته استفاده از دستگاه تصفیه هوا تنها مختص افرادی نیست که با بیماری درگیر هستند بلکه به منظور حفاظت از دستگاه تنفسی و سیستم ایمنی و در شرایط همچون وجود کرونا استفاده از دستگاه تصفیه هوا ضرورت دارد.

در مدل هایی از دستگاه تصفیه هوا و ضدعفونی هوا که از  فناوری پلاسمای سرد و اشعه ماورا بنفش UVC استفاده می گردد، سبب می شود تا انواع ویروس ها و باکتری های موجود در هوا در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بین بروند که در ایروسان از این تکنولوژی استفاده می گردد.

چگونه دستگاه تصفیه هوا عالی بخریم؟

مطالعات متفاوتی صورت گرفته که نشان می دهد وجود دستگاه تصفیه هوا می تواند به پاکسازی محیط کمک کند و همچنین ذرات معلق و مضر را دفع نماید و هر گونه ویروس و باکتری که سلامتی انسان را به خطر می اندازند را از بین ببرد ولی در میان بورس دستگاه تصفیه هوا انتخاب یک دستگاه با کیفیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که یک انتخاب بد می تواند تهدیدهایی پیشین را برای ما بیشتر کند و ما را با چالش‌های جدیدی روبرو کند و در زمان خرید دستگاه تصفیه هوا حتماً از شرکتهای معتبر و مطمئن استفاده کنید و با کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای در این حوزه مشورت کنید.

معرفی دستگاه تصفیه هوا و استفاده از آن در محیط به منظور پاکسازی فضای داخلی

به عنوان مثال به فن دستگاه تصفیه هوا دقت نمایید چرا که اگر این دستگاه دارای فن با کیفیت لازم و خوبی نباشد نمی تواند فرآیند تصفیه هوا را انجام بدهد و حتی اگر از فیلترهای مناسب نیز استفاده شده باشد.

معمولاً فن و فیلتر مناسب دارای اندازه های نسبتا بزرگ و استاندارد بوده و همچنین توصیه می‌شود به اندازه دستگاه نیز دقت کنید. دستگاه هایی که خیلی و بیش از حد کوچک هستند احتمال اینکه به خوبی نتوانند پاکسازی آلاینده‌ها را انجام بدهند در آنها وجود دارد.

خرید دستگاه تصفیه هوا و دستگاه ضدعفونی کننده هوا

شرکت پویا فناوری یسان یکی از شرکت های دانش بیان است که به عنوان ارائه دهنده دستگاه های تصفیه هوا و دستگاه ضدعفونی کننده هوا می باشد که محصولات متنوعی را در این حوزه به مشتریان ارائه می دهد و شما مشتریان عزیز می توانید به منظور خرید دستگاه تصفیه هوا و دستگاه ضدعفونی کننده هوا به این شرکت مراجعه کنید یا به آدرس اینترنتی به نشانی https://yesontech.co/ سر بزنید و به صورت آنلاین خرید خودتان را به ثبت برسانید.

شرکت یسان فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است و با پیشرفت های بسیار زیادی که در این حوزه داشته است توانسته اکنون دارای چندین محصول دانش بنیان باشد. تمامی تلاش کارشناسان و متخصصان شرکت پویا فناوری یسان بر این بوده تا محصول ارائه شده به مشتریان عزیز علاوه بر دارا بودن بهترین قیمت ها بلکه از بالاترین کیفیت نیز برخوردار باشد. برای اطلاع دقیق قیمت دستگاه تصفیه هوا با شرکت نیز میتوانید تماس بگیرید.

طرح ویژه فروش دستگاه یسان مدل Y-300

یکی از شرایطی که امروزه با وجود کرونا برای والدین استرس های بسیار زیادی را به همراه داشته است، برگزاری مدارس به صورت حضوری می باشد. با وجود اینکه تلاش ها بر مبنای کلاسهای غیرحضوری بوده ولی متاسفانه دانش آموزان از مزیت های بیشمار حضور در مدرسه محروم بوده اند و شرکت های معتبر از جمله یسان تمامی تلاش خود را بکار گرفته اند تا دستگاه تصفیه هوا برای کرونا و دستگاه تصفیه هوا ویروس کش و…. را اماده و عرضه کنند تا دانش آموزان بدون وجود هیچ مشکلی بتوانند در کلاس درس حضور پیدا کنند و به تحصیل بپردازند و از همه مهم تر والدین نگرانی و استرسی در مورد حضور در مدرسه نداشته باشند و در  این راستا طرح ویژه فروش دستگاه یسان مدل Y-300  برای مدارس در نظر گرفته شده است.

معرفی دستگاه تصفیه هوا و استفاده از آن در محیط به منظور پاکسازی فضای داخلی

همان طور که اشاره شده است به منظور خرید راحت تر و به صرفه تر مشتریان شرکت یسان تصمیم گرفته است تا طرح های متنوعی را برای آنها در نظر بگیرد که یکی از این طرح ها فروش ویژه دستگاه یسان مدل Y-300 برای مدارس می باشد.

در این طرح  که ویژه مدرسه و کلاس های درس می باشد شما می توانید خرید دستگاه تصفیه هوا و ضد عفونی کننده مدل ایروسان را انجام بدهید و کلاس های درس را با این دستگاه به خوبی ضدعفونی و تصفیه کنید و لازم است که بدانید این دستگاه به نوعی طراحی شده اند که میتوانند فضای 100 تا 150 مترمربعی را پوشش بدهند.

قیمت این محصول 16 میلیون تومان بوده است ولی در این طرح فوق العاده شما با پرداخت 14 میلیون تومان می توانید صاحب چنین دستگاه ارزشمندی شوید و البته از ارسال و نصب رایگان نیز بهره مند خواهید شد.

عزیزانی که قبل از اتمام مهرماه  از این طرح استفاده کنند، در قرعه کشی 1 عدد دستگاه تصفیه هوا و ضدعفونی هوا ایروسان مدل Y-60 شرکت داده می شوند.

برای ورود به صفحه ویژه دستگاه های ضد عفونی کننده و تصفیه هوای یسان برای مدارس کلیک کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی دستگاه تصفیه هوا و استفاده از آن در محیط به منظور پاکسازی فضای داخلی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *