بهترین بازی های اندروید چند نفره و آنلاین را از پارسی گیم با ترافیک نیم بها دانلود کنید

بهترین بازی های اندروید چند نفره

بازی را می‌توان مرز مشترک بسیاری از افراد دید، مهم نیست حوره‌ی بازی‌های ویدیویی باشید یا صرفاً برای سرگرمی، چنددقیقه‌ای در روز بازی کنید، حتماً با آن شور و هیجانی که در پس هر عنوان نهفته آشنا هستید. هیچ‌چیز جذاب‌تر از کسب پیروزی در بازی پابجی موبایل نیست یا اینکه بتوانید حریف را در کالاف دیوتی موبایل به خاک و خون بکشانید. اگر به دنبال تکرار این حس بی‌نظیر با بازی‌ جدید هستید، قطعاً دانلود بازی موبایل جدید می‌تواند عطش شما را برطرف کند. در ادامه بهترین بازی های اندروید آنلاین را معرفی می‌کنیم که می‌توانید با دانلود آن‌ها از پارسی گیم، ماجراجویی تکرار نشدنی همراه دوستانتان تجربه کنید.

دانلود بهترین بازی های اندروید

عرضه موبایل‌های جدید با فناوری‌های روز و قدرت بالا، سرعت انتشار بازی های موبایل تراز اول را افزایش داده است. از زمانی که بازی های موبایل در روزهای اولیه قرار داشت و عناوینی مانند انگری‌بردز خودنمایی می‌کرد، گذشته و امروز عناوین تحسین شده گرافیکی مانند کالاف دیوتی موبایل و پابجی، علاقه‌مندان به بازی موبایل را سرگرم می‌کنند. در این مطلب سعی می‌کنیم بهترین بازی های اندروید آنلاین که می‌توانید همراه دوستانتان انجام دهید را معرفی خواهیم کرد و هم‌چنین بهترین مکان برای دانلود آن‌ها را نیز برای شما تشریح خواهیم کرد.

پابجی موبایل

بهترین بازی های اندروید چند نفره

موفقیت بازی پابجی و شروع رسمی ژانر بتل رویال به حدی موفقیت‌آمیز بود که توانست صنعت بازی را برای همیشه تغییر دهد. انتشار پابجی در سال 2017 برای کامپیوتر مانند بمب صدا کرد و تمام استودیوهای دیگر را تحت تأثیر قرار داد. پس از موفقیت اولیه، بازی پابجی موبایل از راه رسید که توانست مرزهای این اثر بتل رویال را به موبایل بکشاند. روند بازی به این شکل است که هر بار، 100 نفر داخل یک جزیره فرود می‌آیند و باید با غارت آیتم‌های موجود در نقشه و کشتن دیگر بازی‌کنان، شانس خود را برای کسب پیروزی افزایش دهند. بازی هر چند دقیقه یک‌بار، نقشه‌ی کلی را محدود می‌کند و لازم به منطقه‌ی امن سفر کنید.

بتل پس یکی از ویژگی‌های مهم بازی پابجی موبایل است که آیتم‌های متفاوتی را به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابر بررسی انجام شده، 100 بازی برتر آنلاین موبایل از سال 2019، شکلی از سیستم بتل پس را به کار برده‌اند و همین نشان‌دهنده‌ی کیفیت بازی‌ پابجی موبایل است. موفقیت این بازی به حدی است که بودجه‌ی کافی برای ساخت بازی‌های جدید از جمله PUBG New State فراهم شده و برنامه‌های بسیاری زیادی برای آینده‌ی این اثر آنلاین وجود دارد. اگر به دنبال بهترین بازی های اندروید آنلاین هستید، دانلود پابجی موبایل با آخرین آپدیت از پارسی گیم به شما پیشنهاد می‌شود.

کالاف دیوتی موبایل

اکتیویژن تا همین چند سال اخیر، توجه خاصی به پلتفرم موبایل نداشت و برترین مجموعه خود به نام کالاف دیوتی را تنها برای کنسول و کامپیوتر منتشر می‌کرد. افزایش محبوبیت بازی موبایل باعث شد تا پای Call of Duty نیز به دنیای اندروید و آیفون باز شود. بازی کالاف دیوتی موبایل در حال حاضر، جز بهترین بازی های اندروید آنلاین است و صدها میلیون نفر بازی‌کن دارد. توسعه‌دهندگان هر چند وقت یک‌بار، آپدیت بسیار مناسبی برای بازی منتشر می‌کنند و لذت بازی را دوچندان می‌کنند.

انواع و اقسام حالت‌های مختلف در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد، برای نمونه می‌توانید در حالت مسابقه تیمی شرکت کنید و حریف را به خاک و خون بکشانید. همچنین بخش بتل رویال نیز گنجانده‌شده که اخیراً با افزودن یک نقشه جدید، رشد چشم‌گیری از لحاظ کیفی پیدا کرده است. دیگر لازم نیست حتماً پای کنسول یا پشت سیستم بنشینید تا وارزون یا کالاف دیوتی را تجربه کنید، کالاف دیوتی موبایل به شما امکان تجربه‌ی نفس‌گیرترین مسابقات را به صورت آنلاین می‌دهد. اگر موبایل گیمر هستید و اسم این بازی به گوشتان نخورده، بهتر است سریعاً دیتا کالاف دیوتی موبایل را به صورت نیم بها از پارسی گیم دریافت کنید.

بهترین بازی های اندروید چند نفره

فورتنایت

بازی فورنتایت از جذاب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های بتل رویال است که توسط اپیک گیمز و برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شده است. این بازی طرفداران بسیار زیادی دارد و انتشار محتوای جدید و هفتگی توسط اپیک گیمز، باعث جذب میلیون‌ها نفر شده است. وجود چنین بازی‌هایی باعث شده تا بتوانیم به سادگی در مورد بهترین بازی های اندروید صحبت کنیم. فورتنایت از جمله بازی‌هایی است که از پابجی تأثیر گرفت و توانست موفق‌تر از آن ظاهر شود. دنیای بازی تابه‌حال ده‌ها بار تخریب‌شده و هر فصل، یک نقشه کاملاً جدید با فعالیت‌های نو دریافت کرده‌ایم.

دنیای فورتنایت سراسر هیجان و لذت است؛ مهم نیست نبردهای حماسی بازی را در نظر داشته باشید یا اینکه به دنبال ابرقهرمان‌ها و افراد معروفی که با شکل و قیافه‌ی کارتونی هستید، فورتنایت راهی برای سرگرم کردن شما پیدا خواهد کرد. روند بازی فورنتایت نیز مشابه پابجی موبایل است و با حضور 100‌ نفر، فرصت یافتن آیتم‌ها و سپس حذف حریف، به منظور رسیدن به مقام اول را خواهید داشت. از آنجایی که دسترسی به بازی از طریق گوگل پلی ممکن نیست، بهترین راهکار آن است که دیتا بازی فورنتایت را به صورت نیم بها از پارسی گیم دانلود کنید و اوقات خوبی برای خود رقم بزنید.

آسفالت 9

چه کسی می‌گوید نمی‌‌توان بازی‌های تراز اول و مشابه کامپیوتر را برای موبایل پیدا کرد؟ مجموعه بازی آسفالت در طول سال‌های اخیر، قدرت گرافیکی موبایل های اندرویدی را به همگان ثابت کرده است. بازی Asphalt 9: Legends واقعی‌تری اثر مسابقه‌ای است که می‌توانید برای اندروید پیدا کنید و مسابقاتی بسیار جذاب و حرفه‌ای را در دل پیست‌های مختلف تجربه کنید. انواع و اقسام‌ اتومبیل‌های جذاب از جمله مرسدس بنز و پورشه وجود دارند که همگی به صورت کاملاً دقیق و حرفه‌ای ساخته شده‌اند.

یکی از ویژگی‌های بازی آسفالت 9، قابلیت مسابقه به صورت آنلاین است و به همین دلیل است که آن را میان بهترین بازی های اندروید آنلاین قرار داده‌ایم که باید در همان قدم اول، روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید. گرافیک بازی به اندازه‌ای بالاست که هنگام بررسی گوشی‌های پرچم‌دار، عملکرد گرافیکی گوشی توسط همین بازی محک زده می‌شود. اگر فکر می‌کنید هیچ بازی موبایل مسابقه‌ای نمی‌تواند دل شما را به دست بیاورد، مطمئن باشید که Asphalt 9: Legends قادر به تغییر نظر شماست. از آنجایی که بازی‌های مجموعه آسفالت حجم بالایی دارند، چه راهی بهتر از آنکه بازی آسفالت 9 را با آخرین آپدیت و به صورت کاملاً نیم بها از پارسی گیم دانلود کنید.

کلش رویال

بازی‌های شرکت سوپرسل قبل از انتشار پابجی موبایل، طرفداران بسیار زیادی داشتند و همیشه در صدر فهرست پردرآمدترین عناوین موبایل قرار داشتند. موفقیت بازی کلش آف کلنز، مثال‌زدنی بود و موقعی بود که به سختی می‌توانستید فردی را پیدا کنید که این بازی را تجربه نکرده باشد. اگر چه موفقیت بازی‌های جدید و ورود جدی ناشران بزرگ بازی، باعث برهم خوردن وضعیت قبلی برای سوپرسل شد، اما بازی‌های مجموعه کلش، همچنان پرطرفدار و جذاب هستند و افراد زیادی را گرد خود می‌آورند. بازی کلش رویال از جمله محبوب‌ترین عناوین کارتی است که با طراحی بسیار زیبا و مکانیسم‌های بسیار جالب، طرفدارانی پر و پا قرص در سراسر دنیا دارد.

روند بازی کلش رویال به این شکل است که باید یک ترکیب کارت مناسب شامل کارت‌های مدافع و مهاجم بچینید و سپس حریف را با هوش و ذکاوت خود شکست دهید. مهم‌ترین نکته برای کسب موفقیت در بازی کلش رویال، آشنایی کامل با سربازان و نحوه‌ی استفاده  از آن‌هاست. برای نمونه نمی‌توان بالن را با یک شمشیرزن شکست داد و باید ترکیب کارت مناسبی از سربازان متفاوت از جمله تیرانداز داشته باشید. کلش رویال به سطوح متفاوتی تقسیم شده که امکان استفاده از کارت‌‌های متنوع را به شما می‌دهد. سربازان نیز در سطوح متفاوتی طبقه‌بندی‌شده‌اند و برای نمونه کارت‌های افسانه‌ای، می‌تواند امکان پیروزی شما را افزایش دهد. کلش رویال از بهترین بازی های اندروید آنلاین است که برعکس دیگر بازی‌ها، زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد.

دنیای بازی های موبایل مانند یک اقیانوس بی سر و ته است و می‌توانیم تا فردا نیز بازی برای شما معرفی کنیم و واضح است که فهرست برترین بازی های اندروید، می‌تواند تا ثریا ادامه داشته باشد؛ اما این چند اثر معرفی شده، جزو بهترین بازی های اندروید هستند که امکان دریافت آن‌ها را با ترافیک نیم بها از پارسی گیم خواهید داشت. علاوه بر بازی‌های معرفی شده، امکان دانلود بازی های جدید برای کامپیوتر، موبایل و کنسول را خواهید داشت.

اگر به دنبال دانلود جدیدترین بازی های اندروید با ترافیک نیم بها هستید، سایت پارسی گیم به نشانی par30games.net انتخاب مناسبی برای دانلود بازی های جدید روز خصوصا بازی های جدید 2022 برای شما خواهد بود.

منبع: پارسی گیم

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین بازی های اندروید چند نفره و آنلاین را از پارسی گیم با ترافیک نیم بها دانلود کنید

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *