بهترین بازی تیراندازی موبایل تخفیف خورد!

ما معمولا درباره معاملات بازی ها پیشنهاد نمی دهیم اما “Sine Mora” یک استثناء است. “Sine Mora” یک بازی در سبک تیراندازی همراه با جلوه های بصری خیره کننده و فضای بسیار خاص و به یاد ماندنی می باشد که در حال حاضر به قیمت تخفیف خورده 1 دلار در فروشگاه App Store به فروش می رسد. قابل ذکر است که قیمت پیش از تخفیف آن 6 دلار بوده است.

تلاش برای شرح بازی “Sine Mora” دشوار است، بخصوص اگر آن را تا به حال بازی نکرده باشید! اما نکات قابل توجه از آن که باید به عنوان گیمر بدانید این است که نخستین بار و پیش از آن که در سال 2013 “Sine Mora” قابل اجرا بر روی موبایل ها باشد، در کامپیوتر و PlayStation 3 راه اندازی شد. و به جرات می توان گفت اگر اهل بازی های تیراندازی هستید از بهترین انتخاب های ممکن در این روزها می باشد!

“Sine Mora” یک بازی شوتِم آپ ترازی بوده که شما در طول آن خلاف زمان بازی خواهید کرد. اگر با بازی های شوتِم آپ آشنا نیستید، باید بگوییم سبکی از بازی های ویدئویی است که به عنوان یکی از زیر شاخه های سبک تیراندازی به شمار می رود. در بازی های اِشماپ بازیکن به صورت انفرادی درگیر نبرد می شود که معمولاً یک هواپیما یا سفینه فضایی را کنترل کرده، و به تعداد زیادی دشمن درحالی که باید سعی کند از حملات آن ها در امان بماند، تیراندازی کند. در این سبک از بازی ها، معمولاً صفحهٔ بازی، از زاویه بالا نشان داده می شود و تصویر با پیشروی در بازی به سمت بالا یا راست حرکت می کند. بازی کردن سبک اِشماپ به واکنش های سریع و به خاطر سپردن سطح و الگوهای حمله دشمنان نیاز دارد، درنتیجه انجام این نوع بازی ها، بسیار دشوار بوده و به صبر و بردباری احتیاج دارد.

بازی دارای حالت Story به همراه 7 مرحله فوق العاده جذاب، حالت Acarde با فضای بسیار ژرف، گیم پلی خشنودکننده و مراحل دشوار می باشد.

راه های بسیار زیادی برای دستکاری زمان دارید. همچنین در طول بازی با 50 سلاح روبرو هستید که بوسیله آن ها قادر به تکمیل مراحل زیبایتان خواهید شد. هر کدام از این سلاح بسته به مهارت بازیکنان و سطح دشواری مرحله قابل تعویض و استفاده هستند.

به خاطر داشته باشید این بازی در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل دسترس می باشد اما در حال حاضر این تخفیف برای دارندگان سیستم عامل iOS می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین بازی تیراندازی موبایل تخفیف خورد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *