ماژول جدید مبدل های فای کوآلکام

های فای

یکی از ماژول های پر کاربرد، ماژول مبدل های فای بر روی گوشی های هوشمند می باشد که قبلا کمپانی هایی نظیر مدیاتک انواع مختلف این ماژول را تولید کرده اند و هم اکنون نیز کمپانی کوآلکام نسخه ی جدیدی از این ماژول های فای قدرتمند را ارائه کرده است. گویا این کمپانی قدرتمند قصد دارد این ماژول را برای گوشی هایی که دارای پردازنده ی اسنپدراگون و پورت USB-C می باشند، عرضه نماید.

چیپ ست قدرتمند اسنپدراگون 845 اخیرا پس از مدت ها انتظار معرفی شد، اما این چیپ ست تنها سخت افزاری نبود که در این اجلاس فناوری، که در هاوایی برگزار شده بود، از سوی کوآلکام معرفی شد. اگر کمی به اخبار منتشر شده در خصوص پرچمداران کمپانی هایی نظیر اپل و سامسونگ توجه کرده باشید، قطعا متوجه این موضوع شده اید که جک 3.5 میلی متری هدفون در این گوشی های هوشمند حذف شده است. به همین خاطر کمپانی کوآلکام تصمیم گرفته که به طور جدی های فای را وارد عمل نماید و در این خصوص نیز اعلام کرده است که قابلیت Hi-Fi DAC را در اختیار تولیدکنندگان گوشی های هوشمند قرار می دهد تا در دستگاه های خود از آن استفاده نمایند.

ماژول مبدل دیجیتال به آنالوگ Aqstic AQT1000 Hi-Fi ماژولی است که با هدف ایجاد بهترین تجربه ی صوتی برای کاربران فراهم شده است. این ماژول توانایی پشتیبانی از بازه ی دینامیکی 120 دسی بل تا 384 کیلوهرتز و صدای 32 بیتی و THD+N را دارد. نحوه ی کار این مبدل به این صورت است که از یک طرف به درگاه USB-C گوشی هوشمند شما متصل شده و از سمتی دیگر به هدفون 3.5 میلی متری اتصال یافته و تجربه ی یک صدای های فای را برای شما فراهم می آورد.

علاوه بر تمامی ویژگی های ذکر شده از صدای حجیم دایرکت استریم دیجیتال نیز پشتیبانی می نماید. ماژول Aqstic AQT1000 Hi-Fi DA کمپانی کوآلکام به زودی در دسترس تولید کنندگان قرار خواهد گرفت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهینه سازی اسنپدراگون 845 برای گیمینگ

نظرات در مورد : ماژول جدید مبدل های فای کوآلکام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *