بررسی گوشی Huawei P20 Pro

1بررسی گوشی Huawei P20 Pro

یکی از شاهکار های کمپانی Huawei در زمینه ی گوشی های هوشمند که در ماه April سال 2018 عرضه شده است و عملا به عنوان پرچمدار گوشی های هوشمند این کمپانی قدرتمند به حساب می آید گوشی Huawei P20 Pro نام دارد. این گوشی دارای طراحی هنری و ظاهری بسیار مدرن و شکی است که مخاطب را در نگاه اول جذب زیبایی دلنشین خودش میکند. همچنین سخت افزار این گوشی نیز از توان و قدرت بالایی برخوردار است که آن را به یک رقیب سخت و جدی برای هم رده هایش تبدیل کره است. علاوه بر این صفحه نمایش این گوشی نیز دارای قدرت بالای پردازش تصاویر بوده و میتوان اساسی ترین نقطه قوت اینگوشی را به دوربین های فوق حرفه ای آن ارتباط داد که تقریبا از هر نظر منحصر به فرد هستند. اکنون با هم نگاهی می اندازیم به ویژگی ها و نقاط قوت این گوشی هوشمند.

طراحی

بی شک اگر لحظه ای وقت بگذارید و به زیبایی و ظاهر این گوشی نگاهی بیاندازیم عاشقش خواهید شد. این گوشی هوشمند منحصر به فرد دارای طراحی و جلوه ی هنری خاص و ظریفی است که مخاطبین و کاربران خود را به راحتی به خود جذب میکند. ابعاد این گوشی هوشمند 155 در 73.9 در 7.8 میلیمتر است و وزن آن تنها 180 گرم است. همچنین جنس قاب پشتی این گوشی از شیشه است و به گونه ای طراحی شده تا از دستان کاربر خود به راحتی سر نخورد و فریم آلیمینومی و باریک آن با ظرافتی شیک و مدرن ابعاد گوشی را در برمیگیرد.

2بررسی گوشی Huawei P20 Pro

صفحه نمایش

نقطه ی قوت قابل ذکر دیگر در ارتباط با این گوشی هوشمند صفحه نمایش آن است که دارای قدرت پردازش تصاویر بالایی میباشد. نوع صفحه نمایش این گوشی هوشمند لمسی خازنی AMOLED با تراکم 16 میلیون رنگ میباشد و رزولوشن آن 1080 در 2240 پیکسل است. این صفحه نمایش دارای قابلیت Multi Touch یا همان قابلیت تشخیص چند اثر انگشت به صورت همزمان نیز میباشد. اندازه ی این صفحه نمایش 6.1 اینچ است که حدود 82.0 درصد از فضای قاب جلویی گوشی را اشغال میکند.

3بررسی گوشی Huawei P20 Pro

دوربین ها

اگر شما از جمله افرادی هستید که گرفتن عکس ها با کفیت نسبتا بالا راضیشان نمیکند و همواره به دنبال گرفت عکس ها و ضبط کردن فیلم هایی کاملا حرفه ای با کیفیت بالا هستید بایدگفت که Huawei P20 Pro یک گوشی ایده آل برای شما به حساب می آید. اساسی ترین نقطه قوت این گوشی دوربین های فوق حرفه ای آن هستند که به شما امکان ضبط فیلم ها و گرفتن تصاویر درست مانند یک عکاس حرفه ای را میدهند. در قسمت قاب پشتی این گوشی سه دوربین اصلی لحاظ شده اند که به ترتیب 40 مگاپیکسل با ضریب دیافراگم f/1.8 ( مجهز به OIS, PDAF/Laser AF ) و 20 مگاپیکسل با ضریب دیافراگم f/1.6 ( مجهز به OIS, PDAF/Laser AF ) و 8 مگاپیکسل با ضریب دیافراگم f/2.4 ( مجهز به قابلیت زوم سه برابر و OIS, PDAF/Laser AF ) میباشد. کیفیت فیلمبرداری با دوربین های اصلی این گوشی به صورت 2160p@30fps, 1080p@60fps, 1080p@30fps (gyro-EIS), 720p@960fps میباشد. علاوه بر این ، گوشی Huawei P20 Pro به طرفداران عکس های سلفی حرفه نیز امکان عکسبرداری با رزولوشن بالا را میدهد چون دوربین سلفی این گوشی دارای رزولوشن 24 مگاپیکسل با ضریب دیافراگم f/2.0 میباشد و کیفیت فیلمبرداری با آن 1080p با سرعت 30 فریم بر  ثانیه است.

سایر مشخصات مختصر این گوشی هوشمند

  • سیستم عامل:Android 8.1 (Oreo)
  • نوع پردازنده:Hisilicon Kirin 970
  • CPU:Octa-core (4×2.4 GHz Cortex-A73 & 4×1.8 GHz Cortex-A53)
  • GPU:Mali-G72 MP12
  • مشخصات حافظه:حافظه داخلی 128 گیگابایت ( حافظه خارجی میکرو SD ندارد)
  • مشخصات باتری:4000 میلی آمپر لیتیوم پلیمری( غیر قابل تعویض توسط کاربر)
  • مشخصات رم:6 گیگابایت
  • جک 3.5 میلیمتری: ندارد
  • بلند گو: دارد ( مجهز به سیستم بلند گو های Stereo )
  • GPS:دارد
  • NFC:دارد
  • مشخصات USB:3.1, Type-C 1.0 reversible connector

به طور کل میتون گفت که اگر شما از جمله افرادی هستید که عاشق هنر زیبای عکاسی هستند گوشی Huawei P20 Pro به شما یک تجربه ی کامل خاص را در زمینه ی عکاسی خواهد داد.

 

امیدواریم از مطالب زوم تک لذت برده باشید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی گوشی Huawei P20 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *