بررسی پابجی موبایل 0 تا 100

بررسی پابجی موبایل 0 تا 100

پابجی نام یکی از موفق‌ترین بازی‌های چند سال گذشته است. پابجی موبایل، همان ‌طور که از نامش پیداست، در پلتفرم موبایل و بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS نصب می‌شود. البته پابجی برای تمامی پلتفرم‌ها مانند سیستم‌های شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس نیز موجود است. اگر به دنیای گیم علاقه‌مند باشید، به طور حتم نام بازی پابجی را شنیده‌اید. پابجی یکی از انقلابی‌ترین بازی‌های نسل خود محسوب می‌شود و این امر برای همه ثابت شده است. در این گزارش سعی داریم تا 0 تا 100 بازی پابجی موبایل را مورد بررسی قرار دهیم.

پابجی؛ یکی از بازی‌های بتل رویال

بازی‌های بتل رویال تنها چند سالی است که در بین گیمرها محبوب شده و تازه بودن این سبک برای گیمرها، جذابیت زیادی دارد. عده زیادی اعتقاد دارند که پابجی اولین بازی در سبک بتل رویال است؛ در حالی که این ادعا صحیح نیست. البته پابجی را می‌توان یکی از اولین بازی‌های سبک بتل رویال دانست. با این که پابجی در ابتدای راه بتل رویال به این دنیا اضافه شد، همچنان یکی از پرطرفدارترین و بهترین بازی‌های این سبک شناخته می‌شود.

بازی‌های بتل رویال به این معنی است که تعداد زیادی از بازیکن وارد یک منطقه می‌شوند و هر فرد یا تیم برای زنده ماندن تلاش می‌کند. در نهایت تیم یا فردی که بتواند تا آخر زنده بماند، برنده بازی خواهد شد. در سال‌های اخیر مسابقات متعددی برای بازی‌های بتل رویال مانند ایپکس لجندز، فورتنایت و پابجی برگزار شده است. جوایز باارزش این مسابقات نشان از محبوبیت سبک بازی بتل رویال در بین گیمرها دارد. در دنیایی که از چنین محبوبیتی برخوردار است، پابجی یکی از بهترین بازی‌ها محسوب می‌شود؛ اما پابجی در این دنیا چیست و چگونه عمل می‌کند؟ پابجی مخفف شده عبارت playerunknown’s battlegrounds است.

موبایل نیز یکی از پرکاربرترین پلتفرم‌های پابجی محسوب می‌شود. در پابجی موبایل مانند هر بازی دیگری، 100 بازیکن وارد یک نقشه بزرگ می‌شوند. شما می‌توانید به صورت تکی یا در گروه‌های 2 و 4 نفری این بازی را انجام دهید. نقشه بازی پابجی موبایل بسیار بزرگ بوده و مساحتی در حدود 8 در 8 کیلومتر دارد. البته پابجی موبایل مانند تمام بازی‌های سبک بتل رویال، از چند نقشه مختلف تشکیل شده که هر نقشه تفاوت زیادی با دیگر نقشه‌ها دارد. در ابتدای بازی، بازیکنان هیچ سلاح و تجهیزاتی به همراه ندارند و درست پس از فرود باید به دنبال پیدا کردن سلاح و تجهیزات باشند. اولین افرادی که سلاح‌های قدرتمند پیدا کنند، بازیکنان بازی را به قتل می‌رسانند.

بررسی گیم پلی و گرافیک بازی پابجی موبایل

بازی‌های موبایل همیشه مشکل کمبود فضا دارند. پابجی موبایل به عنوان یکی از بهترین بازی‌های این پلتفرم توانسته این مورد را به خوبی مدیریت کند. HUD پابجی موبایل به خوبی بهینه شده تا بازیکنان بتوانند بدون هیچ مزاحمتی به مبارزه بپردازند. در حالت کلی، پابجی موبایل سرعت حرکت کمتری نسبت به بازی‌های ایپکس لجندز و فورتنایت دارد؛ اما این مورد باعث نشده که پابجی از دور رقابت جا بماند. گیم پلی پابجی موبایل بسیار روان بوده و حتی در ابتدای بازی نیز احساس می‌کنید که به راحتی می‌توانید این بازی را انجام دهید.

از نظر گرافیکی نیز پابجی موبایل را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های دنیا دانست. طراحی اجزای درون بازی مانند لابی بازی، ساختار نقشه، اجزای قرار داده شده در دنیای بازی به خوبی انجام شده است. این بازی توسط یکی از قوی‌ترین موتورهای بازی سازی به نام Unreal Engine 4 ساخته شده و از نظر گرافیکی یکی از بهترین بازی‌های موبایل شناخته می‌شود. طراحی بسیار باکیفیت بازی باعث شده تا پابجی موبایل برای بعضی گوشی‌ها سنگین باشد. به همین خاطر است که استودیو توسعه دهنده پابجی، حالت سبک‌تر بازی را با نام PUBG Mobile Lite منتشر کرده تا کاربران بتوانند با گوشی‌های میان‌رده نیز به تجربه این بازی بپردازند.

نحوه انجام بازی پابجی موبایل

مکانیزم اصلی تمامی مودهای بازی تک نفره، 2 نفره و تیم 4 نفره، به صورت فرود از یک هواپیما است. هواپیما در ابتدای بازی از یک طرف نقشه وارد دنیای بازی شده و از طرف دیگر خارج خواهد شد. در بازی‌های سبک بتل رویال، سلاح‌ها و تجهیزات قرار داده شده در مناطق مختلف با یکدیگر تفاوت دارند. بعضی مناطق نقشه حاوی سلاح‌ها و تجهیزات بهتری هستند. هر بازی برای رده بندی سلاح‌ها و تجهیزات خود از عبارت خاصی استفاده می‌کند. در بازی پابجی موبایل نیز کمیابی و رده‌بندی آیتم‌ها توسط رنگ آنها مشخص می‌شود. رنگ آیتم‌های درون بازی پابجی موبایل به ترتیب زیر است:

  • خاکستری
  • سبز
  • آبی
  • بنفش
  • بنفش ارغوانی
  • قرمز
  • طلایی

هر چه به رنگ طلایی نزدیک‌تر شوید، آیتم مورد نظر کمیاب‌تر خواهد بود. سلاح‌ها و آیتم‌های کمیاب، قدرت و ارزش بسیار زیادی دارند. با خرید یوسی ارزان می‌توانید از فروشگاه بازی اسکین‌های کمیاب پابجی موبایل را دریافت کنید.

بررسی پابجی موبایل 0 تا 100

گیمرها بیشتر در مناطقی فرود می‌آیند که سلاح‌های قدرتمند در آن پیدا می‌شود؛ پس اگر قصد یافتن سلاح‌های قدرتمند را دارید، باید این نکته را نیز در نظر بگیرید. تمام بازی‌های بتل رویال نقشه بزرگی دارند و بدون یک عامل محرک، بازی هیجان بسیار پایینی خواهد داشت. عنصری که به بازی‌های بتل رویال هیجان می‌بخشد، کوچک‌تر شدن منطقه اصلی بازی است. در بازی پابجی موبایل این منطقه Safe Zone نام دارد. اگر بیرون این منطقه حضور داشته باشید، سلامتی شما کمتر و کمتر خواهد شد تا در آخر بمیرید. منطقه امن بازی هر چند دقیقه کوچک‌تر می‌شود تا بازیکن‌های جا مانده با یکدیگر بجنگند.

چگونه در بازی پابجی موبایل برنده شویم؟

بازی‌های سبک بتل رویال از سیستمی به نام مچ میکینگ استفاده می‌کنند. این سیستم وظیفه بررسی اکانت کاربران را بر عهده دارد تا بر اساس توانایی آن‌ها، 100 نفر را درون یک بازی قرار دهد. در صورت نبود این سیستم، احتمال این که به عنوان یک بازیکن تازه کار با بهترین گیمرهای پابجی موبایل رقابت کنید، دور از ذهن نبود؛ پس هر چه اکانت پابجی شما قوی‌تر باشد و بازی شما حرفه‌ای تر شود، با رقیبان قدرتمندتری روبه‌رو خواهید شد. بازی پابجی موبایل به قدری گیمر دارد که نیاز نیست نگران تنها ماندن در دنیای پابجی باشید.

اگر به صورت تیمی بازی می‌کنید، لازم است که به همراه هم تیمی‌های خود در یک مکان مشخص فرود بیایید. در صورتی که از هم تیمی خود دور باشید، در صورت کشته شدن دوستتان، نمی‌توانید وی را به جریان بازی برگردانید. این امر در حالت تک نفره صدق نمی‌کند و آزادید که در هر منطقه دلخواه فرود بیایید. سعی کنید اگر بازی خود مطمئن هستید، مکان‌هایی با لوت بهتر را انتخاب کنید. البته باید این نکته را در نظر بگیرید که مناطق پرلوت، شلوغ‌تر خواهند بود. برای شروع بازی پیشنهاد می‌کنیم در مکان‌های خلوت و حاشیه نقشه مستقر شوید. برای هر چه بهتر شدن بازی خود نیز می‌توانید به تماشای بازی گیمرهای حرفه‌ای بپردازید.

نوع حرکت و استراتژی این گیمرها شانس شما در برنده شدن را افزایش می‌دهد. شما به عنوان یک شخصیت در بازی پابجی موبایل، کیفی برای حمل تجهیزات مختلف خواهید داشت. اینونتوری یا کیف شما حجم محدودی دارد و تنها به تعداد محدود می‌توانید از تجهیزات و گلوله‌ها را به همراه داشته باشید. سعی کنید همیشه به مقدار نیاز در کیف خود تجهیزات داشته باشید تا در صورت پیدا کردن لوت‌های بهتر، به سرعت آنها را بردارید. علاوه بر این که شما قرار است با افراد دیگر مبارزه کنید، باید حواس‌تان به منطقه امن نیز باشد. استفاده از ماشین برای فرار از مرگ بسیار کاربردی خواهد بود و به راحتی می‌توانید خود را به منطقه امن برسانید.

سیستم فروشگاه پابجی موبایل چگونه است؟

مانند هر بازی آنلاین، پابجی موبایل نیز دارای یک فروشگاه بزرگ است. اکثر بازی‌های بتل رویال و آنلاین، ارز رایج خود را دارند. پول بازی پابجی نیز یوسی نام دارد. با استفاده از یوسی می‌توانید کارهای مختلفی در بازی انجام دهید. خرید بتل پس یکی از اصلی‌ترین کاربردهای یوسی است. البته نامی که پابجی برای بتل پس خود استفاده می‌کند، رویال پس است که گیمرها با خرید آن می‌توانند اسکین‌های جذاب و زیبایی به دست آورند تا از دیگر بازیکن‌ها متفاوت شوند.

پابجی موبایل نیز با پلتفرم استیم و شرکت آمازون در حال همکاری است. به این معنی که هر فصل، یک جایزه پرایم برای مشترکان استیم در نظر گرفته می‌شود. البته این آیتم‌ها را می‌توانید به صورت پولی از فروشگاه‌های دیگر خریداری کنید.

بهترین فروشگاه برای پابجی موبایل کجاست؟

گیم استور معتبرترین فروشگاه بازی‌های آنلاین است. گیم استور به طور کامل از بازی پابجی موبایل پشتیبانی می‌کند. در گیم استور می‌توانید با خرید یوسی ارزان، به تمامی آیتم‌های بازی دسترسی داشته باشید. این مارکت علاوه بر فروش یوسی و بتل پس پابجی موبایل، خدمات فروش و خرید اکانت پابجی موبایل را نیز انجام می‌دهد. پیشرفت و قدرتمند شدن در بازی پابجی موبایل یکی از چالش‌های بزرگ هر گیمری است. برای این که دچار چنین چالش‌هایی نشوید، می‌توانید با خرید اکانت پابجی موبایل از گیم استور، در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

گیم استور کمترین قیمت را برای تمامی محصولات خود در نظر می‌گیرد تا گیمرها به راحتی از بازی مد نظر خود لذت ببرند. تیم پشتیبانی حرفه‌ای و مجرب گیم استور نیز آماده است تا شما را در خرید محصولات مورد نظرتان همراهی کند. برای استفاده از خدمات گیم استور و خرید ارزان یوسی به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی پابجی موبایل 0 تا 100

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *