بررسی ماوس استیل سریز Prime

بررسی ماوس استیل سریز Prime

شرکت استیل سریز یک از برندهای مطرح تولیدکننده لوازم جانبی گیمینگ بوده که در این بین پیشتر ماوس جدید گیمینگ خود را به نام استیل سریز Prime راهی بازار کرد. مدلی حرفه ای که برای مسابقات Esport درنظر گرفته شده است.

SteelSeries Prime می تواند یک افزودنی قابل اعتماد و براق برای میز کار هر کسی باشد ، اما قیمت درخواست شده باعث شد من باور کنم که باید کمی بیشتر دریافت کنم. بخشی از طیف وسیع تری از لوازم جانبی Prime ، “موس گیمینگ بازی دقیق SteelSeries Prime” یک اشاره گر بدون حاشیه است که مشخصات محکم و یک سنسور قابل اعتماد را ارائه می دهد. این نوع موشی است که می توانید از قفسه فروشگاه بردارید و بدانید که کار را تمام می کند.

با این حال ، SteelSeries Prime با قیمت 59.99 پوند و فقط در رنگ مشکی موجود است، با استانداردهای امروز کمی ساده است. برخی ظاهر زیبا و بدون حیله و هوای تازه را طراحی می کنند ، اما رقابت زیادی در این نقطه با شخصیت بسیار بیشتر وجود دارد، از جمله موش های دیگر SteelSeries مانند Rival 310. و ، هنگامی که فروش در آن انجام می شود ، سبک تر و راحت تر Roccat Kone Pro.

بررسی ماوس استیل سریز Prime

ظراحی

SteelSeries Prime با قیمت 59.99 پوند در وسط فهرست موش های بازی برتر برتر سازنده لوازم جانبی قرار دارد. قیمت آن نسبت به Rival 710 با صفحه نمایش OLED داخلی بسیار کمتر است ، اما به همان اندازه گران قیمت است مانند Aerox 3. افسانه ای و در آن پیچیدگی فروش پیچیده ای برای گیمر جدید رایانه های شخصی موجود است.

در نگاه اول ، دلیل قیمت آن مشخص نیست. SteelSeries Prime تصور یک موش برهنه را ایجاد می کند: اشاره گر که با کلمات کلیدی صنعت در جلوی جعبه به فروش نمی رسد ، با اطمینان از اینکه طراحی حرفه ای آن به خودی خود صحبت می کند.

شاسی براق و بافتی مشکی مات آن مطمئناً از کیفیت بالایی برخوردار است – شما با این یکی به عنوان یک فرد بزرگ در اتاق تالار بانک ها از بین نمی روید – اما در قفسه ای برجسته نمی شود. برند های با قیمت رقابتی و سیم قابل جابجایی 210 میلیمتری بسیار بیشتر از آنچه من می خواهم بیرون می زند.

Prime یک قطعه ناهموار از کیت است. سبک است و احساس خالی مناسب می کند. شرط می بندم که می تواند از لگد زدن یک یا دو بار در خیابان زنده بماند ، بنابراین باید در کیف شما باشد. فقط مطمئن شوید که سیم 2.1 متری را برداشته اید. به نقطه ای می رسد که تکان دادن بستن بافته منجر به جیر جیر عصبی می شود.

خط الراس انگشت شست نسبتاً عمیق در زیر دو دکمه جانبی کوچک قرار دارد. در بالا کمی بیشتر از موش ها بلندتر است و با شیارهایی که دو رقم اصلی شما می تواند در آنها لانه کند ، باریک تر می شود ، اما چنین تجملاتی را برای دو انگشت پایانی شما باقی نمی گذارد.

در عمل ، من برای گرفتن کف دستم نسبتاً ناراحت کننده به نظر می رسید. سمت راست تیزتر فشار زیادی به انگشتان من وارد کرد ، اما یک پنجه ترکیبی کمی آرام تر کمی بهتر عمل کرد. مطمئناً برای همه مناسب نخواهد بود.

 

عملکرد

بررسی ماوس استیل سریز Prime

SteelSeries Prime یک عملکرد خوب است. سنسور TrueMove Pro که به طور خلاصه در کنار جعبه ذکر شد ، در هفته هایی که از آن برای کار و بازی استفاده می کردم هیچ وقت از دست نداد. ورق زدن بین سرنوشت 2 و Fortnite هیچ مشکلی فوری برای هدف من ایجاد نکرد ، و فشار سخت دو ده دکمه که در Final Fantasy XIV محکم به هم فشار داده شده بودند نیز مشکلی نبود.

بیشتر بخوانید  بررسی هدفون بی سیم گیمینگ ARCTIS 7X استیل سریز

به لطف لغزنده شتاب و کاهش سرعت در نرم افزار SteelSeries ، من حتی توانستم انحرافات جزئی ناشی از هرگونه حرکت ناگهانی تیز دست را برطرف کنم. برای افرادی که سطوح صاف تری دارند ، راه حل نرم افزاری مفید باید راهی برای شبیه سازی گرفتن اضافی ارائه دهد.

بنابراین در مورد احساس آن چطور؟ واژه قوی در اینجا استفاده می شود. با صدای بلند ، همینطور. موس گیمینگ SteelSeries Prime معادل یک صفحه کلید مکانیکی است که این سوئیچ های آبی را با شکوه و جلوه می دهد. سوئیچ های Magneto-optical پشت هر دکمه به همان اندازه بلند هستند که تلفظ می شوند. انتظار عمیق ترین صدا در اطراف را نداشته باشید ، اما تیز ، پر سر و صدا و از نظر تئوری قادر است بسیار سریعتر از انگشتان شما حرکت کند.

احتمالاً با همان استاندارد ساخته شده اند ، دو دکمه ای که در سمت چپ بیرون آمده اند چندان بلند نیستند. آنها نیاز به فشار بیشتری برای فعال کردن دارند: نه آنقدر که شما خطر از دست دادن ضربه را داشته باشید ، بلکه به اندازه کافی برای اطمینان از این که هر زمان که دست خود را محکم کردید ، به طور تصادفی مشت نخواهید زد یا صفحه ای را در مرورگر خود به عقب پرت نخواهید کرد. از طرف دیگر، چرخ ماوس دارای یک کلیک عمیق و خاموش است و فقط به اندازه کافی می تواند شانس پیمایش بیش از یک مرحله را با یک حرکت سریع کاهش دهد.

 

نرم افزار و روشنایی

اگر به دنبال اصلاح هر چیزی فراتر از تجربه پیش فرض خارج از جعبه هستید ، متاسفانه نرم افزار SteelSeries GG ضروری است. خوشبختانه ، SteelSeries در اینجا موارد را به حداقل رسانده است.

پس از وارد شدن و انتخاب دستگاه خود ، می توانید دکمه های ماوس را تغییر دهید ، میزان نظرسنجی را تغییر دهید و زاویه را تنظیم کنید ، و پنج مرحله از سطوح C / DPI را تنظیم کنید که می توانید با استفاده از دکمه در قسمت زیر خود موس بین آنها جابجا شوید. – تا 18K

فراتر از موارد ضروری ، حتی کنترل دقیق بر نور ظریف چرخ ماوس به شما داده می شود. اگر می خواهید آن را با بقیه تنظیمات خود پیوند دهید ، می توانید آن را با نمایه های رنگی و جلوه های روشنایی مانند “واکنش” یا “چرخه” روشن تر ، کم نورتر و آشفته تر کنید. در اینجا هیچ چیز خیلی فانتزی وجود ندارد – اما ، باز هم ، داشتن گزینه های شتاب و کاهش سرعت خوب است.

تنها مسئله مهم در اینجا این است که نرم افزار اجباری در برخی از رایانه ها چگونه متورم می شود. این یکی دیگر از مواردی است که در پس زمینه اجرا می شود – چیزی که مدت ها پیش به بازیکنان آموزش داده شد که از آن اجتناب کنند. در حالی که من از ظاهر تمیز و بی نظم قدردانی می کنم ، استفاده از روش دیگری برای ضبط و به اشتراک گذاری کلیپ های گیم پلی هنگام استفاده از عملکرد بهتر در درایورهای گرافیکی و حتی خود ویندوز مبهم به نظر می رسد.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی ماوس استیل سریز Prime

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *