برترین روابط‌عمومی در «ارتباطات رسانه‌ای» و «روابط‌عمومی دیجیتال» از آن همراه اول شد

برترین روابط‌عمومی در «ارتباطات رسانه‌ای» و «روابط‌عمومی دیجیتال»

همراه اول، در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، با کسب بالاترین امتیاز، به عنوان برترین روابط عمومی در بخش ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی دیجیتال شناخته شد. این شرکت، لوح ویژه ارتباطات رسانه‌ای را نیز به دست آورد.
براساس گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در روز شنبه 30 اردیبهشت ۱۴۰۲، برگزاری دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران (آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی) با حضور مدیران، کارشناسان و اساتید روابط عمومی ایران و بین‌المللی در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در بخش معرفی برترین‌های روابط عمومی ایران، روابط عمومی همراه اول با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های علمی و تخصصی، موفق به دریافت نشان ویژه “ارتباطات رسانه‌ای” شد. همچنین، با توجه به جمع‌بندی و تصمیم هیأت داوران، روابط عمومی همراه اول در حوزه “روابط عمومی دیجیتال” به عنوان “روابط عمومی برتر” در سال ۱۴۰۱ معرفی شد و شایسته دریافت لوح و تندیس این جشنواره گردید. در این رویداد، پیام آنه گرت آبارزوا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) به مناسبت روز ملی روابط عمومی در ایران نیز قرائت شد. در بخشی از پیام وی مطرح شد که “روابط عمومی، یک ضرورت در عصر ارتباطات به حساب می‌آید و موفقیت سازمان‌ها، ادارت و شرکت‌ها و دوام آنها در فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی وابسته است.”
با توجه به تعریف رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) از “روابط عمومی”، این حوزه به عنوان یک شیوه مدیریت تصمیم گیری محسوب می‌شود که مسئولیت ایجاد روابط و منافع بین سازمان‌ها و مخاطبان آنها را براساس ارسال اطلاعات به‌روش‌های ارتباطی اخلاقی و معتبر به عهده دارد.

برای بهبود و تحقق این تعریف، دو کارگاه آموزشی با عنوان‌های “روش‌های تبیین و انعکاس در روابط عمومی” و “مهارت‌های گویایی، دیداری و شنیداری در روابط عمومی” در روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه به صورت مجازی برگزار شد. باید ذکر کرد که شرکت روابط عمومی همراه اول با رعایت برنامه راهبردی خود و با هدف تحقق رویای دیجیتال، تلاش کرده است تا با برقراری ارتباطات دیجیتال رسانه‌ای، ارتباطات خود با مشترکان و رسانه‌ها را تقویت و با فراهم کردن دسترسی هوشمند به اطلاعات و خدمات مورد نیاز، به ذینفعان خدمت رسانی کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برترین روابط‌عمومی در «ارتباطات رسانه‌ای» و «روابط‌عمومی دیجیتال» از آن همراه اول شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *