گوشی realme 9 5G با نمایشگر 144 هرتزی

گوشی realme 9 5G با نمایشگر 144 هرتزی

انتظار می‌رود که برند چینی realme در روزهای آینده Realme 9 و Realme 9 5G را معرفی کند. این دو، چهارمین و پنجمین گوشی هوشمند سری realme 9 پس از realme 9i، realme 9 pro و realme 9 pro+ خواهند بود. گوشی های آینده در چند روز اخیر به دلیل تاییدیه ها و فاش شدن خبرها در صدر اخبار قرار دارند. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده است که نرخ نوسازی  صفحه نمایش Realme 9 5G را آشکار می کند.

گزارش 91Mobiles تایید می‌کند که Realme 9 5G آینده از نمایشگری 144 هرتزی بهره می‌برد. این نشریه یک تصویر تبلیغاتی را به اشتراک گذاشته است که جزئیات ویژگی نرخ نوسازی 7 مرحله ای روی دستگاه را نشان می دهد. برای کسانی که آگاه نیستند، realme در حال حاضر تنها چند گوشی با صفحه نمایش 144 هرتزی را به فروش می رساند و آنها در انحصار چین هستند. این گوشی ها شامل مدل Realme Q3s و Realme Q3t می شوند.

اولی پیشترگواهی BIS (دفتر استانداردهای هند) را در ژانویه دریافت کرده بود. از این رو، انتظار می رود که در هند اما با نامی دیگر عرضه شود. با توجه به اطلاعات فاش شده و گواهینامه‌های کسب شده توسط realme 9 5G، این گوشی هوشمند به احتمال زیاد یک نسخه ریبرند شده از realme Q3s برای بازارهای بین المللی خواهد بود.

اگر این درست باشد، Realme 9 5G با ویژگی هایی مانند صفحه نمایش 6.6 اینچی 144 هرتزی (LCD)، پردازنده کوالکام Snapdragon 778G، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی(واید) + دوربین 2 مگاپیکسلی (تک رنگ) + دوربین 2 مگاپیکسلی (ماکرو)، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 واتی راهی بازار شود. در حال حاضر، realme تاریخ رونمایی Realme 9 5G و همچنین Realme 9 را اعلام نکرده است.

اطلاعات بیشتری موجود نیست و ریلمی سخت در تلاش بوده محصولات میان رده جدیدی را برای رقابت با رقبا مطرح چینی راهی بازار کند. همانطور که گفته شد سری ریلمی 9 پرچمدار نیستند و با مشخصاتی قابل توجه در بازار عرضه می شوند. تاکنون چند مدلی را شاهد بودیم و باید انتظار داشت که این کمپانی چینی به عرضه گزینه های رده میانی جذابی بپردازد که از طراحی قابل توجه و سخت افزاری برجسته بهره می برند.

به تازگی نیز یک مدل جدید با نام ریلمی V25 نسخه 5جی معرفی کرده که چیپست اسنپدراگون دارد و از سخت افزاری قابل قبول بهره می برد. این دیوایس ابتدا وارد بازار چین شده و انتظار داریم بزودی در هند هم عرضه شود. ریلمی همیشه محصولات خود علاوه بر چین در سایر مناطق نیز عرضه می کند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

بیشتر بخوانید  گوشی پرچمدار Realme GT 2 Master Explorer Edition معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی realme 9 5G با نمایشگر 144 هرتزی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *