گوشی هوآوی Enjoy 50 Pro بزودی معرفی می شود

گوشی هوآوی Enjoy 50 Pro بزودی معرفی می شود

هوآوی در حال برنامه ریزی برای یک رویداد بزرگ در روز چهارشنبه 27 جولای است، جایی که این برند چندین محصول الکترونیکی مصرفی پیشگامانه را برای بازار چین معرفی خواهد کرد. هواوی اعلام کرده است که این شرکت نسل بعدی سیستم عامل HarmonyOS 3.0 خود، یک هوآوی واچ 3 پرو کاملاً جدید را برای سال 2022 و جدیدترین تبلت 11 اینچی MatePad Pro 2022 خود را برای استفاده در بهره وری معرفی خواهد کرد.

با این حال، گزارش اخیر در رسانه های اجتماعی چین نشان می دهد که هوآوی همچنین ممکن است یک گوشی هوشمند جدید را در رویداد 27 جولای معرفی کند و گوشی هوشمند مورد بحث چیزی جز هوآوی Enjoy 50 Pro نیست.

از این گزارش، ما جمع‌آوری کردیم که مشخصات و طراحی هواوی Enjoy 50 Pro در واقع مشابه یک گوشی هوشمند سطح پایه است که هواوی قبلاً در بازار جهانی عرضه کرده بود، گوشی که احتمالا Nova Y90 می باشد. این ما را به این باور می رساند که Enjoy 50 Pro فقط یک هواوی نوا Y90 ریبرند شده برای بازار چین است.

هواوی Nova Y90 ماه گذشته در سطح جهانی عرضه شد و قبلاً در چندین کشور مانند مالزی با قیمت 225 دلار به فروش رسیده است. برای مشخصات هواوی Nova Y90، این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD با حفره دوربین در وسط نمایشگر جلو است. وضوح صفحه نمایش 2388×1080 پیکسل بوده و نرخ نوسازی 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 270 هرتز است.

در عقب، Nova Y90 دارای یک دوربین سه‌گانه دایره‌ای است که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی با فلاش LED تشکیل می شود. برای عکس های سلفی، دستگاه دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو می باشد.

چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 به هواوی نوا وای 90 قدرت می‌دهد. این دستگاه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. همچنین باید به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی  که از شارژ سریع سیمی 40 واتی پشتیبانی می شود، اشاره کرد.

در نهایت، هواوی Nova Y90 تحت سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری EMUI 12 به فروش می رسد. با این حال، برای بازار چین، انتظار داشته باشید که هواوی Enjoy 50 Pro تغییر نام یافته به جای آن دارای هارمونی او اس 3 باشد.

بیشتر بخوانید  تلویزیون هوشمند جدید هوآوی با دوربین پاپ آپ در راه است

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا 27 جولای منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی هوآوی Enjoy 50 Pro بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *