با هزینه 2500 دلاری گوشی Xperia Pro سونی چه می توان خرید

سونی به تازگی Xperia Pro را به بازار عرضه کرده است ، تقریباً یک سال پس از آنکه اولین هدف خود را برای آوردن این تلفن هوشمند به ایالات متحده اعلام کرد. مطمئناً پیشنهاد جالبی به نظر می رسد ، ارائه پشتیبانی از ورودی HDMI ، بنابراین می توانید از تلفن به عنوان مانیتور 4K برای دوربین یا دوربین فیلمبرداری خود استفاده کنید.

این یک ایده عالی برای عکاسان و فیلمبرداران است ، در حالی که توانایی پخش مستقیم محتوای دوربین از طریق تلفن شما نیز بسیار زیبا است. فقط یک مشکل کوچک وجود دارد: هزینه آن 2500 دلار است.

گرچه گرانترین تلفنی که تاکنون دیده ایم نیست ، اما مطمئناً از گرانترین تلفنهای اصلی است که در ایالات متحده دیده ایم. قطعاً به این مهم نیست که تلفن با پرچمدار سیلیکون سال گذشته و نسخه منسوخ آندروید عرضه شود.

با توجه به همه اینها ، در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید (و احتمالاً باید) به جای سونی Xperia Pro خریداری کنید.

یک گلکسی زد فولد 2 با کمی اندوخته

اگر بدتان نمی آید که یک تن پول نقد برای تلفن خود صرف کنید اما چیزی را بخواهید که کاملاً متفاوت باشد ، Galaxy Z Fold 2 ممکن است در کوچه و خیابان شما باشد. با پرداخت 2000 دلار ، صفحه ای به اندازه تبلت دریافت می کنید که در جیب شما جای می گیرد.

با لمس جالب ، این شرکت همچنین به شما امکان می دهد دستگاه را به شکل L به سبک لپ تاپ برابر کنید (در بالا دیده می شود) ، با برنامه هایی که از این جهت گیری از طریق ویژگی به اصطلاح Flex Mode پشتیبانی می کنند. به شما این امکان را می دهد که مثلاً سلفی یا تماس ویدئویی بدون هندزفری دستگاه را بگیرید و بدون تماشای دستگاه YouTube تماشا کنید.

برای بسیاری ، توجیه هزینه کردن یک تن پول در زمینه تاشو بودن ابتکاری سامسونگ نسبت به مجموعه ویژگی های Xperia Pro شاید کمی آسان تر باشد. و همیشه می توانید تغییر مانده را برای لوازم جانبی Fold 2 مانند کیف ، هدفون بی سیم واقعی یا حتی یک مانیتور صرف کنید.

یک نسخه کامل مک بوک پرو 13 اینچی با چیپ M1

اپل اواخر سال گذشته اولین رایانه های خود را که مجهز به سیلیکون داخلی هستند ، راه اندازی کرد و مک بوک پرو 13 اینچی از همه توانایی بیشتری برخوردار است. در ازای قیمت تلفن فوق العاده گران قیمت سونی ، می توانید در عوض یک مدل کاملاً پیشرفته MacBook Pro با پردازنده M1 ، 16 گیگابایت رم و 2 ترابایت SSD با قیمت 2300 دلار دریافت کنید.

تفاوت زیادی بین مدل Pro و Air وجود ندارد (که در بالا مشاهده می شود) ، بنابراین می توانید با دریافت یک هوای بسته بندی شده با پرداخت 2.049 دلار ، بالقوه می توانید چند دلار پس انداز کنید.

نیازی به لپ تاپ جدید ندارید اما Mac دسک تاپ می خواهید؟ سپس مک مینی جدید سیلیکون اپل را نیز به همراه دارد و شما می توانید سه مدل پایه را با تعویض اضافی خریداری کنید. در غیر این صورت ، می توانید با Final Cut Pro و Logic Pro مدل کاملاً به روز شده (16 گیگابایت / 2 ترابایت) را با قیمت کمتر از 2200 دلار دریافت کنید.

هرچه تصمیم بگیرید ، یک پلت فرم فوق العاده سریع خواهید داشت که باید تجربه ای عالی برای ویرایش چندرسانه ای داشته باشد. و شما همیشه می توانید Mac یا MacBook M1 پایه را انتخاب کنید و تفاوت آن را برای یک دوربین و سایر لوازم جانبی خرج کنید.

دو گوشی Xperia 1 II سونی

به Xperia Pro اهمیت نمی دهید اما هنوز تلفن های سونی را دوست دارید؟ چرا در عوض نه یک بلکه دو گوشی Xperia 1 II خریداری نمی شود؟ به این ترتیب می توانید عشق را با یک دوست به اشتراک بگذارید!

اکسپریا 1 II با قیمت تقریبی 1200 دلار به فروش می رسد. مطمئناً ، آن ورودی HDMI یا حافظه RAM / فضای ذخیره سازی زیادی را دریافت نمی کنید ، اما پرچمدار اوایل سال 2020 هنوز یک تن مشترک با دستگاه جدید دارد.

این به معنای صفحه نمایش 4K HDR OLED ، پردازنده Snapdragon 865 همان اکسپریا پرو ، سه گانه دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپری است. بله ، تلفن دارای پورت 3.5 میلی متری و درجه IP68 نیز می باشد. علاوه بر این ، شامل شارژ بی سیم است که در Pro وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  ساندبار سونی HT-S2000 راهی بازار شد

 

سه گوشی گلکسی اس 21 سامسونگ

800 دلار Galaxy S21 به طور واضح از آن ویژگی های جذاب HDMI برخوردار نیست و همچنین از صفحه نمایش 4K برخوردار نیست. اما شما یک صفحه OLED FHD + 120Hz ، جدیدترین و بهترین پردازنده پرچمدار و سایر موارد اضافی مورد انتظار مانند شارژ بی سیم ، مقاومت در برابر آب در برابر گرد و غبار IP68 و پشتیبانی DeX را دریافت می کنید.

سامسونگ همچنین یک تنظیم دوربین عقب انعطاف پذیر را در اختیار شما قرار داده است که با ویژگی های زیبا مانند Director’s View ، Single Take ، ضبط 8K و فیلمبرداری Super Steady کامل است.

شما می توانید سه مدل S21 را با قیمت اکسپریا پرو تهیه کنید یا اگر واقعاً می خواهید همه کار را انجام دهید ، می توانید به جای آن دو S21 Ultras تهیه کنید. مدل Ultra با صفحه نمایش با وضوح بالاتر ، باتری بزرگتر ، پشت شیشه ای و دو دوربین تله برای عملکرد بزرگنمایی بسیار بهتر ، سطح قبل را بالا می برد.

 

5 دستگاه پلی استیشن 5 سونی

هنوز دوست دارید به سونی پول بدهید؟ خوب ، شما می توانید پنج PS5 با هارد دیسک را با قیمت 2500 دلار خریداری کنید. متناوباً ، می توانید شش مدل فقط دیجیتال را برای پول بدست آورید.

البته یافتن پنج PS5 در انبار ممکن است با توجه به کمبود مداوم سهام مسئله ای باشد ، اما با داشتن 2500 دلار می توانید از نظر فنی حق بیمه مضحکی را که توسط اسکالپرها دریافت می شود پرداخت کنید.

آیا نمی خواهید با پوسته پوسته های PS5 سر و کار داشته باشید اما همچنان کنسول نسل بعدی می خواهید؟ سپس می توانید پنج کنسول Xbox Series X یا هشت کنسول Series S بگیرید.

 

11.5 سال اشتراک پریمیوم نتفلیکس

برنامه اشتراک برتر Netflix با 18 دلار ماهانه ارائه می شود و شما امکان پخش همزمان جریان تا چهار دستگاه ، پشتیبانی از 4K و همچنین محتوای HDR را خواهید داشت. به جای هزینه 2500 دلار برای تلفن Xperia ، می توانید به جای آن 138 ماه (یا 11.5 سال) حق بیمه برتر دریافت کنید. با توجه به تغییر به 8K در چند وقت اخیر ، حدس می زنیم که این گزینه برتر در این 11.5 سال شامل محتوای 8K نیز باشد!

 

45 دستگاه Raspberry Pi 4 4GB

رایانه تک برد Raspberry Pi هنگامی که سالها پیش برای اولین بار راه اندازی شد ، انقلابی در محاسبات ایجاد کرد و Pi 4 یک نسخه جدید از این سری است. به لطف سیستم SoC به روز شده ، پشتیبانی از گیگابیت اترنت ، دو پورت USB 3.0 (علاوه بر دو پورت USB 2.0) ، USB-C برای برق و پشتیبانی از مانیتور دوگانه 4K ، شما یک افزایش عمده انرژی پیدا کرده اید.

به عبارت دیگر ، این دستگاه دارای مجموعه ای از ویژگی ها برای خدمت به عنوان یک رایانه رومیزی سبک وزن است. مشروب فروشی های تازه کار می توانند به جای Xperia Pro ، 45 مدل Raspberry Pi 4 را با 4 گیگابایت رم خریداری کنند.

متناوباً ، می توانید 25 کیت دسکتاپ Raspberry Pi 400 را برای یک تجربه جامع تر در دسک تاپ خریداری کنید. Pi 400 یک Raspberry Pi 4 4 گیگابایتی است که درون کیبورد قرار دارد و گزینه 100 دلاری Desktop Kit شامل منبع تغذیه ، ماوس ، کابل HDMI ، راهنمای مبتدیان و کارت microSD از پیش نصب شده است. این برای تأمین نیروی آزمایشگاه کامپیوتر در یک مدرسه کمبود بودجه کافی است ، البته بدون مانیتور.

 

416 برگر بزرگ مک دونالد

اگر واقعاً بخواهید می توانید 2500 دلار در فست فود صرف کنید. ما اینجا نیستیم تا قضاوت کنیم. اگر دوست دارید از زندگی نادرست تصمیم بگیرید ، از نظر تئوری می توانید 416 وعده غذایی Big Mac با هر کدام 6 دلار بخرید. این وعده های غذایی همچنین با سیب زمینی سرخ کرده و نوشیدنی همراه خواهد بود ، اگر شما فقط برگر را انتخاب کنید می توانید سهمیه Big Mac خود را به 625 برسید.

در هر صورت ، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید که احتمالاً برای Xperia Pro نمی توان گفت.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با هزینه 2500 دلاری گوشی Xperia Pro سونی چه می توان خرید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *