گلکسی اس 20 سامسونگ در برابر آیفون 12 اپل

به نظر می رسد مدت زمان زیادی از عرضه Galaxy S20 سامسونگ در اوایل سال 2020 می گذرد اما همچنان یکی از بهترین دستگاه های اندرویدی است که می توانید خریداری کنید، حتی با راه اندازی پیگیری های سامسونگ مانند Galaxy Note 20 و Galaxy S20 FE. آیفون 12 در اواخر سال جاری میلادی وارد بازار می شود ، اما بالاخره وقتی اطلاعیه منتشر شد ، ناامید کننده نبود، با پایین آوردن ویژگی های Pro به دستگاه عادی و مشخص کردن ناهمواری هایی در سراسر صفحه.

باید منتظر بمانیم تا آخرین رایانه اپل را بدست آوریم تا حکم کامل خود را صادر کنیم ، اما در حال حاضر ، بهترین دیدگاه Galaxy S20 در مقابل آیفون 12 از همه آنچه که ما می دانیم در اینجا است.

 

دو نرخ تازه سازی متوسط ​​اما مناسب

جدیدترین پرچمداران اپل و سامسونگ هر دو در زمینه طراحی ، جزئیات جزئی نسبت به نسخه های قبلی خود را اصلاح می کنند، اما یکی نسبت به دیگری کمی مضراب بصری دارد. با شروع S20 ، سامسونگ برای سال 2020 به شکل کاملاً مشابهی پیوسته است ، صفحه نمایش خمیده کمی که مورد استقبال قرار گرفته است. ماژول اصلاح شده دوربین جلو و ماژول دوربین عقب نیز به همان اندازه مورد استقبال قرار می گیرند. در نهایت ، طراحی به صورت تصفیه شده و شیک تری ارائه می شود.

تغییر عنوان اصلی آیفون 12 ، بازگشت زیبایی صنعتی گذشته است ، و دارای ضلعهای مسطح مانند آیفون 5 و آیپد پرو 2020 است. اگرچه این یک تغییر جزئی است ، اما در برجسته سازی آیفون 12 بسیار کمک می کند – و این حتی قبل از دیدن آن شخصاً آیفون 12 به نظر می رسد هیچ دستگاه دیگری در بازار نیست و این چیزی است که مطمئناً نمی توانید برای Galaxy S20 بگویید. آیفون جدید همچنین طیف متنوعی از رنگ ها را ارائه می دهد. شما باید به Galaxy S20 FE برای یک خط تولید با تنوع مشابه در رنگ های آن نگاه کنید.

 

داستان تازه صفحه نمایش سریع

با افزوده شدن نرخ تازه سازی 120 هرتز پروموشن در اوایل چرخه شایعات آیفون 12، بسیاری از افراد خواهان نرخ تازه سازی بالاتر در آیفون بوده اند. متأسفانه، این شایعات دقیقاً به همین دلیل بود، زیرا ما برای نسل دیگری از آیفون با زاویه 60Hz ساده زین شده ایم.

برای گلکسی S20، اضافه شدن نرخ تازه سازی 120 هرتز یکی از ویژگی های اصلی در لیست مشخصات گوشی بود. مسلماً ، عمر باتری ضربه بزرگی به شما وارد می کند و شما باید بین QHD + / 60Hz و FHD + / 120Hz یکی را انتخاب کنید اما نتایج خیره کننده است. حالت 120 هرتز وظایف فوق العاده صافی را ارائه می دهد که اگر مدت زیادی با 60 هرتز زین شده باشید ، مانند یک افشا احساس می شود.  به لطف پنل OLED سامسونگ ، FHD + در کنار آن خیلی بد نیست.

 

دوربین های قدرتمند دربرابر هم

اپل و سامسونگ چند سالی است که در زمینه جنگ دوربین دوری می کنند و گوگل و هواوی در بخش های دیگر آنها را از این رقابت خارج می کنند. Galaxy S20 با یک گام بزرگ به جلو در قابلیت های دوربین بیش از Galaxy S10 جای خود را گذاشت. دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی ، عرض فوق العاده گسترده 12 مگاپیکسلی و 64 مگاپیکسلی تجربه منطقی تری نسبت به Galaxy S20 Ultra کاملاً نمایان داشت. با S20 ، تصاویر پر جنب و جوش و دقیق را در هر محیطی دریافت خواهید کرد – با خوشبختانه سامسونگ با اشباع بیش از حد امضا ، دوباره آن را شماره گیری می کند.

برای آیفون 12 ، کمی بیشتر به ویژگی های جدید مربوط می شود تا سخت افزارهای جدید. آیفون جدید نوید بزرگنمایی نوری 2 برابر ، بزرگنمایی دیجیتال 5 برابر ، ارتقا Smart Smart HDR 3 را داده و Deep Fusion را به مدل استاندارد می رساند. همچنین می توانید فیلم Dolby Vision را تا 30 فریم در ثانیه در کنار ضبط 4K / 60fps و تثبیت کننده فیلم ضبط کنید. یک کودتای بزرگ برای اپل نیز شامل حالت شب در هر دو لنز عریض و فوق العاده عریض است.

بیشتر بخوانید  سامسونگ؛ پیشتاز دنیای چاپ با تلفن همراه

باید منتظر بمانیم تا دوربین های جدید آیفون را امتحان کنیم قبل از اینکه نظرات نهایی خود را در مورد این درگیری ارائه دهیم ، اما به نظر می رسد محکم باشد ، و موفقیت اپل به موارد مهم جدید اضافه می شود. Galaxy S20 با یک گام بزرگ به جلو در قابلیت های دوربین بیش از Galaxy S10 جای خود را گذاشت. دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی ، عرض فوق العاده گسترده 12 مگاپیکسلی و 64 مگاپیکسلی تجربه منطقی تری نسبت به Galaxy S20 Ultra کاملاً نمایان داشت. با S20 ، تصاویر پر جنب و جوش و دقیق را در هر محیطی دریافت خواهید کرد – با خوشبختانه سامسونگ با اشباع بیش از حد امضا ، دوباره آن را شماره گیری می کند.

برای آیفون 12 ، کمی بیشتر به ویژگی های جدید مربوط می شود تا سخت افزارهای جدید. آیفون جدید نوید بزرگنمایی نوری 2 برابر ، بزرگنمایی دیجیتال 5 برابر ، ارتقا Smart Smart HDR 3 را داده و Deep Fusion را به مدل استاندارد می رساند.

همچنین می توانید فیلم Dolby Vision را تا 30 فریم در ثانیه در کنار ضبط 4K / 60fps و تثبیت کننده فیلم ضبط کنید. یک کودتای بزرگ برای اپل نیز شامل حالت شب در هر دو لنز عریض و فوق العاده عریض است. باید منتظر بمانیم تا دوربین های جدید آیفون را امتحان کنیم قبل از اینکه نظرات نهایی خود را در مورد این درگیری ارائه دهیم ، اما به نظر می رسد محکم باشد ، و موفقیت اپل به موارد مهم جدید اضافه می شود.

 

طراحی عقب کاربرپسند

از تلفن های بزرگ مضحک بیمار هستید؟ خوب ، دستگاه های جدید اپل و سامسونگ باید بخشی از بازیابی را برای شما فراهم کنند – به خصوص آیفون 12 مینی که اخیراً اعلام شده است. ما برای این یکی به آیفون 12 معمولی پایبند خواهیم بود اما به دلیل ظهور مدل mini ، نباید پیشرفت در اندازه آن رد شود. دستگاه 6.1 اینچی “11٪ نازک تر ، 15٪ کوچکتر ، 16٪ سبک تر” از آیفون 11 است. ضلع های جدید و تخت نیز مطمئناً باید یک تجربه دوستانه تر را نیز ایجاد کنند – لبه های منحنی لغزنده تر را از بین می برد.

در حالی که Samsung Galaxy S20 هنوز دارای آن اضلاع کمی خمیده است ، اما نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و مطمئناً نسبت به خواهران و برادران بزرگ خود – Galaxy S20 Plus و Galaxy S20 Ultra دوستانه تر است.

منحنی های کاهش یافته و اندازه حساس به معنای آن است که کاملاً در دستان شما قرار دارد و از طریق صفحه نمایش 6.2 اینچی تجربه های دید خوبی را به شما ارائه می دهد ، در حالی که وقتی می خواهید با یک دست به بالای صفحه بروید ، شما را تحت فشار قرار نمی دهد. در نبرد آیفون 12 در مقابل گلکسی اس 20 ، هر دو کار ساده ای را انجام می دهند که کار با آن راحت باشد.

 

آیا کاهش قیمت نتیجه ای دارد؟

نگاهی به آیفون 12 در مقابل گلکسی اس 20 در اواخر سال 2020 بدان معنی است که سامسونگ یک مزیت اساسی دارد. در حالی که S20 با همان قیمت 799 پوندی آیفون 12 روانه بازار شد ، اکنون بیش از شش ماه از زمان عرضه گوشی می گذرد و می توانید با قیمت 150 پوند کمتر این روزها آن را تحویل بگیرید. اگر ترجیح می دهید به اندازه 799 پوند برای یک گوشی جدید هزینه نکنید ، سامسونگ در اینجا برنده شما خواهد بود.

در گوشه آیفون ، یک طراحی مجدد وجود دارد که باعث می شود تا آن را در میان سایر گوشی های هوشمند و همچنین عملکرد فشرده مرز و ویژگی های دوربین برجسته کند. اگر از طرفداران اختصاصی سامسونگ یا سرسخت اپل هستید ، ممکن است امسال کافی نباشد که شما را به آن طرف سوق دهد اما کیفیت هر دو دستگاه آنقدر بالا است که از هیچ یک از آنها راضی نخواهید بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی اس 20 سامسونگ در برابر آیفون 12 اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *