نحوه همگام سازی کلیپ بورد تلفن های سامسونگ و ویندوز

نحوه همگام سازی کلیپ بورد تلفن های سامسونگ و ویندوز

در چند سال گذشته، برنامه My Phone مایکروسافت به آرامی و در عین حال به طور پیوسته با گذشت زمان تکامل یافته است. از همگام‌ سازی اعلان گوشی با لپ ‌تاپ ویندوز گرفته تا اینکه به شما اجازه می‌دهد عکس‌های گوشی خود را مستقیماً در رایانه خود بررسی کنید، به شما امکان می ‌دهد کارهای زیادی انجام دهید.

همگام سازی کلیپ بورد بین اندروید و ویندوز

یکی دیگر از ویژگی های جالب موجود در چندین گوشی منتخب سامسونگ، امکان همگام سازی محتوای کلیپ بورد بین تلفن سامسونگ و ویندوز است.

برنامه My Phone دردسرهایی را که معمولاً با تایپ کردن و تایپ مجدد همان اطلاعاتی که در گوش خود دارید، برطرف می کند. پس از فعال شدن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک سری متن را که می خواهید روی تلفن خود کپی  یا تایپ کنید، و همان متن روی رایانه  شما در دسترس خواهد بود و بالعکس.

در این مقاله نحوه همگام سازی محتوای کلیپ بورد بین تلفن سامسونگ و رایانه ویندوز آورده شده است. پس بیایید شروع کنیم.

چگونه برنامه تلفن خود را برای همگام سازی تنظیم کنم

مرحله 1: در تلفن خود، به تنظیمات بروید و به پایین بروید Advanced features را پیدا کنید. در مرحله بعد، روی Link to Windows > Add computer کلیک کنید.

نحوه همگام سازی کلیپ بورد تلفن های سامسونگ و ویندوز

این مرحله دوربین را برای اسکن کد QR تغییر می‌دهد

مرحله 2: در همین حین، در رایانه خود، برنامه My Phone را باز کنید. اگر اولین بار است که از این برنامه استفاده می کنید، نوع تلفن شما را می خواهد. طبیعتاً برای گوشی سامسونگ شما اندروید خواهد بود.

نحوه همگام سازی کلیپ بورد تلفن های سامسونگ و ویندوز

سپس با استفاده از حساب Outlook خود وارد شوید.

نحوه همگام سازی کلیپ بورد تلفن های سامسونگ و ویندوز

مرحله 3: پس از تأیید اکانت شما، برنامه My Phone یک کد QR نمایش می دهد. اکنون، آن را با استفاده از گوشی خود اسکن کنید. این در مورد آن است.

باید مجوز دسترسی های لازم را بدهید، برنامه My Phone گوشی و رایانه شما همگام خواهند بود. پس از آن، می توانید اعلان ها و عکس های گوشی خود را در رایانه خود مشاهده کنید.

نحوه همگام سازی کلیپ بورد تلفن های سامسونگ و ویندوز

اگر برنامه ویندوز کد QR را نشان نمی دهد، ممکن است لازم باشد با استفاده از روش پین وارد شوید.

مرحله 4: اکنون روی Settings در گوشه سمت چپ پایین کلیک کنید، Features را انتخاب کنید و سوئیچ را برای Cross-device copy and paste تغییر دهید. و بس.

نحوه همگام سازی کلیپ بورد تلفن های سامسونگ و ویندوز

هر زمان که چیزی را روی تلفن خود کپی کنید، همان  متن روی رایانه در دسترس خواهد بود و بالعکس. درست مانند اپل، همگام سازی کلیپ بورد یکپارچه است و بدون مشکل کار می کند.

بهترین بخش این کار این است که هیچ اعلانی در تلفن یا رایانه شما ظاهر نمی شود که نشان دهد متن کپی یا پیست شده است. البته، اگر اغلب بین تلفن و رایانه جابجا می‌شوید، ممکن است کمی به زمان نیاز داشته باشید تا به سوئیچینگ عادت کنید.

بیشتر بخوانید  معرفی 4 برنامه با لینک دانلود برای استخراج فایل های RAR یا رار در ویندوز 10

محدودیت ها هنگام کپی

در حالی که کپی بین دستگاهی به شما امکان می دهد به متن کپی شده از دستگاه هایهمگام سازی شده خود دسترسی داشته باشید، این فرآیند دارای محدودیت هایی است. به عنوان مثال، متن کپی شده ممکن است بخشی از قالب بندی خود را از دست بدهد. در بیشتر موارد، ممکن است متن ساده را ببینید.

ثانیا، شما نمی توانید متنی را از پوشه  گوشی خود کپی کنید. با این حال، می توانید متن را در پوشه امن کپی کنید.

از آنجایی که هیچ سابقه کلیپ بورد بومی روی گوشی شما وجود ندارد، ممکن است هر از گاهی محتوای کلیپ بورد جایگزین شود. خوشبختانه، به لطف ویژگی اصلی Google Clipboard، می‌توانیم محتویات کلیپ بورد را ببینیم.

نحوه همگام سازی کلیپ بورد تلفن های سامسونگ و ویندوز

صفحه کلید Swiftkey مایکروسافت متن کپی شده از رایانه  را روی تلفن نشان نمی دهد و این ممکن است به دلیل مشکلات مجوز باشد. از سوی دیگر، کلید Win + V با فشار دادن کلید تمام محتوای اخیر کلیپ بورد را در رایانه دریافت کنید.

در حالی که این ویژگی کپی و پیست بین گوشی و ویندوز را پیکربندی می ‌کنید، به یاد داشته باشید که داده تلفن همراه را غیر فعال کنید.

فایل ها و عکس ها را حرفه ای انتقال دهید

یکی از جدیدترین ویژگی‌های اپلیکیشن My Phone این است که به شما امکان می‌دهد فایل‌ها و عکس‌ها را به صورت یکپارچه بین گوشی و رایانه شخصی خود منتقل کنید. بدون کابل های طولانی که باعث بهم ریختگی و شلوغ شدن میزکار می شود و بدون هیچ برنامه اشتراک گذاری . شما با این کار می توانید یک برنامه شخص ثالث حذف کنید، از حریم خصوصی و امنیت داده ها نیز مطمئن باشید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه My Phone را باز کنید و روی تصویر گوشی خود کلیک کنید. با این کار صفحه اصلی گوشی در بالای برنامه My Phone منعکس می شود.

نحوه همگام سازی کلیپ بورد تلفن های سامسونگ و ویندوز

کافیست فایل ها و تصاویر را به صفحه اصلی بکشید و رها(درگ و دراپ) کنید.

با استفاده از این ویژگی، می‌توانید از تلفن خود از طریق رایانه استفاده کنید، می توانید یک برنامه تلفن خاص را مشاهده کنید یا محتوای برنامه My Files را بررسی کنید.

ویژگی های جدید My Phone

ویژگی های جدید My Phone به شما این امکان را می دهد که به راحتی بین تلفن و رایانه خود سوئیچ کنید. بهترین بخش این است که شما نیازی به ارسال متن طولانی از طریق پیام یا ایمیل برای خود ندارید. بنابراین باید محتوا را کپی پیست کنید و ویندوز بقیه موارد را بر عهده خواهد گرفت.

در حال حاضر، برخی از این ویژگی ها در پرچمداران منتخب سامسونگ مانند گلکسی نوت، سری گلکسی اس و برخی از مدل های سری A موجود است.

 

 

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه همگام سازی کلیپ بورد تلفن های سامسونگ و ویندوز

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *