پیام رسان ایمو (imo) رکوردها را جابجا کرد

ایمو

این روزها با توجه به شرایط ایجاد شده برای پیام رسان تلگرام و اختلالات بوجود آمده بسیاری از کاربران تصمیم گرفتند که از سایز اپلیکیشن های پیام رسان برای ارتباط با دوستان و آشنایانشان استفاده نمایند. در این حال پیام رسان ایمو طرفداران خاص خودش را داشته و بسیاری از کاربران ایرانی نیز در این شرایط به این اپلیکیشن روی آورندند و همین امر نیز موجب شد بتواند رکورد نیم میلیارد نصب بر روی دستگاه های اندرویدی را به ثبت برساند.

این اپلیکیشن پیام رسان برای اولین بار توسط کارمندان سابق کمپانی گوگل، در سال 2010 میلادی طراحی شد و برخی افراد از آن استقبال نمودند. تفاوت ایمو با سایر پیام رسان ها در امکان ارسال آنی پیام و جمع آوری پیام ها سایر حساب های کاربری نظیر فیسبوک، اسکایپ و … تنها در یک اکانت می باشد. اما این وجه تمایز ها با پیشرفت سایر رقبا نظیر واتس اپ و اسکایپ به تریج اپلیکیشن ایمو در سال 2014 از دور خارج شد.

ایمو

اما به گفته ی هری مک‌کراکن، مسئول طراحی اپلیکیشن، در این مدت دست روی دست نگذاشته و بر روی قابلیت های اختصاصی این اپلیکیشن فعالیت نموده اند که شامل برقراری تماس ویدئویی و ارسال پیام متنی می باشد. شاید برخی از کاربران تصور نمایند که این اپلیکیشن به تدریج در این مدت از کار افتاده است و کاربران آن تقلیل یافته اند اما باید بگوییم که اینطور نیست، بلکه در این مدت نیز به تعداد کاربران این پیام رسان افزوده شده است!

بر اساس آمار انتشار یافته از سوی شرکت های معتبر آماری، ایمو در بعضی از کشورها نظیر روسیه، سنگاپور و هند دارای طرفداران مخصوص به خود می باشد و حتی در کشور بنگلادش نیز به عنوان دومین پیام رسان برتر شناخته شده است. در ابتدای ورود این اپلیکیشن بسیاری از کاربران به دلیل پشتیبانی از امکان تماس تصویری آن را دریافت کردند و هم اکنون نیز با بروزرسانی های انجام شده بر روی این نرم افزار قابلیت های آن نسبت به قبل پیشرفت های بسزایی داشته است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

1.3/5 - (7 امتیاز)

بیشتر بخوانید  محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران + دانلود

نظرات در مورد : پیام رسان ایمو (imo) رکوردها را جابجا کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *