این هدفون وایرلس 89 دلاری با ایرپاد اپل رقابت می کند

ساخت این هدفون وایرلس براق گام بعدی در جهت دستگاه های بی سیم خواهد بود. با حذف جک 35mm هدفون اپل، هدفون های سیم دار رسما از مد افتادند. از آن پس توسعه دهندگان این عرصه تلاش کردند تا هنر ساخت هدفون های بی سیم یا وایرلس را تکمیل کنند. و این فکر در جهت توسعه آن هنگام قدرت یافت که دیگر دستگاه ها هم به هوشمند شدن تمایل داشتند.1z

به هر حال ما در اینجا قصد داریم درباره این هدفون ها صحبت کنیم. هدفون های headphones2Air که توسط کمپانی crazybaby ساخته شده، امیدوار است بدین وسیله کمی جلوتر از زمان پیش برود.

به لطف رزولوشن HD صدای این هدفون ها فول استریو است. و صرف نظر از Cortana، Google و Siri این هدفون ها با کمک صدا برای ارتباط یافتن با دستیار گوشی موبایل شما خواهند آمد.

امکان اتصال پذیری هدفون های 2Air به هر دستگاه بلوتوث دار نشان داده است که کاملا متناسب با گوشی های موبایل اندروید و اپل ساخته شده اند.

1az

از خصوصیات دیگر این هدفون ها آن است که به راحتی با یکدیگر جفت می شوند. این امر که موجب صرفه جویی یک گام در استفاده از هدفون های بی سیم سنتی می باشد، در واقع نشان دهنده اتصالات کمتر آن است.

برای شارژ کردن این هدفون باید آن ها در پوسته آلومینیومیشان قرار دهید و سپس آن را وارد پریز برق کنید. طبق گفته crazybaby، یک باطری کامل شارژ شده یک روز کامل هدفون های شما را فعال نگه می دارد. و یک ساعت شارژ کردن، آن ها را بیشتر از سه ساعت روشن نگه خواهد داشت.

0

Allen Zhang، بنیانگذار کمپانی، گفت: “فناوری صدای وایرلس سفارشی این هدفون ها موجب می شود تا شما همه جزئیات موسیقیتان را بشنوید. اتصالات استوار و قابل اطمینان توسط آخرین تکنولوژی CSR طراحی شده است که این هدفون ها را در مقایسه با دیگر هدفون ها جزء بهترین ها در هم رده های خودش قرار می دهد.”

توسعه دهندگان این هدفون ها آن را بر اساس محاسبه حرکت در زمان ساخته اند. به گونه ای که اگر شما بدوید، بپرید یا دوچرخه سواری کنید هدفون ها از گوشتان لیز نمی خورند یا خارج نمی شوند.

lk

شما از طریق اپلیکیشن crazybaby می توانید هدفون ها را تنظیم کنید. این هدفون ها برای یک سال گارانتی دارند. و شما می توانید آن ها را با قیمت 89$ خریداری کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : این هدفون وایرلس 89 دلاری با ایرپاد اپل رقابت می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *