اینستاگرام زمان بندی پست را برای کاربران تجاری ارائه می دهد

اینستاگرام قابلیت زمان بندی پست های درون برنامه ای را راه اندازی کرده است. پلتفرم محبوب اشتراک گذاری عکس شروع به انتشار این ویژگی طولانی مدت کرده است. تا به امروز، کاربران مجبور بودند هر زمان که بخواهند محتوا را آپلود کنند. و اگر آنها آپلود را در یک زمان خاص ترجیح می‌دهند، کاربران باید از ابزارهای نرم‌افزار زمان‌بندی شخص ثالث استفاده کنند. شایان ذکر است که ابزار زمان‌بندی درون‌برنامه فقط برای حساب‌های حرفه‌ای در دسترس است.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، قابلیت زمان‌بندی پست درون برنامه‌ای را در حساب توییتر خود اعلام کرد. او آن را به عنوان یک «ویژگی در نهایت» نامید و پلتفرم متعلق به متا باید مدت‌ها پیش آن را معرفی می‌کرد. امکان زمان‌بندی پست‌ها در دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند متا، توییتر، تیک تاک و یوتیوب در دسترس بوده است. به غیر از زمان‌بندی پست‌ها در اینستاگرام از طریق ابزارهای شخص ثالث، کاربران می‌توانند این کار را از استودیوی متا نیز انجام دهند.

همانطور که قبلاً ذکر شد، زمان‌بندی پست‌های درون برنامه‌ای در اینستاگرام فقط برای کاربران حرفه‌ای که شامل سازندگان و حساب‌های تجاری می‌شوند در دسترس است. به کاربران امکان می دهد عکس ها، حلقه ها و پست های چرخ و فلک را تا 75 روز قبل برنامه ریزی کنند. برای برنامه ریزی یک پست، کاربران باید مراحل معمول ایجاد را تا بارگذاری محتوا طی کنند. در پایان جریان قبل از انتشار، گزینه ای برای دسترسی به «تنظیمات پیشرفته» در پایین صفحه وجود دارد. سپس، یک گزینه جابجایی برای “زمان بندی این پست” وجود دارد. هنگامی که آن را تغییر دهید، کاربران می توانند زمان و تاریخی را که می خواهند پست خود را به صورت زنده در اینستاگرام ببینند انتخاب کنند. کاربران حرفه‌ای می‌توانند پست‌های زمان‌بندی‌شده را در بخش «محتوای زمان‌بندی‌شده» منوی نمایه خود مشاهده کنند که از طریق منوی همبرگر قابل دسترسی است. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند در صورت لزوم محتوا را دوباره برنامه ریزی کنند.

زمان‌بندی پست درون برنامه‌ای در اینستاگرام یک به‌روزرسانی جدید بسیار مفید است. مدیران و سازندگان رسانه‌های اجتماعی دیگر مجبور نخواهند بود برای برنامه‌ریزی که به نظر دردسر است، به ابزارهای شخص ثالث اعتماد کنند. این ویژگی برای اندروید در دسترس است و در روزهای آینده در iOS نیز عرضه خواهد شد. باید دید که آیا ابزار زمان بندی برای تمامی اکانت های اینستاگرام منتشر می شود یا خیر.

بیشتر بخوانید  روش هایی که هکرها می توانند هویت شما را در شبکه های اجتماعی سرقت کنند

به غیر از زمان‌بندی پست، اینستاگرام همچنین در حال طراحی مجدد رابط وب خود برای استفاده از صفحه نمایش بزرگتر است. طراحی به روز شده منو و نمادهایی مانند خانه، جستجو و کاوش را به سمت چپ منتقل می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اینستاگرام زمان بندی پست را برای کاربران تجاری ارائه می دهد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *