گوشی های سامسونگ قبل از 2023 اندروید 13 دریافت می کنند

گوشی های سامسونگ قبل از 2023 اندروید 13 دریافت می کنند

سامسونگ سخت در تلاش بوده تا آپدیت One UI 5.0 را برای تعداد کمی از دستگاه های Galaxy آماده کند و اعضایی که مایل به کمی ریسک هستند در چند هفته گذشته به سیستم عامل بتا دسترسی داشته اند. از سوی دیگر، مشتریانی که نمی‌خواهند به برنامه بتا بپیوندند، هنوز به اندروید 13 دسترسی پیدا نکرده‌اند و باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا بتوانند آخرین تغییرات و افزوده‌ها را تجربه کنند. خوشبختانه، ما خبرهای خوبی برای شما داریم، زیرا به تازگی متوجه شدیم کدام دستگاه‌های گلکسی مطمئناً قبل از پایان سال 2022 سیستم عامل One UI 5.0 پایدار را دریافت خواهند کرد.

سامسونگ آپدیت پایدار One UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ را امسال برای سری گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۲، گلکسی زد فولد ۳ و زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فلیپ ۴ منتشر خواهد کرد. اینها گوشی های پرچمدار و انتظار می رود که برای به روز رسانی ثابت سیستم عامل اولویت داشته باشد، اما خبرهای خوب برای کاربران غیر پرچمدار ادامه دارد. نکته مهم این است که سامسونگ همچنین می خواهد One UI 5.0 را قبل از سال 2023 برای مشتریان گلکسی A53 بیاورد.

سری گلکسی A5x یکی از موفق ترین محصولات میان رده سامسونگ است. مدل 2022 در ماه مارس با وعده ارتقاء سیستم عامل اندروید به ارزش چهار سال عرضه شد. گلکسی A53 با One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 عرضه شد و One UI 5.0 آینده را به اولین ارتقاء سیستم عامل اصلی خود تبدیل کرد.

در این برهه از زمان، به نظر می رسد که گلکسی A53 تنها گوشی میان رده سامسونگ خواهد بود که اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 را تا قبل از سال 2023 دریافت می کند. پس از آن، فقط سپتامبر است، و برنامه های سفت افزار اولیه همیشه در معرض تغییر هستند. با فرض اینکه امسال گوشی‌های گلکسی بیشتری به صف One UI 5.0 اضافه می‌شوند، مطمئناً در مورد آن خواهیم شنید و طبق معمول، به محض اینکه خبر به گوشمان برسد، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Galaxy S21 FE سامسونگ با اندروید 12 همراه می شود

نظرات در مورد : گوشی های سامسونگ قبل از 2023 اندروید 13 دریافت می کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *