اپل واچ اکنون از حالت واقعی صرفه جویی در باتری پشتیبانی می کند

اپل واچ اکنون از حالت واقعی صرفه جویی در باتری پشتیبانی می کند

در سیستم watchOS 9، اپل یک حالت واقعی صرفه جویی در مصرف انرژی را به اپل واچ می آورد. کاربران اپل واچ می توانند این ویژگی جدید را در صفحه تنظیمات یا مرکز کنترل فعال کنند. اپل واچ نیز مانند آیفون، زمانی که به طور پیش فرض سطح باتری زیر 10 درصد باشد، به طور خودکار به کاربر هشدار می دهد. این به کاربر امکان می دهد انتخاب کند که آیا وارد حالت صرفه جویی در مصرف انرژی شود یا خیر. در به روز رسانی، اپل ویژگی جدید را توضیح می دهد.

هنگامی که شارژ باتری اپل واچ شما به 10% کاهش می یابد، از شما سوال می شود که آیا حالت ذخیره انرژی را فعال کنید یا خیر. هنگامی که اپل واچ تا 80 درصد شارژ شود، به طور خودکار حالت صرفه جویی در انرژی را خاموش می کند.

پس از اینکه ساعت وارد حالت صرفه جویی در مصرف انرژی شد، به طور خودکار عملکردهای مصرف انرژی بیشتری را در ساعت هوشمند خاموش می کند. برخی از ویژگی هایی که خاموش خواهند شد عبارتند از نمایشگر همیشه روشن و آریتمی. اعلان‌های ضربان قلب، اندازه‌گیری ضربان قلب و اکسیژن خون، به‌علاوه یادآورهای تمرین نیز غیرفعال می‌شوند.

در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی، اگر ساعت تشخیص دهد که آیفون محدودی در این نزدیکی وجود ندارد، به طور خودکار اتصالات داده Wi-Fi و شبکه تلفن همراه، تماس های ورودی و اعلان های برنامه را نیز خاموش می کند. اپل در مورد سایر ویژگی های به روز رسانی می گوید

اپل واچ وارد حالت صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و آیفون شما نزدیک نیست. می توانید یک برنامه را برای درخواست اتصال داده باز کنید. در این زمان، Wi-Fi و شبکه های تلفن همراه به طور خودکار روشن می شوند. البته این کار انرژی زیادی مصرف می کند. در حالت، تماس های از دست رفته و اعلان ها هر 1 ساعت دریافت می شود.

پس از وارد شدن به حالت صرفه جویی در انرژی، ساعت دیگر عملکردها را نیز بهینه می کند. این باعث کاهش نرخ تازه سازی سیری و برنامه های کاربردی در پس زمینه و غیره می شود. این برای کاهش بیشتر مصرف انرژی است. با این حال، پس از فعال کردن حالت صرفه جویی در انرژی، عملکرد کاهش می یابد. انیمیشن ها و پیمایش ممکن است دیگر صاف نباشند.

بیشتر بخوانید  قیمت آیفون 12 مینی احتمالا 649 دلار باشد؛ عرضه 4 مدل تایید شد!

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل واچ اکنون از حالت واقعی صرفه جویی در باتری پشتیبانی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *