انتشار تصویر زنده تبلت ردمی پد

انتشار تصویر زنده تبلت ردمی پد

انتظار می رود شیائومی گوشی های پرچمدار سری 12T شیائومی را به زودی در بازار جهانی معرفی کند. گزارش ها ادعا کرده اند که در ماه اکتبر عرضه خواهند شد. گمانه زنی ها حاکی از آن است که اولین تبلت Redmi با نام Redmi Pad نیز در کنار سری 12T معرفی خواهد شد. افشاگر مطرح Kacper Skrzypek برخی از اسکرین شات های گرفته شده از دسته های اینستاگرام شیائومی کویت و شیائومی عراق را به اشتراک گذاشته است. این همچنین یک تصویر تجاری از تبلت را به اشتراک گذاشت که ظاهراً در دسته اینستاگرام شیائومی عراق ظاهر شده است. این یافته ها نشان می دهد که Redmi Pad ممکن است در چند روز آینده معرفی شود.

پست‌های اینستاگرام دیگر روی دسته‌های فوق‌الذکر موجود نیستند. اسکرین شات ها نشان می دهد که Redmi Pad برای خرید در دسترس است. با این حال، مشخص نیست که این تبلت در کجا به فروش می رسد. این تبلت در کویت حدود 232.5 دلار و در عراق حدود 225 دلار قیمت دارد.

انتشار تصویر زنده تبلت ردمی پد

به نظر می رسد تبلت Redmi Pad به بدنه عقب فلزی مجهز شده است. پنل پشتی دارای یک دوربین تک لنز بدون فلاش LED و برند Redmi در قسمت زیرین است. انتظار می رود این دستگاه در بازارهای مختلف عرضه شود زیرا گواهینامه های متعددی را دریافت کرده است.

شایعات پیرامون Redmi Pad ادعا کرده اند که صفحه نمایش 11 اینچی LCD با وضوح 2K دارد. گفته می شود که به تراشه جدید مدیاتک مجهز شده که شماره مدل آن MT8781 است. انتظار می رود این تراشه عملکردی مشابه Helio G99 ارائه دهد. همچنین باید به سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 در بالا اجرا خواهد شد. باتری 7800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی در آن قرار دارد.

انتظار می رود Redmi Pad در دو نوع عرضه شود: 3 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی. این محصول در سه رنگ خاکستری گرافیتی، نقره ای مهتابی و سبز نعنایی عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Redmi 13C 5G در چین عرضه شد

نظرات در مورد : انتشار تصویر زنده تبلت ردمی پد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *