اولین تصاویر ماکت سری گلکسی اس 23 سامسونگ

اولین تصاویر ماکت سری گلکسی اس 23 سامسونگ

با نزدیک‌تر شدن عرضه سری گلکسی S23 سامسونگ، گزارش‌ها و شایعات جدیدی در مورد گوشی‌های پرچمدار آینده منتشر شده است. در حال حاضر، آخرین افشا جزئیات جالبی را در مورد طراحی دستگاه های جدید نشان می دهد.

اطلاعات جدید Ice Universe به تازگی تصاویر جدیدی از پوشش های محافظ سری Gaaxy S23 را به اشتراک گذاشته است. در تصاویر به وضوح می‌توان قاب‌های گلکسی اس ۲۳ پایه، گلکسی اس ۲۳ پلاس و حتی گلکسی اس ۲۳ اولترا را مشاهده کرد. بر اساس افشای رندرهای اخیر CAD، به نظر می‌رسد دو مدل اول این بار هیچ برآمدگی دوربین ندارند، در حالی که طراحی برجسته‌ای را می‌توان در مدل Galaxy S23 Ultra مشاهده کرد.

با توجه به اینکه سازندگان لوازم جانبی معمولاً قبل از معرفی رسمی دستگاه، محصولاتی را تولید می کنند، تعجب آور نیست، زیرا آنها باید کیس را در کنار گوشی های هوشمند جدید عرضه کنند. با نگاهی به تصاویر، مشخص است که سری گلکسی اس 23 دارای زبان طراحی یکنواختی است که تقریباً مشابه نسخه های قبلی خود است. این موضوع با S23 Ultra که همان تنظیمات دوربین S22 Ultra را دارد مشهودتر است.

اولین تصاویر ماکت سری گلکسی اس 23 سامسونگ

در حالی که طراحی عقب ممکن است شبیه به نسل قبلی به نظر برسد، اما نشانگر مشخصات واقعی دوربین ها نیست. بنابراین، ممکن است در سری S23 شاهد ارتقاء در سراسر صفحه باشیم. طبق گزارش‌های قبلی، گمان می‌رود Galaxy S23 Ultra اولین گوشی غول فناوری کره جنوبی باشد که دارای سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی در پشت است. بنابراین برای اطلاعات بیشتر بمانید، زیرا ما به روز رسانی را در مورد این موضوع ارائه خواهیم داد.

به هر حال باید منتظر ماند تا شرکت سامسونگ در آینده نزدیک سری گلکسی اس 23 پرچمدار را با ویژگی های برجسته معرفی کند. تاکنون شایعات بسیاری کسب شد و بهتر بوده انتظار داشت این کمپانی محصولات جدید را اوایل 2023 معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Galaxy S23 FE در تابستان 2023 معرفی می شود

نظرات در مورد : اولین تصاویر ماکت سری گلکسی اس 23 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *