اولین اطلاعات گوشی اوپو Find X5 Lite فاش شد

اولین اطلاعات گوشی اوپو Find X5 Lite فاش شد

انتظار می رود OPPO گوشی های هوشمند Find X5، Find X5 Pro و Find X5 Lite را در ماه مارس برای بازارهای جهانی معرفی کند. به تازگی پایگاه داده گواهی اتحادیه اروپا که توسط افشاگر Sudhanshu Ambhore مشاهده شده است، نشان می دهد که Find X5 Lite یک نسخه تغییر نام تجاری از OPPO Reno7 5G خواهد بود که در گذشته راهی بازار چین شد.

همانطور که گزارش آورده شده، یک گوشی هوشمند OPPO با شماره مدل CPH2371 در پایگاه گواهی اتحادیه اروپا ظاهر شده است. لیست نشان می دهد که Reno7 5G ممکن است در بازارهای خارج از چین به Find X5 Lite تغییر نام دهد. اگر درست باشد، زبان طراحی X5 Lite مشابه Find X5 / X5 Pro نخواهد بود که انتظار می‌رود با ماژول دوربین ذوزنقه‌ای شکل نامنظم عرضه شود.

Find X5 Lite می تواند با همان مشخصات موجود در نسخه چینی Reno7 5G باشد. ممکن است صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با وضوح FHD+، نرخ نوسازی 90 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر داشته باشد.

چیپست Snapdragon 778G در بخش فنی Find X5 Lite وجود دارد. این گوشی به 8 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود سیستم‌عامل اندروید 11 با ColorOS 12 به صورت پیش نصب شده در نظر گرفته شود.

Find X5 Lite احتمالا با دوربین  سلفی 32 مگاپیکسلی عرضه شود. پیکربندی دوربین عقب آن محتمل است شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد. همچنین یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 60 واتی هم در کار خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت Find X5 Lite وجود ندارد.

بنابراین باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک اوپو این محصول را معرفی کرده و حقیقت روشن شود. تاکنون اطلاعات دقیقی در دسترس قرار نگرفت و نباید به شایعات بی اساس هم اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برخی مشخصات گوشی اوپو Find N3 لو رفت

نظرات در مورد : اولین اطلاعات گوشی اوپو Find X5 Lite فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *