تبلت شیائومی Pad 6 بزودی از راه می رسد

تبلت شیائومی Pad 6 بزودی از راه می رسد

طبق گزارش ها، شیائومی در حال کار بر روی تبلت های پرچمدار شیائومی پد 6 و پد 6 پرو است. گفته می شود این سری نخستین بار در ماه آوریل طی رویداد چین شیائومی معرفی خواهند شد و در کنار آنها گوشی شیائومی 13 اولترا هم از راه خواهد رسید.

گمان می رود که پد 6 پرو فقط در چین به فروش برسد، در حالی که مدل ساده آن در سراسر جهان از جمله هند به فروش خواهد رسید. توییت جدیدی توسط موکول شارما، افشاگر مطرح منتشر شده که نشان می‌دهد عرضه جهانی پد 6 ممکن است چندان دور نباشد.

به گفته افشاگر، تولید سری قلم و صفحه کلید تبلت جدید شیائومی در مناطق اروپا و اوراسیا آغاز شده است. به نظر می رسد که این لوازم جانبی ممکن بوده متعلق به شیائومی پد 6 باشد. از این رو، انتظار داریم که سازنده چینی می تواند به زودی پد 6 را در بازار جهانی عرضه کند.

گزارش ها نشان داده که شیائومی پد 6 دارای یک پنل LCD با سایز 11 اینچ خواهد بود. وضوح 2.8K و نرخ نوسازی 120 هرتز را دربرمی گیرد. احتمالاً این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 870 قدرت گرفته و یک باتری 8840 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی دارد.

شیائومی پد 6 احتمالا با 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. انتظار داریم این مدل تحت سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر MIUI 14 عمل کند. همچنین پیش بینی شده که این تبلت دارای پورت USB 3.x باشد و سایر مشخصات پد 6 در دست نیست.

پد 6 پرو احتمالا دارای صفحه نمایش 11 اینچی AMOLED 2.8K، چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، دوربین دوگانه، چهار بلندگو و اسکنر اثر انگشت خواهد بود. همانطور که در بالا ذکر شد، بعید است که مدل Pro در بازارهای خارج از چین عرضه شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا آوریل امسال منتظر ماند. برند چینی سخت در تلاش بوده تا نسل جدید دستگاه های خود را برای سال 2023 تدارک بیند.

اطلاعات درباره پد 6 بسیار اندک است و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد. شیائومی پد 6 که شامل دو مدل پرو و استاندارد شده که هر دو دارای طراحی یکسان است و از ویژگی های برجسته بهره می برند. احتمالا شیائومی مدل اولترا هم در کنار تبلت عرضه دارد.

بیشتر بخوانید  فروش ویژه سری 14 شیائومی برای روز عرضه اعلام شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت شیائومی Pad 6 بزودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *